Odesláno 15. září 2008 16 let Zde platí motto: Aneb odvážnému štěstí přeje. Myslím, že to otestuji též, smlouvu mám taky zhruba tak dlouho a též jsem odběratelem Classicu a TV celou dobu, takže proč to nezkusit, že? rozhodne to zkus ..slevu ti udelaji urcite..nenechaji si te utect )
Odesláno 15. září 2008 16 let Vidím, že budou zvyšovat i upload, ale už tu nikde neni napsáno, jestli zruší booster nebo ne.
Odesláno 15. září 2008 16 let vite, me to pride dost smutny, ze clovek si musi osefovat to, aby si ho vazili... me to ani nepride, jakoze si te vazej, ale ze akorat hrozis, ze od nich odejdes, tak ti slevnej na pulku. proc ty kokoti nemuzou obvolat lidi, ktery u nich sou dlouho a rict, vite pane, uz ste u nas 3 roky, tak vam dame slevu 10%. 10% neni moc, ale lidi pak videj, ze si te vazej. Kdyz nekomu prodavas zbozi a on toho kupuje hodne, tak mu taky das slevu a on u tebe nakupuje o to radsi. takovejdle princip by mel fungovat u vsech firem a ne vydrit z kazdyho co muzes... Nehlede na to, ze lidi, ktery sou u upc dlouho, nemaj vubec zadny bonusy a jediny bonusy, ktery tu sou maj novy zakaznici.
Odesláno 15. září 2008 16 let co se boosteru tyce, tak ten zrusili uz davno, zustal jen nekterejm lidem, kterejm fungoval. rozhodne nikde nikdo nehlasil, ze by ho znovu zacli nabizet
Odesláno 15. září 2008 16 let a co je potom tohle.. http://www.upclive.cz/Dopl_kove_slu_by/Dvojnasobny_upload/ - žeby to zapomněli odstranit?
Odesláno 15. září 2008 16 let co se boosteru tyce, tak ten zrusili uz davno, zustal jen nekterejm lidem, kterejm fungoval. rozhodne nikde nikdo nehlasil, ze by ho znovu zacli nabizet Tato informace je mylná, upload booster fungoval dosavadně u nižších tarifů. Nyní, ale zanikne zcela určitě. Opravte mě zda-li se pletu
Odesláno 17. září 2008 16 let Me taky dali slevu po zavolani na infolinku a jsem u nich asi 2 roky...
Odesláno 18. září 2008 16 let Takže jsem to zkusila právě teď a ta strašně milá paní na infolajně mi sdělila, že výpověď mohu podat pouze písemnou formou - buď mailem, faxem nebo dopisem odeslaným na jejich klientské centrum. Žádné přepojení někam jinam,kde by se snažili mi něco nabídnout, oddělení pro rušení smluv prý neexistuje, prostě z její strany nezájem. A ta cena od nového roku pro nás stávající klienty bude opravdu stejná jako dosud, nic se pro nás nezmění, takže kdo platí 1200kč, bude platit jak mourovatý i nadále, jen s tím rozdílem, že bude mít navýšenou rychlost.
Odesláno 18. září 2008 16 let Takže jsem to zkusila právě teď a ta strašně milá paní na infolajně mi sdělila, že výpověď mohu podat pouze písemnou formou - buď mailem, faxem nebo dopisem odeslaným na jejich klientské centrum. Žádné přepojení někam jinam,kde by se snažili mi něco nabídnout, oddělení pro rušení smluv prý neexistuje, prostě z její strany nezájem. A ta cena od nového roku pro nás stávající klienty bude opravdu stejná jako dosud, nic se pro nás nezmění, takže kdo platí 1200kč, bude platit jak mourovatý i nadále, jen s tím rozdílem, že bude mít navýšenou rychlost. http://www.upc.cz/XML/kontakt_volba4.html je potřeba vybrat volbu 4... když sem tam volal a omylem zmáčknul 1, tak mi řekla to samý... pak mi došlo, že sem volal špatně... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.