Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník Luckyss
Zde platí motto: Aneb odvážnému štěstí přeje.

 

Myslím, že to otestuji též, smlouvu mám taky zhruba tak dlouho a též jsem odběratelem Classicu a TV celou dobu, takže proč to nezkusit, že? :)

 

rozhodne to zkus ..slevu ti udelaji urcite..nenechaji si te utect :))

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1510-nove-rychlosti-upc-internetu/page/2/#findComment-21760
Sdílet na ostatní stránky

vite, me to pride dost smutny, ze clovek si musi osefovat to, aby si ho vazili... me to ani nepride, jakoze si te vazej, ale ze akorat hrozis, ze od nich odejdes, tak ti slevnej na pulku. proc ty kokoti nemuzou obvolat lidi, ktery u nich sou dlouho a rict, vite pane, uz ste u nas 3 roky, tak vam dame slevu 10%. 10% neni moc, ale lidi pak videj, ze si te vazej. Kdyz nekomu prodavas zbozi a on toho kupuje hodne, tak mu taky das slevu a on u tebe nakupuje o to radsi. takovejdle princip by mel fungovat u vsech firem a ne vydrit z kazdyho co muzes... Nehlede na to, ze lidi, ktery sou u upc dlouho, nemaj vubec zadny bonusy a jediny bonusy, ktery tu sou maj novy zakaznici.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1510-nove-rychlosti-upc-internetu/page/2/#findComment-21770
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tukancheez
co se boosteru tyce, tak ten zrusili uz davno, zustal jen nekterejm lidem, kterejm fungoval. rozhodne nikde nikdo nehlasil, ze by ho znovu zacli nabizet

 

Tato informace je mylná, upload booster fungoval dosavadně u nižších tarifů.

 

Nyní, ale zanikne zcela určitě.

 

Opravte mě zda-li se pletu :?:

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1510-nove-rychlosti-upc-internetu/page/2/#findComment-21775
Sdílet na ostatní stránky

Takže jsem to zkusila právě teď a ta strašně milá paní na infolajně mi sdělila, že výpověď mohu podat pouze písemnou formou - buď mailem, faxem nebo dopisem odeslaným na jejich klientské centrum. Žádné přepojení někam jinam,kde by se snažili mi něco nabídnout, oddělení pro rušení smluv prý neexistuje, prostě z její strany nezájem. A ta cena od nového roku pro nás stávající klienty bude opravdu stejná jako dosud, nic se pro nás nezmění, takže kdo platí 1200kč, bude platit jak mourovatý i nadále, jen s tím rozdílem, že bude mít navýšenou rychlost.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1510-nove-rychlosti-upc-internetu/page/2/#findComment-21941
Sdílet na ostatní stránky

Takže jsem to zkusila právě teď a ta strašně milá paní na infolajně mi sdělila, že výpověď mohu podat pouze písemnou formou - buď mailem, faxem nebo dopisem odeslaným na jejich klientské centrum. Žádné přepojení někam jinam,kde by se snažili mi něco nabídnout, oddělení pro rušení smluv prý neexistuje, prostě z její strany nezájem. A ta cena od nového roku pro nás stávající klienty bude opravdu stejná jako dosud, nic se pro nás nezmění, takže kdo platí 1200kč, bude platit jak mourovatý i nadále, jen s tím rozdílem, že bude mít navýšenou rychlost.

http://www.upc.cz/XML/kontakt_volba4.html

je potřeba vybrat volbu 4... když sem tam volal a omylem zmáčknul 1, tak mi řekla to samý... pak mi došlo, že sem volal špatně... :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1510-nove-rychlosti-upc-internetu/page/2/#findComment-21943
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...