Odesláno 16. listopadu 2008 16 let Já tyky nevidím důvod odcházet jsem spokojený s kvalitou služeb. Jen se dělím s ostatními o své zkušenosti.
Odesláno 17. listopadu 2008 16 let Dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 14. 11. 2008, týkající se nesrovnalostí na Vašem klientském účtu u naší společnosti.Dovolujeme si Vás informovat,že poplatek za pronájem zařízení Vám přestal být účtován k 31.10.2008.Tato objednávka byla uzavřena až po fakturaci na měsíc listopad.Aktuální částka k úhradě nyní činí 2100.65Kč.Tato změna se tedy promítne do vyúčtování na měsíc prosinec.Děkujeme za pochopení. = v prosínci bych měl tedy platit 2100.65 (normální cena) - 150 (za listopad) Tak sem zvědav jestli to tak bude
Odesláno 17. listopadu 2008 16 let U UPC to funguje tak, ze zmena sluzeb se ve vyuctovani projevi vzdy az o mesic pozdeji, ve kterem se pak vrati preplatek z minuleho obdobi. Takze bud v klidu. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 17. listopadu 2008 16 let Jak to ám udělat aby si Handana odvezli a nemusel jsem s tím běhat na poštu a posílat do LICA v Nymburku? Jsem z Prahy
Odesláno 17. listopadu 2008 16 let Mě ani možnost poslání nenabídli, automaticky mi volali kdy budu mít čas, že si pro něj technik dojede. Taky Praha.....
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.