Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Čau jsem nováček u UPC a mam internet a tv Starter - technik co to zapojoval mi řekl že 10 dni mi pujdou všechny programy a pak to přejde na nabidku Starter ale to se nestalo a 3 týdny mam stále plnou nabidku programů.Mě to samozřejmě nevadí ale mam strach abych nemusel platit nějakou velkou sumu při vyučtování.Pokud se to také někomu stalo nebo někdo ví cokoli budu vděčnej za každou radu.Díky

Odesláno

Vubec se nemusis bat. Bud rad, ze to tak je a neres to. :-)

Odesláno

Jo, ja mam opacnej problem. Uz tyden mi ma bezet Supreme a porad nic. Dnes prisel email, ze mi poslali obnovovak, ze mam TV na 2 hodky zapnout, pak vypnout a zase zapnout. Nic se nestalo, porad stejne stara nabidka :/ Pozn. STB byl vypnuty ze zacatku.

 

Nejake rady? Ja si pripadam uz jako sasek, kdyz jim neustale 3x do tydne pisu...

Odesláno

Kdyz posilaji obnovovaci signal, musi byt STB zapnuty.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community