Návštěvník Luger Odesláno 13. září 2008 Sdílet Odesláno 13. září 2008 Já se budu opakovat po 122x... Pokud vyřeší "problém" klientského centra nebudu mít připomínky. To prostě udělat neumí a pak to vypadá jakoby nebyli orientováni na zákazníka. Pokud bude funkční klientské centrum a bude předávat připomínky, stížnosti atd. tak se třeba hodně věcí změní. Mám z toho pocit, že se vždycky vykřičím / vypláču nějakýmu operátorovi na rameno (pokud se vůbec dovolám) a ten tím jak zavěsí telefon tak to pro všechny skončí.... Ví vůbec vedení UPC o nářkách jejich zákazníků atd? Mám fakt pocit že se to k nim ani nedostane a nějaký max. střední menežment to prostě schodí ze stolu a pak ti nahoře vč. p. Maliny si myslí jak všechno perfektně funguje.... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1504-upc-v-%C4%8Dern%C3%BDch-ovc%C3%ADch/page/2/#findComment-21656 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 13. září 2008 Sdílet Odesláno 13. září 2008 Podle datumu, ktera jsem zahlidl na tech papirech bych rekl, ze ta pani volala na klientske centrum jeste v dobe kdy s nim byly vetsi problemy, dneska si myslim ze uz to bude omnoho lespi, jake mate aktualni zkusenosti ? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1504-upc-v-%C4%8Dern%C3%BDch-ovc%C3%ADch/page/2/#findComment-21661 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Luger Odesláno 13. září 2008 Sdílet Odesláno 13. září 2008 Aktuální jsou že stále levá neví co má dělat pravá, nedokážou se spojit s technikem v terénu atp. Pro firmu, která prodává "služby" alfa a omega celýho kšeftu.... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1504-upc-v-%C4%8Dern%C3%BDch-ovc%C3%ADch/page/2/#findComment-21666 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tukancheez Odesláno 13. září 2008 Sdílet Odesláno 13. září 2008 No p. Malina by si měl přečíst toto fórum a myslím si, že by se nestačil divit Každopádně, naštěstí jsem nemusel v poslední době s nimi nic řešit, ale vím, že do 5 minut se opravdu nemáte téměř šanci dovolat. A jak píše Luger největší problém je levá ruka neví co dělá pravá, řekl bych dle mě hodně velký nedostatek Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1504-upc-v-%C4%8Dern%C3%BDch-ovc%C3%ADch/page/2/#findComment-21671 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Volvo245 Odesláno 13. září 2008 Sdílet Odesláno 13. září 2008 Aktuální jsou že stále levá neví co má dělat pravá, nedokážou se spojit s technikem v terénu atp. Pro firmu, která prodává "služby" alfa a omega celýho kšeftu.... toť asi pro to že technici bývají z instalačních firem, nikoliv zaměstnanci upc Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1504-upc-v-%C4%8Dern%C3%BDch-ovc%C3%ADch/page/2/#findComment-21676 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Luger Odesláno 13. září 2008 Sdílet Odesláno 13. září 2008 To je mě jako zákazníkovi naprosto šumák jestli je to externista nebo zaměstnanec a jak to mají zařízené. Vinu vidím u nich, jim já platím služby, u nich si něco objednávám, oni mi to dodávají. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1504-upc-v-%C4%8Dern%C3%BDch-ovc%C3%ADch/page/2/#findComment-21681 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 30. září 2008 Sdílet Odesláno 30. září 2008 A jak by ses s ním chtěl spojit, když to dělají dodavatelé, kteří si na to najímají další firmu? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1504-upc-v-%C4%8Dern%C3%BDch-ovc%C3%ADch/page/2/#findComment-22408 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.