Přejít na obsah

UPC zacalo blokovat a omezovat provoz na nekterych portech


Doporučené příspěvky

Jinak tohle je pěkný bod na webu, v sekci nejčastější dotazy :D

----------------------------------------------------------------------------

 

5.

Co je to tzv. Fair Use Policy?

 

Společnost UPC postupuje dle Všeobecných podmínek poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti UPC Česká republika, a.s. a přijala následující omezení.

 

Rychlost může být snížena vždy od data překročení objemu ve sledovaném období, a to do konce tohoto období. Sledované období odpovídá jednomu kalendářnímu měsíci u služeb UPC Starter, UPC Easy, UPC Light, UPC Classic, UPC Extreme, UPC Professional, UPC 10M, UPC 20M.

 

Služba tedy nebude, třeba na krátkou dobu, přerušena a data přenášená nad obvyklý rámec nebudou zpoplatněna jako je tomu u některých jiných společností. Všechna opatření mají za cíl jediné. Zlepšit a zkvalitnit službu zákazníkovi - umožnit mu rychlejší a pohodlnější stahování dat bez jakýchkoliv dodatečných nákladů, např. na telefonní linku. Současně ho mají chránit před agresivními zneuživateli sítě, kteří stahují desítky a stovky GB a narušují kvalitu připojení.

 

Zde si dovolím nesouhlasit:

- již u těchto zmíněných tarifů byl FUP zrušen a limit NEBYL STANOVEN

- i u nových tarifů je uvedeno bez LIMITU DAT

- takže tento bod nemůže být uplatňován, neb nejsou stanoveny jeho podmínky (čili neznáte ono sledované období, ani onen maximální limit)

- navíc se píše o omezení, zpomalení... né o BLOKACI

= tento bod je neplatný, nemohu si pomoc...

 

Naopak ve všeobecných podmínkách se poskytovatel zavazuje dodávat službu v plném rozsahu

- čili blokací určitých služeb toto nesplňuje...

- byly by určité služby omezeny, ještě bych to chápal, ale takhle to prstě není 100% funkční připojení...

 

A ba víc bod 5.1

-Účastník je povinen ohlásit Poskytovateli prostřednictvím Klientského centra omezení nebo

přerušení poskytovaných Služeb, závady na zařízení Poskytovatele nebo na doplňkových

zařízeních (dále jen „závada“) neprodleně po jejich zjištění.

 

- a jsme doma... dostali jste někdo e-mail, či byli jste jinak informováni o nutném omezení těchto služeb? ne?????? nevíte o tom nic? no pak se jedná o ZÁVADU, kterou jste POVINNI NAHLÁSIT

- nebo si někdo myslí opak? fungalova, najednou nejde, tak je to přeci ZÁVADA!

 

A konečně bod 5.2

Poskytovatel se zavazuje odstranit závady na straně Poskytovatele, znemožňují-li účastníkovi

zcela využívat služeb dle odstavce 1.1, do 2 (dvou) pracovních dnů od jejich nahlášení

Klientskému centru, pokud mu v tom nezabrání objektivní důvody, například nemožnost

přístupu ke Koncovému místu nebo k jinému zařízení Poskytovatele, přerušení dodávky

elektrické energie apod.

- nepletu-li se tak tato závada trvá již déle jak 2 dny, takže ten kdo to nahlásil, může požadovat slevu či jinou kompenzaci. Tedy, nedostalo-li se vysvětlení, proč tomu tak je!. Čili ono my nevíme, my nic neblokujeme = není omluva! :-)

 

Tak a kdo se mnou nesouhlasí?

 

A proto tam zítra volám. A chce to, aby volal každý, byť by se mělo jednat o jediný úspěch a to, že se dovíme i nepříjemnou pravdu...

 

BTW Měsíčně přenesu cca 5GB dat a torrentím tak cca 2-4 hodiny měsíčně. Opravdu mě kolikrát štve, když mi net běží po večerech nějakých 800kBit místo 6MBit... Ale když už si chci jednou něco pustit a ono to nejde, tak mě to vážně štve...

 

Muzes to zkusit pravni cestou, ale ty vseobecne podminky jsou postavene tak, ze s tim nic neudelas. Takze nakonec zjistis, ze se pletes pouze ty, ale ne to podelane UPC :(

Ahoj, nechci tady rozpoutávat nějaký flamy, ale rád bych jen za ony "notorický stahovače" dodal, že bychom měli dostat služby, za který si zaplatíme.

