Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Díky moc, škoda, že jsem to nevěděla hned :cry: .

Teď už to bylo o poznání lepší - nabídli mi těch 50% na 12 měsíců, s tím že od ledna navýší rychlost. Nicméně faktem zůstává, že od října 2009 budu muset zase platit původní částku, snad to ale do té doby nějak vyřeší, protože jinak jim všichni utečou.

Odesláno
Díky moc, škoda, že jsem to nevěděla hned :cry: .

Teď už to bylo o poznání lepší - nabídli mi těch 50% na 12 měsíců, s tím že od ledna navýší rychlost. Nicméně faktem zůstává, že od října 2009 budu muset zase platit původní částku, snad to ale do té doby nějak vyřeší, protože jinak jim všichni utečou.

budeš moct přejít na jinej tarif nebo jim znova zavolat... znám člověka, co jim tam volá každej rok a skutečně platí jenom půlku... :lol: třeba se do tý doby něco změní, zatim to neřešim...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

tak sem tam taky volal a prome rocni uspora je 3500 kc coz neni zrovna malo a pokud se stane ze by me to zarok zase zvedli na 570 ,- tak tam opet zavola a nebo se proste prejde na jinej tarif a je to ja sem uz spokojen ... a nemusim k o2 jinak bych presel kdyz by to tak udelali.

 

ps. protoze sem probehl stejnym koleckem nejdriv ze teda zviseni od 1.1.09 a ja tak to teda ne jak muzu zrusit smlouvu a ona ze me prepoji na reklamacni a tak me prepojila ale po 10 zvoneni sem to vzdal a a behem 1 minuty me volala pani zpet a bezproblemu mi to na bidla za 280,- za mesic s tim ze kdyz sem ted zaplatil takze budu mit pristi mesic zdarma...

Jestli je to zlepseni sluzeb o zakaznika tezko rict neb to muze bejt jen otom aby jim neutekly lidi ale pokud pudou takovou cestou tak to bude super.

Ale nadruhou stranu dost chvali .. pokud ses jednou zakaznik meli by te proste informovat sami o zmenach a nabidnout reseni a ne ze si to clovek musi vydupat sam a pravda je ze kdyz by nebylo tohoto fora tak bych tam nevolal protoze vime jak doposud fungila podpora zakaznikum .. no otresne

Odesláno
Jestli je to zlepseni sluzeb o zakaznika tezko rict neb to muze bejt jen otom aby jim neutekly lidi ale pokud pudou takovou cestou tak to bude super.

no jistě že jim de jenom o počet zákazníků... vždycky se jim vyplatí, aby jim platilo víc lidí... pak už je jedno jakou částku, hlavně že platěj... ten zanedbatelnej zlomek lidí, co jim zavolá, je nevytrhne...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Vazena pani, vazeny pane,

dekujeme Vam ze vyuzivate sluzeb spolecnosti UPC Ceska republika a.s. Dovolte, abychom Vas informovali o vyraznem zlepseni jedne z nich, a sice vysokorychlostniho internetu UPC.

Rychlost Vaseho soucasneho pripojeni Extreme je nyni 20 480//1 472 kbps. Od 1. ledna 2009 Vam automaticky zacneme navysovat rychlost pripojeni az na konecnych 30Mb/1,5Mb. Ostatni parametry sluzby, vcetne ceny, se nemeni. Vami vyuzivana internetova sluzba tak bude nadale nejvyhodnejsi co do pomeru kvalita/cena.

O presnem harmonogramu postupneho navysovani Vas budeme informovat behem tohoto podzimu.

Doufame, ze neustale zlepsovani vykonu naseho vysokorychlostniho internetu prispiva k Vasi spokojenosti s touto sluzbou. I nadale budeme pracovat na tom, aby vysokorychlostni internet od UPC byl diky svym parametrum ten nejlepsi na internetovem trhu.

Dekujeme Vam za zajem o nase sluzby a jsme radi, ze je budete vyuzivat ke sve spokojenosti i v budoucnu.

S pratelskym pozdravem

Vase UPC

 

Takže to nevypadá na skokovitý nárust rychlosti a může to navyšování trvat do konce roku 2009

Odesláno
  • Autor

Samozrejme, ze navyseni rychlosti nebude skokem. Nikdy v minulosti to tak nebylo. Bude probihat od 1.1.2009 do ? Minimalne do leta. Proto je pro nas, stavajici zakazniky financne i technicky vyhodnejsi ziskat nove tarify s novymi cenami co nejdrive. A bohuzel, jedinou cestou je podat vypoved a po 35 dnech si objednat internet znovu, ale uz jako novy zakaznik. Nebo se pokusit dohodnout si 50% rocni slevu ke stavajicimu tarifu, coz povazuju asi za lepsi reseni.

