Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Co to má znamenat? Volám na jejich kripllinku a prý provozní doba je od 8-17 hodin, přitom na webu mají napsaný 8-20, tak sem marťan?

 

Nikam bych nevoval, kdyby na me UPC nesr... Objednam DVR 9.10., technik má přijít 16.10., přitom nikdo nepřišel... to sou služby. 17.10. pisu znovu, dodnes se nikdo neozval. Myslim ze budu pozadovat misto 35% slevu, celych 50% :lol:

Odesláno

Provozní doba je skutečně 8-17. Nejspíš sis rozklikl Objednání nových služeb, kde jsou k dispozici v době od 8-20 hodin. Určitě jsi se spojil na Změny smlouvy a dotazy ke smlouvě, kde je právě provozní doba 8-17 hodin nebo na Vyúčtování, kde jsou také od 8 do 17. Výjimku ještě tvoří technické dotazy a poruchy, kde jsou k dispozici 24 hodin denně.

Odesláno

Ja chtel priobjednat, mackal sem jednicku. Ale tak zkusime zitra driv...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community