Torrenty používám naprosto běžně, převážně co se týče seriálů či HD filmů, který se mi opravdu nechce tahat přes rapid. Jde taky o pohodlí. Torrent člověk přidá, stáhne a má hotovo... Sosat odjinud je přece jen náročnější záležitost, shánět heslla, rozbalovat atd... ale vem to čert... to tady řešit nechci...

 

Jen jsem chtěl za Teplice dodat, že poslední tak dva týdny taky pociťuju jisté omezení. Neměl jsem moc času a až teď jsem vypozoroval jistou pravidelnost. Jakmile nahodím uTorrent, tak je pro mě prakticky nemožný surfovat, Opera ani jinej prohlížeč to nerozchodí a zruší načítání stránky. FTP, ICQ, Jabber, IRC a další protokoly běží bezproblémů.

 

Myslim si, že od UPC by byla alespoň slušnost podat zprávu o určitém omezení rychlosti pro ty a ty konkrétní porty.

 

To je prave ten nejvetsi omyl vsech uzivatelu - neplatime za sluzby, ktere vyuzivame. Resp. vyuzivame tyto sluzby nad ramec toho co platite. Jestli se vam to nelibi, kupte si garantovanou linku a stahujte si od rana do vecera a nebudete nicim omezeni. ani filtrovanim p2p. Ano, az na garantovane lince si budete platit za sluzby, ktere vyuzivate.

Nerad to rikam, ale je to tak. Take stahuju terrabajty dat, a take to na me dopadlo. Ale co cekame za 500 za mesic.

 

Opět nesouhlasím, zde se bohužel pleteš Ty. V tomto případě opravdu nedostáváš služby, za které si platíš. Čili platím si za max rychlost 6MBit bez LIMITU DAT a net běží pomalu - ano, není to garantovaných 6MBit. Ale to, že Ti něco z poskytované služby nepůjde a není o tom nikde zmíňka, tak je to porušení smluvních podmínek.

 

Co by měl být ten "nad rámec", když "rámec" není stanoven? :-) Zde by se opravdu dalo slovíčkařit...

 

Takže vím-li, že na to nemám, tak to neprodávám. Koupíš si novou škodovku, co má v techničáku uvedeno max 160km/hod a z auta nedostaneš více jak 90km/hod, tak to není důvod k reklamaci? Čili mám příjmout fakt, že: "co jsem čekal, když koupím škodovku?" Měl jsem raději koupit nějakou Toyotu, která má v techničáku tu samou hodnotu, ale dosáhne ji????

 

Ne, zde se pletes ty. Podivej se na slovo ZCELA v podminkach. Platis si za 6Mbit, a ten mas. Zkus stahovat z portu 80 a ne z p2p a UPC smlouvu dodrzelo. Navic p2p nezastavila, ale jen omezila (rychlostne), a nikde se nepise, ze ti garantuji rychlost na p2p sitich. S limitem dat jsi take mimo. Klidne si stahuj z portu 80 terabajty dat a nikdo ti nic nerekne. Takze jedine co muzes udelat je zmenit providera :) Zkratka pravni cestou neudelas vubec ale vubec nic.

Návštěvník Ankroth
Jinak tohle je pěkný bod na webu, v sekci nejčastější dotazy :D

----------------------------------------------------------------------------

 

5.

Co je to tzv. Fair Use Policy?

 

Společnost UPC postupuje dle Všeobecných podmínek poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti UPC Česká republika, a.s. a přijala následující omezení.

 

Rychlost může být snížena vždy od data překročení objemu ve sledovaném období, a to do konce tohoto období. Sledované období odpovídá jednomu kalendářnímu měsíci u služeb UPC Starter, UPC Easy, UPC Light, UPC Classic, UPC Extreme, UPC Professional, UPC 10M, UPC 20M.

 

Služba tedy nebude, třeba na krátkou dobu, přerušena a data přenášená nad obvyklý rámec nebudou zpoplatněna jako je tomu u některých jiných společností. Všechna opatření mají za cíl jediné. Zlepšit a zkvalitnit službu zákazníkovi - umožnit mu rychlejší a pohodlnější stahování dat bez jakýchkoliv dodatečných nákladů, např. na telefonní linku. Současně ho mají chránit před agresivními zneuživateli sítě, kteří stahují desítky a stovky GB a narušují kvalitu připojení.

