Odesláno 30. října 2008 16 let Výpovědní lhůta tam prý není, těch 150 odpočítají hned. hmm, tak to je zase odpověď co operátor
Odesláno 31. října 2008 16 let Technik odšustil, návštěva trvala asi dvě minuty Teď jsem zvědav na tu výpovědní lhůtu
Odesláno 4. listopadu 2008 16 let Také chci vrátit Handan CV-6000, pokud neodstraní problém s propojením s PC. Mám ho na zkoušku na tři měs. Jinak asi lhůta není. Takže asi vyměnit koncem měsíce.
Odesláno 13. listopadu 2008 16 let Jaký problém s propojením s PC. To je stejně k ničemu H6000 Ti s novým FW stejně dovolí přenést pouze co je z nekodovaných kanálů . Z ostatních máš smůlu. To je totiž ochrana děl ke které se UPC muselo zavázat jednotlivým výrobcům a distributorům kanálů. A pak se patlat s převodem souborů v .hav to je až nadlidský úkon.
Odesláno 14. listopadu 2008 16 let Zázrak se nekonal, na období 4.11. - 3.12. samozřejmě poplatek 150,- za zapůjčení Handanu figuruje..... To je fakt firma na baterky to je neuvěřitelný......
Odesláno 14. listopadu 2008 16 let U mě už je Handan taky pryč z baráku, paradoxně mě nutili místo něj obyčejný i když v zakázkovém listě měli jasně uvedeno, že už jeden mám. Tak jsem to vysvětlil technikovi, kterému jsem dal HD STB a smart kartu, bohužel se to asi nedostalo dál protože mi den po té volali, ať jim nadiktuju číslo toho STB, který mi tam technik nechal místo toho HD STB, tak jsem i slečně vysvětlil jak se věci mají, tak snad teď v tom mají jasno. Volal jsem ještě UPC abych se ujistil, že opravdu pochopili, že chci zrušit pronájem HD STB, byl jsem ujištěn že ano a dokonce mi prý vrátí část peněz za listopad . . . no tak uvidíme
Odesláno 15. listopadu 2008 16 let nikdo vas nenuti tam byt kdyz nejste spokojeni odejdete pokud tam jste dale moc vam to asi nevadi.Proc neustale jen bedujete na foru dejte vypoved a uvidite ze az nas budou tisice daji to rychle do kupy.Jenze my jsme cesi narod hospodskych kecalu a udavacu,na ciny se nevmuzeme nechame si srat na hlavu do bezvedomi,neco nejde a my to nevratime ne my o tom kecame na foru dozlbnuti.
Odesláno 15. listopadu 2008 16 let Jenže tady je to o něčem jiném. Vy tady mluvíte o tom, proč to nevrátíme? Většinou u služeb tohoto typu to nelze. U výrobků je to jednoznačné, protože tam, pokud to nejde, vrátím to či zreklamuju .... zde většinou není problém. Ovšem u služeb - kde jinde by zákazník hledal obdobné služby? Většinou má dva nebo jednoho poskytovatele v místě svého bydliště, a k tomu druhému se mu z různých důvodů nechce, např. nemá k němu důvěru, nabízí horší služby, musel by si namontovat anténu či satelit, který by hyzdil vzhled baráku ... těchto důvodů je spousta, proč službu neukončit a jít jinam. Takže nakonec jim opravdu nezbývá než kecat o tom samém problému na fóru, a doufat, že si toho někdo všimne a zjedná nápravu. Taková je prostě realita, všichni nemůžou přejít kam se jim zachce, protože prostě všude nejsou všichni provideři.
Odesláno 15. listopadu 2008 16 let já teď nemám důvod někam odcházet i kdyby bylo kam (jakože není), u televize už nemusím mít žádný STB, dokonce i ten upload u internetu by se po novém roce měl zvednout . . .
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.