Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
...s přechodem na eurodocsis 3 je potřeba tu síť asi trochu upgradovat...

Já to chápu, štve mě ale, že nedají nikam předem vědět, že mi třičtvrtě dne nepůjde iNet ani telefon. To je takový problém někam napsat "Připravte se v těchto lokalitách, že nic nepůjde - upgrade sítě kvůli navyšování rychlostí" den předem? Naslibuju lidem hory doly a ráno to zas musím všechno obvolávat, protože se upgraduje síť. To jako dopředu nevědí, že budou zítra dělat upgrade?

 

...tady to taky jeden čas pěkně chcípalo (asi měsíc)

Měsíc??? Jestli tohle bude trvat víc jak tři dny maximálně, tak se naštvu!

 

Vážený zákazníku, 

dovolujeme si vás upozornit na další zlepšování našich služeb.

Nejen že budeme zvyšovat rychlosti internetu, což se vás, jakožto současného uživatele služeb UPC, netýká, jelikož potřebujeme nahrabat nové zákazníky a vy jste tak až páté kolo u vozu (na nutosti platit poplatky v nezměněné výši se ovšem vůbec nic nemění), ale navíc bude v období 21. - 22. století docházet k výpadkům našich služeb a to bez předchozího bližšího upozornění a na libovolnou dobu (na nutosti platit poplatky v nezměněné výši se ovšem vůbec nic nemění).

Děkujeme vám tímto za pochopení (v případě opaku nás to i tak vůbec netrápí) a těšíme se, že se sebou i nadále necháte orat jako s volem, vy blbečku.

S přáním krásného dne bez, vámi předem zaplacených, služeb, 

Vaše UPC!

Odesláno

Ona je otazka zda to byl planovany vypadek nebo ne, u planovaneho se da pochopitelne poslat predem upozorneni, ale u neplanovaneho vypadku asi sotva.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Neplanovany bych chapal v nekolika lokalitach, ale na zakaznicke lince byl nahrany vzkaz, ze se omoouvaji zakaznikum z (nekolika lokalit) za nefunkcni tel a inet, nasledne se omouvaji zakaznikum z (dalsich lokalit) za to stejny a pak zaznelo, ze s omouvaji zakaznikum za nefunkcni internet (uz bez lokalit, tzn. vsem) a ze se na tom pracuje).

 

Nemyslím, že by to bylo náhodné, spís se v tom vrtají kvůlu tomu navyšování rychlostí, a to dopředu rozhodně vědí.

 

Vždycky je něco náhodné a něco vědí dopředu, nepamatuji si ale, že by kdykoliv dali vědět dopředu (oficiálně).

Odesláno

Jee to je přímo antická tragédie, že chvíli nešel net... :shock:

Odesláno
Jee to je přímo antická tragédie, že chvíli nešel net... :shock:

Přečti si to výše - měl jsem nasmlouváno a ráno musel všechno rušit. A navíc chvíle je jedna dvě hodiny, ne od rána do šesti večer!

Odesláno

jojo v LBC taky .... ztraty paketu :( ... zacalo to tak 4-6dni zpatky :( ....

Odesláno

No tak to se mám na co těšit... :(

Odesláno

jelikoz obcas hraju csko :) ... tak me to docela sere ty sekundovy zaseky :(

Odesláno

Zlatej Dial-Up, koukám, tam jsem alespoň věděl, na čem jsem :D

Odesláno

praha 8, jo taky...taky si to dela co chce :lol:

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community