 

Zde si dovolím nesouhlasit:

- již u těchto zmíněných tarifů byl FUP zrušen a limit NEBYL STANOVEN

- i u nových tarifů je uvedeno bez LIMITU DAT

- takže tento bod nemůže být uplatňován, neb nejsou stanoveny jeho podmínky (čili neznáte ono sledované období, ani onen maximální limit)

- navíc se píše o omezení, zpomalení... né o BLOKACI

= tento bod je neplatný, nemohu si pomoc...

 

Naopak ve všeobecných podmínkách se poskytovatel zavazuje dodávat službu v plném rozsahu

- čili blokací určitých služeb toto nesplňuje...

- byly by určité služby omezeny, ještě bych to chápal, ale takhle to prstě není 100% funkční připojení...

 

A ba víc bod 5.1

-Účastník je povinen ohlásit Poskytovateli prostřednictvím Klientského centra omezení nebo

přerušení poskytovaných Služeb, závady na zařízení Poskytovatele nebo na doplňkových

zařízeních (dále jen „závada“) neprodleně po jejich zjištění.

 

- a jsme doma... dostali jste někdo e-mail, či byli jste jinak informováni o nutném omezení těchto služeb? ne?????? nevíte o tom nic? no pak se jedná o ZÁVADU, kterou jste POVINNI NAHLÁSIT

- nebo si někdo myslí opak? fungalova, najednou nejde, tak je to přeci ZÁVADA!

 

A konečně bod 5.2

Poskytovatel se zavazuje odstranit závady na straně Poskytovatele, znemožňují-li účastníkovi

zcela využívat služeb dle odstavce 1.1, do 2 (dvou) pracovních dnů od jejich nahlášení

Klientskému centru, pokud mu v tom nezabrání objektivní důvody, například nemožnost

přístupu ke Koncovému místu nebo k jinému zařízení Poskytovatele, přerušení dodávky

elektrické energie apod.

- nepletu-li se tak tato závada trvá již déle jak 2 dny, takže ten kdo to nahlásil, může požadovat slevu či jinou kompenzaci. Tedy, nedostalo-li se vysvětlení, proč tomu tak je!. Čili ono my nevíme, my nic neblokujeme = není omluva! :-)

 

Tak a kdo se mnou nesouhlasí?

 

A proto tam zítra volám. A chce to, aby volal každý, byť by se mělo jednat o jediný úspěch a to, že se dovíme i nepříjemnou pravdu...

 

BTW Měsíčně přenesu cca 5GB dat a torrentím tak cca 2-4 hodiny měsíčně. Opravdu mě kolikrát štve, když mi net běží po večerech nějakých 800kBit místo 6MBit... Ale když už si chci jednou něco pustit a ono to nejde, tak mě to vážně štve...

 

Já to chápu, ale mrkni na tenhle kousek, co jsem psal:

 

"Rychlost může být snížena vždy od data překročení objemu ve sledovaném období, a to do konce tohoto období. Sledované období odpovídá jednomu kalendářnímu měsíci u služeb UPC Starter, UPC Easy, UPC Light, UPC Classic, UPC Extreme, UPC Professional, UPC 10M, UPC 20M."

 

Všimni si, že se tam nacházejí VŠECHNY tarify, včetně těch nových platných od ledna 2009 :shock:

Návštěvník Ankroth
Ankroth:

 

V celku s tebou souhlasim, tak ted zkus prosim poradit mi. Nejsem stahovac a torrenty mam v pazi. Zakaznikem UPC jsem pouze 14 dni. Net jsem si poridil zejmena na to abych mohl obchodovat na burze v zahranici. Akorat ze uz cca tyden se proste nepripojim do zahranici na jeden server (port 31500), ktery pouzivam ke sve praci. v podstate na nem zalezi ma obziva. Zkousel jsem jineho internet providera a tam mi vse jede bez problemu. V patek jsem problem resil pres klientske asi pul hodiny, bez nejakeho vysledku.Co mam treba delat ja, stahovac nejsem, ale doplacim na tuhle UPC politiku. Ve smlouve mam min odber 3 mesice, zrusit to teda ted nemuzu , ale naopak budu si muset koupit jeste dalsi pripojeni k netu a platit UPC zaroven :( Fraska nic jineho me nenapada, tohle je mozne jen v tomhle zasranem Absurdistanu. 3 roky v UK jsem mel pitomou 512kbit/s a jelo vse a ted tohle.-

 

U nás u nejmenovaného ISP mě kontaktoval zákazník, který potřeboval obchodovat na burze s cennými papíry, ale při vypršení počtu konekcí se mu stránka zasekla. Po domluvě s nadřízeným jsem mu prioritizoval paket na konkrétní port, a tak se provedl jako první před ostatními (když třeba stahoval nebo prohlížel web, onen port měl přednost). U UPC to ale určitě funguje úplně jinak... co tím tedy chci říct? Jediná možnost je kontaktovat UPC, zdvořile jim napsat, že to potřebuješ kvůli zaměstnání a zdali by ti nemohli nějakým způsobem pomoci, aniž by sis musel připlácet za PROFI připojení.

