Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Já se budu opakovat po 122x... :)

Pokud vyřeší "problém" klientského centra nebudu mít připomínky. To prostě udělat neumí a pak to vypadá jakoby nebyli orientováni na zákazníka. Pokud bude funkční klientské centrum a bude předávat připomínky, stížnosti atd. tak se třeba hodně věcí změní. Mám z toho pocit, že se vždycky vykřičím / vypláču nějakýmu operátorovi na rameno (pokud se vůbec dovolám) a ten tím jak zavěsí telefon tak to pro všechny skončí.... Ví vůbec vedení UPC o nářkách jejich zákazníků atd? Mám fakt pocit že se to k nim ani nedostane a nějaký max. střední menežment to prostě schodí ze stolu a pak ti nahoře vč. p. Maliny si myslí jak všechno perfektně funguje....

Odesláno

Podle datumu, ktera jsem zahlidl na tech papirech bych rekl, ze ta pani volala na klientske centrum jeste v dobe kdy s nim byly vetsi problemy, dneska si myslim ze uz to bude omnoho lespi, jake mate aktualni zkusenosti ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Aktuální jsou že stále levá neví co má dělat pravá, nedokážou se spojit s technikem v terénu atp. Pro firmu, která prodává "služby" alfa a omega celýho kšeftu....

Odesláno

No p. Malina by si měl přečíst toto fórum a myslím si, že by se nestačil divit :lol:

 

Každopádně, naštěstí jsem nemusel v poslední době s nimi nic řešit, ale vím, že do 5 minut se opravdu nemáte téměř šanci dovolat.

 

A jak píše Luger největší problém je levá ruka neví co dělá pravá, řekl bych dle mě hodně velký nedostatek :roll:

Odesláno
Aktuální jsou že stále levá neví co má dělat pravá, nedokážou se spojit s technikem v terénu atp. Pro firmu, která prodává "služby" alfa a omega celýho kšeftu....

toť asi pro to že technici bývají z instalačních firem, nikoliv zaměstnanci upc

Odesláno

To je mě jako zákazníkovi naprosto šumák jestli je to externista nebo zaměstnanec a jak to mají zařízené. Vinu vidím u nich, jim já platím služby, u nich si něco objednávám, oni mi to dodávají.

  • po 3 týdnech...
Odesláno

A jak by ses s ním chtěl spojit, když to dělají dodavatelé, kteří si na to najímají další firmu?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community