Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Opět jsem si ověřil co to je za magory... Objednal jsem si v LICA CA modul a od nich mi došlo:

 

Objednali jste si zboží z internetového obchodu http://www.dvb-c-shop.cz a zatím nemáte objednanou žádnou službu kabelového operátora. Pro bezvadné fungování přístrojů k vaší spokojenosti je nutné službu zřídit. Budete kontaktování techniky UPC k domluvení na termínu instalace digitálních služeb, které jsou nutné k fungování objednaného zboží.

 

 

UPC mám někdy od roku 1996 od 1,. měsíce co v lokalitě začali fungovat (tehdy ještě jako Kabel Plus) - aktuálně plnou nabídku - supreme, HD, telefon, internet. Tak by mě zajímalo co mi technici chtějí instalovat...

Odesláno

Problém je vtom že LICA nevi jestli ty mas uz od upc neco nebo ne ..:)

Odesláno

Aha tady lehce zmizel jeden příspěvek,. chyba nebyla na straně UPC, ale firmě LICA se nějak "pokakal" automat co posílá maily....

 

Jinak to že LICA neví jasně chápu, ale tvářilo se to, že mě UPC nepotvrdilo jako zákazníka....

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community