Odesláno 29. září 2008 16 let Mám internetové připojení od UPC přes modem EPC 2203. Vše je funkční. Pokud ale místo PC připojím VOIP telefon Well lp-302, přestane blikat kontrolka na modemu, na displeji tel. se neobjeví obrazovka pro MENU a když ještě propojím z druhé LAN zdířky telefonu PC, tak se k internetu nepřipojím. Samozřejmě, že obě zařízení resetuji (1/2minuty) a telefon má čerstvý protokol o funkčnosti od JOYCE ČR, s.r.o. Předpokládám, že když vytáhnu kabel z PC a zapojím do telefonu, tak by se to mělo nějak projevit na displeji. V návodu stojí, že se dá telefon aktivovat i bez PC. Když kabel z telefonu vytáhnu a zasunu do PC, jede internet normálně. Myslím si, jestli není nějak zablokovaný modem EPC 2203, ale jak to zjistit? UPC se zatím ani neobtěžoval s odpovědí, a tak prosím o radu.
Odesláno 29. září 2008 16 let Budto mas neco spatne nastavene v telefonu, nebo kabelovy modem (po resetu) nenacte MAC adresu telefonu a pak logicky nefunguje komunikace mezi modemem a telefonem. Predpokladam ze registrace MAC na webu UPC byla jiz davnio zrusena, takze v tomto by problem byt nemel. Na http://registrace.upc.cz po prihlaseni lze delat nejake zmeny v nastaveni IP a MAC, tak se zkus na to kouknout. Jeste me neni jasne jestli se telefon chova jako router ? Protoze pokud ne, a mas od UPC pridelenou pouze jedni IP adresu, tak by PC pripojene za nej nefungovalo. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 29. září 2008 16 let podle mě by nefungoval ani telefon v případě že je jen switchem, zkus to napřed bez compu
Odesláno 29. září 2008 16 let Citace z technických parametrů telefonu: "VoIP telefon WELL LP-302 je stavěn tak,aby se na jedné straně připojil k internetu a na druhé straně do sítě,to znamená jako router(pres nat)." Ještě jednou uvádím: Propojení telefonu s počítačem budu možná řešit příště. Já jsem se zatím zasekl na problému, že když vytáhnu kabel od modemu z PC a zapojím ho do funkčního telefonu, tak by se to mělo nějak projevit na displeji (tzv. stand-by režim). Ale já po propojení a resetování se vůbec nedostanu k Menu telefonu.
Odesláno 29. září 2008 16 let Vsiml jsem si ze jste se ptal na foru www.telefonujeme.cz ,coz je dobre, tam maji s VoIP urcite vetsi zkusenosti, zkousel jste i ten postup podle posledniho prispevku na http://www.telefonujeme.cz/about5779.html Jinak osobne bych se vykaslal na display a nastavil to pres webove rozhrani. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 30. září 2008 16 let Ano, provedl jsem všechny rady z Telefonujeme.cz. Pokud jde o poslední příspěvek, tak já se přes www rozhraní nedostanu. Když napíši http://10.1.1.3./ píše .to, že "Aplikace Internet Explorer nemůže zobrazit tuto webovou stránku". A přes Telnet se taky nemůžu propojit, to zas píše že port 23 není zapojen. V nápovědě k Win XP šalamounsky píší, že mám zajistit připojení. Teď se snažím progoglovat, jak to zajistit. No a uvést telefon na tovární hodnoty nejde, protože se zatím do něho nedostanu. Čekám až pojedu ke švagrovi a zapojím se přes jeho internet.
Odesláno 30. září 2008 16 let Vypada to slozite, ale neni to tak zly. Musite se dostat do nastaveni telefonu a tam nastavit v polozce Sitove rozhrani pridelovani IP adresy pres DHCP, tim zprovoznite komunikaci telefonu s internetem, pak musite nastavit udaje pro vas telefonni ucet (SIP) a teoreticky by to melo fungovat. Pripojte PC k telefonu, zapnete PC, nebo dejte obnovit sitove pripojeni, vase PC musi dostat od telefonu pridelenou IP adresu 10.xx.xx.xx, pokud ji nedostane, tak ji musite nastavit ve vlasnostech site sam napr. 10.1.1.10 a masku site na 255.255.255.0. Pote by jiz komunikace s telefonem pres webove rozhrani mela fungovat. A dale postupujte podle prvniho odstavce. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 30. září 2008 16 let Nic. Různé kombinace, výměny kabelů, restarty. Adresy, masky, brány - vše je zapsáno a uloženo a po restartu vše píše, že síťový kabel byl odpojen. I po příkazu "ipconfig" žádná IP není. Ještě zítra zkusím reinstalovat Win. Možná něco nemám nainstalované.
Odesláno 1. října 2008 16 let Za predpokladu ze ta IP v telefonu je nastavena na vychozi IP 10.1.1.3, by to melo fungovat, reinstalace Windows na 99% nepomuze. Pozvi si domu nekoho kdo tomu rozumi, ja pouzivam VoIP adapter vic jak 2 roky a s nastavenim a provozem jsem nemel vetsi problem. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.