Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

tak než jsem stihl něco provést začalo vše zas fungovat pravděpodobně proběhla aktualizace a ani jsem nestihl zjistit čím to bylo :scratch:

  • po měsících...
Odesláno

Zdravím,

mám seznam.cz a poskytovatel internetu je UPC. V outlooku mi to přes smtp.upcmail.cz (teď jsem se dozvěděl, že je to to samé jako mail.upcmail.cz - jen aliaz) nešlo, nechal jsem tam smtp.seznam.cz. Asi půl roku v pohodě, teď 14 dníé zase problémy s odesíláním. Tedy: smtp pro odchozí je smtp.upcmail.cz (nebo mail.upcmail.cz, je to prý jedno), port pro odchozí je 25 (nepožaduje šifrování (SSL) a kde jsem měl chybu bylo na kartě "Server pro odchozí poštu" a zde NEZAŠKRTNOUT "Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření". A už zas mailuju..:)

  • po měsících...
Odesláno

Mam zase dnes problem s preposilani mailu, prosim nevite nazev zalozniho upc mail servru, bylo to nejak smtp.dkm.cz ???

 

dekuji

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community