 

Pokud na tebe hodí bobek, což si nemyslím, zkus to přes nějaké anonymní proxy servery nebo požádej někoho, aby ti udělal SSH nebo VPN tunel do zahraničí a mělo by to být bez problému.

Návštěvník Ankroth
Ahoj, nechci tady rozpoutávat nějaký flamy, ale rád bych jen za ony "notorický stahovače" dodal, že bychom měli dostat služby, za který si zaplatíme.

Torrenty používám naprosto běžně, převážně co se týče seriálů či HD filmů, který se mi opravdu nechce tahat přes rapid. Jde taky o pohodlí. Torrent člověk přidá, stáhne a má hotovo... Sosat odjinud je přece jen náročnější záležitost, shánět heslla, rozbalovat atd... ale vem to čert... to tady řešit nechci...

 

Jen jsem chtěl za Teplice dodat, že poslední tak dva týdny taky pociťuju jisté omezení. Neměl jsem moc času a až teď jsem vypozoroval jistou pravidelnost. Jakmile nahodím uTorrent, tak je pro mě prakticky nemožný surfovat, Opera ani jinej prohlížeč to nerozchodí a zruší načítání stránky. FTP, ICQ, Jabber, IRC a další protokoly běží bezproblémů.

 

Myslim si, že od UPC by byla alespoň slušnost podat zprávu o určitém omezení rychlosti pro ty a ty konkrétní porty.

 

To je prave ten nejvetsi omyl vsech uzivatelu - neplatime za sluzby, ktere vyuzivame. Resp. vyuzivame tyto sluzby nad ramec toho co platite. Jestli se vam to nelibi, kupte si garantovanou linku a stahujte si od rana do vecera a nebudete nicim omezeni. ani filtrovanim p2p. Ano, az na garantovane lince si budete platit za sluzby, ktere vyuzivate.

Nerad to rikam, ale je to tak. Take stahuju terrabajty dat, a take to na me dopadlo. Ale co cekame za 500 za mesic.

 

Opět nesouhlasím, zde se bohužel pleteš Ty. V tomto případě opravdu nedostáváš služby, za které si platíš. Čili platím si za max rychlost 6MBit bez LIMITU DAT a net běží pomalu - ano, není to garantovaných 6MBit. Ale to, že Ti něco z poskytované služby nepůjde a není o tom nikde zmíňka, tak je to porušení smluvních podmínek.

 

Co by měl být ten "nad rámec", když "rámec" není stanoven? :-) Zde by se opravdu dalo slovíčkařit...

 

Takže vím-li, že na to nemám, tak to neprodávám. Koupíš si novou škodovku, co má v techničáku uvedeno max 160km/hod a z auta nedostaneš více jak 90km/hod, tak to není důvod k reklamaci? Čili mám příjmout fakt, že: "co jsem čekal, když koupím škodovku?" Měl jsem raději koupit nějakou Toyotu, která má v techničáku tu samou hodnotu, ale dosáhne ji????

 

Ne, zde se pletes ty. Podivej se na slovo ZCELA v podminkach. Platis si za 6Mbit, a ten mas. Zkus stahovat z portu 80 a ne z p2p a UPC smlouvu dodrzelo. Navic p2p nezastavila, ale jen omezila (rychlostne), a nikde se nepise, ze ti garantuji rychlost na p2p sitich. S limitem dat jsi take mimo. Klidne si stahuj z portu 80 terabajty dat a nikdo ti nic nerekne. Takze jedine co muzes udelat je zmenit providera :) Zkratka pravni cestou neudelas vubec ale vubec nic.

