Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

jj, rychlost se trochu zvedla.

 

Ale u mne je to možná tím, že jsem získal od UPC "bonus". :D

Přišel mi mail, že se omlouvají, ale díky ...bla chyba bla bla... v říjnovém SIPU nebudu mít započítané služby UPC (TV + NET)..

 

No radost byla jen chvilková, započítají mi to příští měsíc. Takže místo nějakého "bonusu" (jsem asi naivní) jsem musel zvednout max. částku na SIPO, taky bych se mohl lehce stát neplatičem. Stačí si nevšimnout políčka "zaplaťte"...

Odesláno

tak jak to vypadá ? já restartoval modem & router a sem na 4/1... :? takže pořád špatný... :(

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

20084026752.png

 

 

 

Jakoze dopoledne to bezelo jak melo ale tedka zase opet tento stav...a to ze ta rychlost nehorazne skace ..tak vo tom se radsi ani bavit nebudu

Odesláno

Příbram nic moc teda :twisted:

 

20084026880-6b41209e84.png

Odesláno

To jo teda, ale že pořád nic na svý stránky nenapíšou, že s tím něco dělají. To by člověk pochopil, že pokud dělají nějakou údržbu nebo upgrade, ale museli by to nejdříve oznámit.

 

u20084027175.png

Odesláno
To jo teda, ale že pořád nic na svý stránky nenapíšou, že s tím něco dělají. To by člověk pochopil, že pokud dělají nějakou údržbu nebo upgrade, ale museli by to nejdříve oznámit.

 

u20084027175.png

 

 

Tak kdys by neco napsaly a nemlzily tak bych to take pochopil...

Upraveno uživatelem Fireball

Odesláno
20084027450.png Chomutov :D
Odesláno

V Pardubicich uz druhy den stejna mizerie, a stava se to cim dal casteji.

 

20084027999-1cf7520f95.html

Odesláno

Ahoj tak jsem jim volal na tu jejich linku a mají tam hlášku omlouváme se našim klientům za výpadky rychlosti připojení,může docházet k restartům modemu a děkujeme za pochopení,prý ještě během dneška a zítřka.

Jinak lokalita Brno-Lesná a rychlost:

20084028044.png

edit:rychlost ještě i jinde:

speed.io.png

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community