Přejít na obsah

připojení VOIP


Doporučené příspěvky

Návštěvník jarekk.jk

Mám internetové připojení od UPC přes modem EPC 2203. Vše je funkční. Pokud ale místo PC připojím VOIP telefon Well lp-302, přestane blikat kontrolka na modemu, na displeji tel. se neobjeví obrazovka pro MENU a když ještě propojím z druhé LAN zdířky telefonu PC, tak se k internetu nepřipojím. Samozřejmě, že obě zařízení resetuji (1/2minuty) a telefon má čerstvý protokol o funkčnosti od JOYCE ČR, s.r.o.

 

Předpokládám, že když vytáhnu kabel z PC a zapojím do telefonu, tak by se to mělo nějak projevit na displeji. V návodu stojí, že se dá telefon aktivovat i bez PC. Když kabel z telefonu vytáhnu a zasunu do PC, jede internet normálně. Myslím si, jestli není nějak zablokovaný modem EPC 2203, ale jak to zjistit? UPC se zatím ani neobtěžoval s odpovědí, a tak prosím o radu.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1541-p%C5%99ipojen%C3%AD-voip/
Sdílet na ostatní stránky

Budto mas neco spatne nastavene v telefonu, nebo kabelovy modem (po resetu) nenacte MAC adresu telefonu a pak logicky nefunguje komunikace mezi modemem a telefonem.

 

Predpokladam ze registrace MAC na webu UPC byla jiz davnio zrusena, takze v tomto by problem byt nemel.

 

Na http://registrace.upc.cz po prihlaseni lze delat nejake zmeny v nastaveni IP a MAC, tak se zkus na to kouknout.

 

Jeste me neni jasne jestli se telefon chova jako router ?

Protoze pokud ne, a mas od UPC pridelenou pouze jedni IP adresu, tak by PC pripojene za nej nefungovalo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1541-p%C5%99ipojen%C3%AD-voip/#findComment-22352
Sdílet na ostatní stránky

Citace z technických parametrů telefonu: "VoIP telefon WELL LP-302 je stavěn tak,aby se na jedné straně připojil k internetu a na druhé straně do sítě,to znamená jako router(pres nat)."

Ještě jednou uvádím: Propojení telefonu s počítačem budu možná řešit příště. Já jsem se zatím zasekl na problému, že když vytáhnu kabel od modemu z PC a zapojím ho do funkčního telefonu, tak by se to mělo nějak projevit na displeji (tzv. stand-by režim). Ale já po propojení a resetování se vůbec nedostanu k Menu telefonu.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1541-p%C5%99ipojen%C3%AD-voip/#findComment-22361
Sdílet na ostatní stránky

Vsiml jsem si ze jste se ptal na foru www.telefonujeme.cz ,coz je dobre, tam maji s VoIP urcite vetsi zkusenosti, zkousel jste i ten postup podle posledniho prispevku na

http://www.telefonujeme.cz/about5779.html :?:

 

Jinak osobne bych se vykaslal na display a nastavil to pres webove rozhrani.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1541-p%C5%99ipojen%C3%AD-voip/#findComment-22364
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník jarekk.jk

Ano, provedl jsem všechny rady z Telefonujeme.cz. Pokud jde o poslední příspěvek, tak já se přes www rozhraní nedostanu. Když napíši http://10.1.1.3./ píše .to, že "Aplikace Internet Explorer nemůže zobrazit tuto webovou stránku". A přes Telnet se taky nemůžu propojit, to zas píše že port 23 není zapojen. V nápovědě k Win XP šalamounsky píší, že mám zajistit připojení. Teď se snažím progoglovat, jak to zajistit. No a uvést telefon na tovární hodnoty nejde, protože se zatím do něho nedostanu. Čekám až pojedu ke švagrovi a zapojím se přes jeho internet.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1541-p%C5%99ipojen%C3%AD-voip/#findComment-22375
Sdílet na ostatní stránky

Vypada to slozite, ale neni to tak zly.

Musite se dostat do nastaveni telefonu a tam nastavit v polozce Sitove rozhrani pridelovani IP adresy pres DHCP, tim zprovoznite komunikaci telefonu s internetem,

pak musite nastavit udaje pro vas telefonni ucet (SIP) a teoreticky by to melo fungovat.

 

Pripojte PC k telefonu, zapnete PC, nebo dejte obnovit sitove pripojeni, vase PC musi dostat od telefonu pridelenou IP adresu 10.xx.xx.xx, pokud ji nedostane, tak ji musite nastavit ve vlasnostech site sam napr. 10.1.1.10 a masku site na 255.255.255.0.

Pote by jiz komunikace s telefonem pres webove rozhrani mela fungovat.

A dale postupujte podle prvniho odstavce.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1541-p%C5%99ipojen%C3%AD-voip/#findComment-22378
Sdílet na ostatní stránky

Nic. Různé kombinace, výměny kabelů, restarty. Adresy, masky, brány - vše je zapsáno a uloženo a po restartu vše píše, že síťový kabel byl odpojen. I po příkazu "ipconfig" žádná IP není.

Ještě zítra zkusím reinstalovat Win. Možná něco nemám nainstalované.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1541-p%C5%99ipojen%C3%AD-voip/#findComment-22397
Sdílet na ostatní stránky

Za predpokladu ze ta IP v telefonu je nastavena na vychozi IP 10.1.1.3, by to melo fungovat, reinstalace Windows na 99% nepomuze.

 

Pozvi si domu nekoho kdo tomu rozumi, ja pouzivam VoIP adapter vic jak 2 roky a s nastavenim a provozem jsem nemel vetsi problem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1541-p%C5%99ipojen%C3%AD-voip/#findComment-22438
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...