Návštěvník Worm Odesláno 11. září 2008 Sdílet Odesláno 11. září 2008 Reportáž je zde: http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/11.09.2008/208452801080911-18:25-1-cerne-ovce-smlouva-stavba-ii.html Obzvlášť pikantní je část s UPC kameramanem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Sused Odesláno 12. září 2008 Sdílet Odesláno 12. září 2008 hahahahahahahahahaha :) to je reklama pro UPC jak prase Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Mooonty Odesláno 12. září 2008 Sdílet Odesláno 12. září 2008 Docela mi běhá mráz po zádech, když koukám, jak "hodný strýček Malina", který nám abonentům, nadělí čas od času nějaký ten nový kanál nebo "popožene rychlost internetu" může být "ostrým hochem". Aby bylo Spravedlnosti učiněno za dost, měla by zaznít i jeho slova na obhajobu, ale jak vidno nikdo se z UPC (patrně p.Malina) k tomu neměl a nemá. V každém případě je to pro mne zajímavá ukázka toho, co si pod zkratkou PR (Public relations) UPC představuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tukancheez Odesláno 12. září 2008 Sdílet Odesláno 12. září 2008 Docela velká sada, hold tohle si UPC za rámeček nedá, to zcela jistě ne Ten UPC kameraman: LOL - zajímalo by mě proč tam byl? Že by ukázka toho, že to pak dají do vysílání s p.Malinou a ukážou lidem tvář toho, že se snaží lidem vyhovět, ukázat tu lepší stránku UPC? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 12. září 2008 Sdílet Odesláno 12. září 2008 já se chtěl jednou vypravit do toho jejich slavnýho kontakt centra a vidim, že bych tam nic nevyřešil, stejně jako po telefonu Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 12. září 2008 Sdílet Odesláno 12. září 2008 A vy se divíte vždyť peníze jsou přeci na prvním místě.Co se týče služeb upc tak to je kapitola sama pro sebe.Internet-pořád se čeká, kdy zareagují na zvyšování rychlosti konkurence.Že spousta lidí odejde jim nevadí. Digitální kabelová televize-nabízené služby v poměru ceny již dávno zastaralé a nikoho to nepálí.Holt monopol je monopol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 12. září 2008 Sdílet Odesláno 12. září 2008 No jo, tak koukam, ze je cas zavolat do TV, kdyz moji reklamaci hosani z UPC nehodlaji resit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tukancheez Odesláno 12. září 2008 Sdílet Odesláno 12. září 2008 A vy se divíte vždyť peníze jsou přeci na prvním místě.Co se týče služeb upc tak to je kapitola sama pro sebe.Internet-pořád se čeká, kdy zareagují na zvyšování rychlosti konkurence.Že spousta lidí odejde jim nevadí. Digitální kabelová televize-nabízené služby v poměru ceny již dávno zastaralé a nikoho to nepálí.Holt monopol je monopol. Přidám k tomu trošku svého: 1.) internet - už zrychlovali, nemohou si dvakrát dovolit za s sebou hned zrychlovat, ta technologie sítě má své omezení. 2.) kabelovka - no zastaralé, to nevím, spíše jakožto uživatele mě štvou občasné záseky v obraze, jinak si myslím, že programová nabídka je OK, (technologie HDTV by mohla být pravda více rozšířená a hlavně by měli měnit automaticky set-top-boxy.) 3.) ceny - největší kámen úrazu - ano zde by UPC mohlo trošku zareagovat a zpříjemnit svým zákazníkům ceny... 4.) zákaznická linka - totální propadák, hold jak tu bylo napsáno již tisíckrát, chce to velkou změnu v tomto! ALE Zase na druhou stranu, myslím si, že UPC až tak špatné není, pokud ovšem člověk nemá problém, já jsem se službami spokojen. Chápu, že každý má právo na to za co si platí, ale co tu tak čtu každý chce hned změnu, jakmile konkurence udělá změny. Chce to čas, to že zákazníci utečou, je ani tak nepálí, protože ti co budou chtít utéci, tak stejně nakonec zjistí, že udělali chybu. Protože, časem UPC zareaguje a vy zaplatíte zbytečně za odmontování a výpoveď. A poté zjistíte, že jdete jak se říká z bláta do louže. Pouze můj osobní názor...myslím si, že spokojených uživatelů z UPC je hodně i zde, jen si myslím, že hold zde kraluje pravidlo: "Proč bych měl platit za něco co ostatní mají levněji? " Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Luckyss Odesláno 12. září 2008 Sdílet Odesláno 12. září 2008 spatna reklama to je ...bohuzel je to tak .. to je problem velkych firem .. podle me je nejhorsi asi klientsky centrum ..podle me by bylo nejlepsi kdyby aspon v kazdym vetsim meste udelali nejakou malou kancelar kam by lidi mohly chodit a resit problemy jinak budu reagovat na prispevek Tukancheeze 1) zrychlovat se rozhodne bude...co se tyce omezeni site - jsou jeste velky rezervy 2) sekani vyresi dvr box za ktery se bohuzel plati ..ten klasicky po pravde neni zadna slava tam je tan kamen urazu 3) ceny nejspis dolu nepujdou coz je bohuzel pro zakazniky vetsinou hlavni vec na kterou koukaji ..toho se jako na slovensku nedockame - mozna v budoucnu 4) klientsky centrum ...- spatne ...snad se to nekdy zlepsi )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 12. září 2008 Sdílet Odesláno 12. září 2008 co se tyce omezeni site - jsou jeste velky rezervy i u uploadu nad 2 Mb/s ? Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.