Odesláno 6. října 2008 16 let Horší služby a větší bordel než u UPC jsem neviděl! Volám na linku a čekám frontu jste 7 v pořadí,čekám až na 1 a pak to vypadne.takto to pokračuje 3x za sebou.Po 30-ti minutách volání,čekání a výpadků mám dojem že ukončení hovoru je úmyslné z druhé strany.Volat na UPC je zdá se jen vyhození peněz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odesláno 6. října 2008 16 let Já to tvrdím pořád .... a toto to jen dokazuje http://magazin.softimage.cz/klientske-c ... -v-poradi/
Odesláno 8. října 2008 16 let ja se UPC musim trosku zastat. nedavno (myslim ze to byl patek odpoledne) mi net najednou krachnul. nedostaval jsem od DHCP nic. tak jsem tam volal, pani to prepojila na technika a ten mi rekl, ze za mnou v pondeli podvecer dojde. a uz v pondeli dopoledne mi volal (ja jsem byl v praci), ze uz tam byl a nasel chybku v te rozvodne v baraku. ze uz je to hotove (bez moji ucasti) a net funguje. kdyz jsem se vratil z prace, internet byl uz ok. ale na druhe strane kdyz jsem si tenhle internet porizoval, tak byli u mne 3 technici prvni zapojil internet, druhy ho chtel zapojit taky, ale kdyz uvidel, ze uz ho mam, tak odjel a pak jeste prijel treti technik a delo se uplne to same ale to byl jeste Karneval
Odesláno 23. ledna 2009 16 let Mám problém se dovolat na Klientské centrum. Ne, že bych čekal ve frontě, ale vůbec se nedovolám. Pokouším se o čísla 1. Kontaktní linka +420 241 005 100 2. Placená linka +420 900 069 908 3. Bezplatná linka .... +420 222 980 980 A nikam se nedovolám. I na placené lince se dozvím "Voláte na linku se zvýšeným tarifem 6,- korun za minutu" a pak ... chvilka napětí ... "Obsazovací tón".
Odesláno 23. ledna 2009 16 let Mozna to uz zabalili... No taky se nemuzu dovolat , asi maji nejakou poruchu...
Odesláno 23. ledna 2009 16 let Potvrzuju, taky se nedovolam. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 23. ledna 2009 16 let Tak já se dovolal na: "Vítejte v klientském centru" ... "Poruchu zmáčkněte 1" ... "Internet zmáčkněte 1" ... "Z důvodu kvality" ... "nahrávat" ... a teď pozor ... "Omlouváme se, ale všichni operátoři" ... "použijte www stránky".... Hmm, rada nad zlato. A to mám udělat jak, když mám poruchu Internetu?
Odesláno 23. ledna 2009 16 let vydržet na fonu Špatná rada. Ono nebylo co vydržet, když ten automat po této radě sám zavěsil. Promiň, chyba byla u mne, že jsem tu větu nedopsal. Správně mělo být - "použite www stránky" .... a zavěsil.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.