Ano, je to tak. Novy zakaznik (a UPC je jedno, ze novy je vlastne stary) je pro UPC dulezitejsi, nez stary, spolehlivy mnohalety (v mem pripade 8 let).

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno
Samozrejme, ze navyseni rychlosti nebude skokem. Nikdy v minulosti to tak nebylo. Bude probihat od 1.1.2009 do ? Minimalne do leta. Proto je pro nas, stavajici zakazniky financne i technicky vyhodnejsi ziskat nove tarify s novymi cenami co nejdrive. A bohuzel, jedinou cestou je podat vypoved a po 35 dnech si objednat internet znovu, ale uz jako novy zakaznik. Nebo se pokusit dohodnout si 50% rocni slevu ke stavajicimu tarifu, coz povazuju asi za lepsi reseni.

Ano, je to tak. Novy zakaznik (a UPC je jedno, ze novy je vlastne stary) je pro UPC dulezitejsi, nez stary, spolehlivy mnohalety (v mem pripade 8 let).

 

v mem pripade to je mnohem vice, minimalne uz 12 let...kdy to jeste byl CabelPlus...takže by se podle toho měli taky chovat šmejdi!...cekat az do jara, kdy to navisej...co si vubec myslej...za ty penize co si nahrabou do konce roku, by mohli minimalne zacvakat licence aspon an takovejch 10 novejch hd kanálů..a k tomu jeste tak 10 dalsich kanálů z USA...proste me už fakt serou..clovek se tesi na novou rychlost..a ejhle, prd!

Před 10 lety si clověk zavolal, že ma nahodou problem s prijmem a ten sami den nebo druhy den tam technik byl, kouknul se a zase odesel...a dneska ? clovek se s nima pomalu ani nedokaze spojit...

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

Ja jsem zakaznikem UPC 6 let a napsal jsem jim vypoved tarifu Extreme jestli mi nedaji 20M.

 

Clovek jim plati 2000 mesicne, sluzby jsou OK, ale pece o zakaznika je naprosto otresna. A kdyz pisu otresna, myslim tim jeste vice nez otresna.

 

1) Naprosto typicka zalezitost - veskere i zasadni zmeny se zakaznik dozvi AZ pote co nastanou, s nekolikadennim zpozdenim. Nejprve to zacne prosakovat jako famy na ruznych forech, pak vydaji nejakou nejasnou tiskovou zpravu pro media, ktera to zacnou rozebirat, nikdo nic nevi a zakaznik se to dozvi az ex post tak, ze se najednou cosi zmeni na webu - napr. cenik a nejasnosti pretrvavaji dal

 

2) kdyz chcete nejake vyjadreni z klientskeho centra, tak opet mlzeni, naprosto nekompetentni zamestanci a odpovedi stylem copy&paste z nejakeho jejich PR manualu

odpovedi na svoje otazky se nikdy nedockate

 

 

Nejhorsi pak jsou ty kontrasty, kdyz se clovek obrati na technickou podporu jine nejmenovane velke firmy, u ktere ma zaregistrovanou domenu. Oni tu domenu preprodavaji se ziskem nejakych 10 az 20 Kc za rok, a presto je pravidlem, ze na technicky dotaz se behem 15 minut ozve mailem jejich admin, ktery ma veskere kompetence i znalosti pomoci a pripadne provest pozadovane zmeny.

 

Tohle u UPC za 20.000 rocne nehrozi ani v nejdivocejsim snu...

Odesláno

Já měl spíš na mysli, že to budou jednotlivcům navyšovat třeba jednou za měsíc po 0,5MB

Odesláno
vite, me to pride dost smutny, ze clovek si musi osefovat to, aby si ho vazili... me to ani nepride, jakoze si te vazej, ale ze akorat hrozis, ze od nich odejdes, tak ti slevnej na pulku. proc ty kokoti nemuzou obvolat lidi, ktery u nich sou dlouho a rict, vite pane, uz ste u nas 3 roky, tak vam dame slevu 10%. 10% neni moc, ale lidi pak videj, ze si te vazej. Kdyz nekomu prodavas zbozi a on toho kupuje hodne, tak mu taky das slevu a on u tebe nakupuje o to radsi. takovejdle princip by mel fungovat u vsech firem a ne vydrit z kazdyho co muzes... Nehlede na to, ze lidi, ktery sou u upc dlouho, nemaj vubec zadny bonusy a jediny bonusy, ktery tu sou maj novy zakaznici.

 

 

jj presne tak oni si nas prakticky jen kupujou , to mas kao s malim deckem kdyz mu koupis poradnou velkou cokoladu taky si ho hned na chvilu ziskas

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community