Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Netbox není pro UPC žádná hrozivá konkurence. Sice ty rychlosti jsou pěkný, ale jen v malé tečce na mapě oproti té obří tečce jako je UPC. Pokud holt má někdo tu možnost, tak mezi UPC a Netbox neváhá, ale tuto možnost má nepatrný zlomek zákazníků nebo těch kteří o internet usilují...

Jinak obecně se tady projevuje netrpělivost. Slintáte po tom 20Mb a vyšším. To je normální, lidské...Ale obviňovat UPC, když sami víte, že po všech různých komplikacích má být až na začátku dubna a nyní je teprve první polovina března, to vážně nechápu...

Teď je prostě to blbé období, ale až vše poběží tak jak má, tak všichni zas budete rádi a spokojenými zákazníky. Z toho vychází ponaučení: Kdo si počká, ten se dočká...

Odesláno
  Citovat
Teď je prostě to blbé období, ale až vše poběží tak jak má, tak všichni zas budete rádi a spokojenými zákazníky. Z toho vychází ponaučení: Kdo si počká, ten se dočká.

To není tak jednoduché... Klidně bych čekal, kdybych měl připojení od amatéra přes wifi za pár korun. My jsme ale UPC zákaznící, které se v reklamě chlubí vysokou kvalitou služeb a zatím dodává již několik měsíců nekvalitní výrobek za vysokou cenu.

Odesláno

A jsme opět u kouzelného slova "Garance" ...

 

Pravdou je, že UPC nám zákazníkům negarantuje plné rychlosti, proto vědí, že kdyby to náhodou garantovali, tak by k této situaci přistupovali jinak...

Odesláno
  Tukancheez napsal:
A jsme opět u kouzelného slova "Garance" ...

 

Pravdou je, že UPC nám zákazníkům negarantuje plné rychlosti, proto vědí, že kdyby to náhodou garantovali, tak by k této situaci přistupovali jinak...

 

Karneval nám taky nic negarantoval a jak nám bylo dobře. Minimum problémů, předem ohlášené výpadky (které navíc byly třeba od 2:00 do 5:00 ráno, aby ovlivnily co nejméně zákazníků) apod. :cry:

Odesláno

Taky pamatuji tuto dobu, hold Karneval měl jinou firemní politiku.

 

Raději méně zákazníků, ale spokojených.

 

UPC má dle mě tu politiku tak, co nejvíce nabrat a chlubit se tím. Oni vědí, že konkurence je slabší a tím pádem útočí na nabírání nových uživatlů všemi možnými prostředky.

 

Od UPC jsem snad nikdy nedostal email, že by měl být výpadek, i to o této firmě něco svědčí.

Odesláno
  UPC napsal:
...k 31. březnu 2009 bude dovršeno navyšování rychlostí Vašeho internetového

připojení.

...

Zároveň Vám ke dni 31. března 2009 přestaneme dodávat a účtovat službu Upload booster...

 

Více zde http://www.upc.cz/pdf/INT-dokonceni-navysovani-upload-booster.pdf

Odesláno

Nedavno jsem se bavil s clovekem z UPC a ten se mezi reci prokec, ze do leta pudou na 100Mb.

Odesláno
  KUFI napsal:
Nedavno jsem se bavil s clovekem z UPC a ten se mezi reci prokec, ze do leta pudou na 100Mb.

 

Tak a teď tu o Karkulce...:-D

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Ponava
Odesláno

shodou okolnosti ale, mi to řekl jeden taky...a dává to smysl..vždyt jsme oproti zbytku Evropy pozadu a síť to utáhne..

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community