 

 

Bohužel je to tak a mám i takový pocit, že podle zákona ISP garantuje svou rychlost pouze přes port 80, takže jestli se p. Malina & crew nakrknou, říznou vše ostatní kromě 80 portu a to budeme čumět

 

P.S: Jen tak mimochodem, známý využil fintu kódování přenostu a jaksi přestala fungovat. Kdo z vás tu práská UPC? :lol:

Ankroth:

dekuji za radu, zkusim jim teda napsat. Akorat premyslim komu. Na klientskem sedi obcas pekni debilove, s technickym to uz 5 dni resim a ti se tvari, ze problem neni u nich. To by chtelo adresu na nekoho na vyssim miste a zase ne moc vysoko. Nema nekdo, pekne prosim ? :)

 

ja nasel jen tohle

 

http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/ ... 24.10.2008

Návštěvník klodr

ahijky,

Brno,upc sklamalo.Za poslední týden jsem vyporozoval,že na P2P to chvíli jede chvíli ne.Většinou na P2P jsou připojeni 24 hod.Neříkám že všichni.Tak že když se to nahodí(upc povolí odesílat apřijímat data) a aktualizuje se tracker a připojím se i když vše sčervená stahuju i odesílam do doby kdy klienti odpojí.Jediní co mi vadí je,že to není tak jak slibovali před podpisem smlouvy.Ale jsem rád že prozatím to jede.

Návštěvník petrsms

No je jasné, že jedinec proti takovemu gigantu nic nezmůže, proto jsem psal OTRAVOVAT VŠICHNI

 

tak třeba ten 6MBit jsem na portu 80 už taky dlouho neviděl... tedy od té doby co blokují je to lepší, to ano :-)

 

BTW od kdy je internet pouze na portu 80????? nehledě na to, že "běžný" uživatel vůbec nemusí tušit, že na síťi jsou nějaké porty... a myslí-li to UPC tak jak říkáš, tak klame zákazníky, neb neuvádí "neomezený přenos dat na portu 80"...

jj všechny tyto smlouvy jsou vypracovávány přes právníky, tady je pak jen otázka, kdo najde lepšího než byl ten, který vypracoval (pomohl vypracovat) onu smlouvu... no já to rozhodně nezaplatim, takže to já nebudu :-))

 

jestli se nepletu, tak tu spousta lidí odkazuje i na zpomalený Rapid, nevím, nepoužívám, ale jestli tomu tak je, tak ani na tomto portu není vše košér...

 

asi jak komu, mě DC nejde vůbec, připojuje se na hub, napíše připojeno = toť vše...

no a u torrentu možná až vyzkouším kodované spojení, teď nejde taky...

No je jasné, že jedinec proti takovemu gigantu nic nezmůže, proto jsem psal OTRAVOVAT VŠICHNI

 

tak třeba ten 6MBit jsem na portu 80 už taky dlouho neviděl... tedy od té doby co blokují je to lepší, to ano :-)

 

BTW od kdy je internet pouze na portu 80????? nehledě na to, že "běžný" uživatel vůbec nemusí tušit, že na síťi jsou nějaké porty... a myslí-li to UPC tak jak říkáš, tak klame zákazníky, neb neuvádí "neomezený přenos dat na portu 80"...

jj všechny tyto smlouvy jsou vypracovávány přes právníky, tady je pak jen otázka, kdo najde lepšího než byl ten, který vypracoval (pomohl vypracovat) onu smlouvu... no já to rozhodně nezaplatim, takže to já nebudu :-))

 

jestli se nepletu, tak tu spousta lidí odkazuje i na zpomalený Rapid, nevím, nepoužívám, ale jestli tomu tak je, tak ani na tomto portu není vše košér...

 

asi jak komu, mě DC nejde vůbec, připojuje se na hub, napíše připojeno = toť vše...

no a u torrentu možná až vyzkouším kodované spojení, teď nejde taky...

 

Zkrátka a dobře si musíme zvyknout na to, že okolní řízení toku, snižování rychlostí u ostatních portů a omezeování trafficu u RS.com, Megaupload.com atp. došlo už i k UPC, což je sice na hov*o, ale oproti ostatním ISP jsou na tom ještě dobře. Spíš se ale bojím toho, kam až to chtějí dotáhnout.

Návštěvník petrsms

no právě, koukal jsem na to a nechápu proč to uvádějí, když nestanovují onen limit... to je trochu nelogické ne? protže ten limit může být pak 100GB či 1 GB, dle jejich aktuálního rozmaru?

 

jo, tak ten zákon bych rád viděl... je-li tomu tak, pak se nezbývá než modlit, aby nenastala situace, kterou popisuješ :-)

 

nehledě na to, kurňa, že já mám smlouvu s Karnevalem a né s nějakým UPC... Faktem je, že ty problémy obecně (kolísavá rychlost, problémy se smtp,...) přišly až s UPC :-/

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...