Odesláno 21. října 2008 16 let Co to má znamenat? Volám na jejich kripllinku a prý provozní doba je od 8-17 hodin, přitom na webu mají napsaný 8-20, tak sem marťan? Nikam bych nevoval, kdyby na me UPC nesr... Objednam DVR 9.10., technik má přijít 16.10., přitom nikdo nepřišel... to sou služby. 17.10. pisu znovu, dodnes se nikdo neozval. Myslim ze budu pozadovat misto 35% slevu, celych 50%
Odesláno 21. října 2008 16 let Provozní doba je skutečně 8-17. Nejspíš sis rozklikl Objednání nových služeb, kde jsou k dispozici v době od 8-20 hodin. Určitě jsi se spojil na Změny smlouvy a dotazy ke smlouvě, kde je právě provozní doba 8-17 hodin nebo na Vyúčtování, kde jsou také od 8 do 17. Výjimku ještě tvoří technické dotazy a poruchy, kde jsou k dispozici 24 hodin denně.
Odesláno 21. října 2008 16 let Ja chtel priobjednat, mackal sem jednicku. Ale tak zkusime zitra driv...
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.