Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
Zde platí motto: Aneb odvážnému štěstí přeje.

 

Myslím, že to otestuji též, smlouvu mám taky zhruba tak dlouho a též jsem odběratelem Classicu a TV celou dobu, takže proč to nezkusit, že? :)

 

rozhodne to zkus ..slevu ti udelaji urcite..nenechaji si te utect :))

Odesláno

Vidím, že budou zvyšovat i upload, ale už tu nikde neni napsáno, jestli zruší booster nebo ne. :?

Odesláno

vite, me to pride dost smutny, ze clovek si musi osefovat to, aby si ho vazili... me to ani nepride, jakoze si te vazej, ale ze akorat hrozis, ze od nich odejdes, tak ti slevnej na pulku. proc ty kokoti nemuzou obvolat lidi, ktery u nich sou dlouho a rict, vite pane, uz ste u nas 3 roky, tak vam dame slevu 10%. 10% neni moc, ale lidi pak videj, ze si te vazej. Kdyz nekomu prodavas zbozi a on toho kupuje hodne, tak mu taky das slevu a on u tebe nakupuje o to radsi. takovejdle princip by mel fungovat u vsech firem a ne vydrit z kazdyho co muzes... Nehlede na to, ze lidi, ktery sou u upc dlouho, nemaj vubec zadny bonusy a jediny bonusy, ktery tu sou maj novy zakaznici.

Odesláno

co se boosteru tyce, tak ten zrusili uz davno, zustal jen nekterejm lidem, kterejm fungoval. rozhodne nikde nikdo nehlasil, ze by ho znovu zacli nabizet

Odesláno
co se boosteru tyce, tak ten zrusili uz davno, zustal jen nekterejm lidem, kterejm fungoval. rozhodne nikde nikdo nehlasil, ze by ho znovu zacli nabizet

 

Tato informace je mylná, upload booster fungoval dosavadně u nižších tarifů.

 

Nyní, ale zanikne zcela určitě.

 

Opravte mě zda-li se pletu :?:

Odesláno

Me taky dali slevu po zavolani na infolinku a jsem u nich asi 2 roky...

Odesláno

Takže jsem to zkusila právě teď a ta strašně milá paní na infolajně mi sdělila, že výpověď mohu podat pouze písemnou formou - buď mailem, faxem nebo dopisem odeslaným na jejich klientské centrum. Žádné přepojení někam jinam,kde by se snažili mi něco nabídnout, oddělení pro rušení smluv prý neexistuje, prostě z její strany nezájem. A ta cena od nového roku pro nás stávající klienty bude opravdu stejná jako dosud, nic se pro nás nezmění, takže kdo platí 1200kč, bude platit jak mourovatý i nadále, jen s tím rozdílem, že bude mít navýšenou rychlost.

Odesláno

Migrovat určitě půjde.

Odesláno
Takže jsem to zkusila právě teď a ta strašně milá paní na infolajně mi sdělila, že výpověď mohu podat pouze písemnou formou - buď mailem, faxem nebo dopisem odeslaným na jejich klientské centrum. Žádné přepojení někam jinam,kde by se snažili mi něco nabídnout, oddělení pro rušení smluv prý neexistuje, prostě z její strany nezájem. A ta cena od nového roku pro nás stávající klienty bude opravdu stejná jako dosud, nic se pro nás nezmění, takže kdo platí 1200kč, bude platit jak mourovatý i nadále, jen s tím rozdílem, že bude mít navýšenou rychlost.

http://www.upc.cz/XML/kontakt_volba4.html

je potřeba vybrat volbu 4... když sem tam volal a omylem zmáčknul 1, tak mi řekla to samý... pak mi došlo, že sem volal špatně... :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community