Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Není můj, psal mi kolega po ICQ svojí dnešní zkušenost (má od nich pouze internet):

 

*** (15:48) :

ty vole UPC - Upocený Pi*usové Cikánský :-)

 

přijel polo rus, polo slovák.

Potřebuji módem a síťový kábel...tady máte, ne já potřebují síťový kábel ne napájecí.

Ok odmotal jsem to odezdí ten koax...ne já potřebuji síťový kábel rj45...

*** (15:48) :

kreténi si nechaj vracet ten metrovej UTP kabílek !!!

tak sem pro něj šel zase domu a pak zpátky k autu toho debila :-D

Luger (15:49) :

:-D:-D

*** (15:49) :

UPC je fakt horor, když jde net tak ok, ale jak s nima má člověk něco řešit tak to je katastrofa :-)

Odesláno

A co je na tom divneho? Dostal modem + UTP kabel, tak by ho mel taky vratit. Miluju ukricene pubertaky na ICQ co pri pozadavku na vraceni sitoveho kabelu vytrhavaji koax ze zdi. :roll:

 

btw: na me byl technik hodny a metrovy kablik mi nechal na pamatku.

Odesláno

a myslíš si že za to můžeme my?

Odesláno

UTP kabel je soucasti modemu, takze neni duvod ho nevracet.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

:lol::lol::lol:

 

Puberťákovi je přes 50 a kabel v ceně 5,50 fakt řešit nemusí. Ale UPC ano aby nezkrachovalo. Proto se tomu smějeme jak nás holej, ale kabel si vrátit nechaj. U srdíčka mě hřeje že UPC má od nás ty kabely po desetikoruně.....

Odesláno

50ti lety? Ale myslenim zamrzl nekde v 17ti ne?

 

Upocený Pi*usové Cikánský, polo rus, polo slovák - rekl polodement.

Odesláno

Tak pokud tak na něj někdo působí ..... :lol:

 

Já to nekomentuju jen předávám pohled "obyčejných" lidí jak přistupují k UPC a jejich službám.

 

Co mě vytáčí je to, že UPC platím přes 3tis / měsíc, ale pokud se něco stane, je hned problém - dovolat se, zařídit obratem atd atd. To mi prostě k velikosti UPC nikdy nesedlo, pokd někomu dodávám služby za 40tis ročně tak bych se k tomu měl umět postavit čelem a minimálně komunikovat.

  • po 3 týdnech...
Odesláno
Tak pokud tak na něj někdo působí ..... :lol:

 

Já to nekomentuju jen předávám pohled "obyčejných" lidí jak přistupují k UPC a jejich službám.

 

Co mě vytáčí je to, že UPC platím přes 3tis / měsíc, ale pokud se něco stane, je hned problém - dovolat se, zařídit obratem atd atd. To mi prostě k velikosti UPC nikdy nesedlo, pokd někomu dodávám služby za 40tis ročně tak bych se k tomu měl umět postavit čelem a minimálně komunikovat.

 

:arrow: To je pravda, pže dovolat se na jejich linku, resp. probojovat se k příslušnému operátorovi je prakticky nemožné a z mobilu vás to stojí nejméně půl "volných minut", ne-li všechny. To je, myslím, od UPC zbytečné. Co mám zkušenost, UPC ještě jakž takž komunikuje přes e-mail.

Odesláno

Já si za něj při instalaci zaplatil cca 300,- mám ho 6 metrů, takže bych jim ho rozhodně nedal

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community