Návštěvník Michal F. Odesláno 4. září 2019 Sdílet Odesláno 4. září 2019 Muzete prosim poradit jestli muzu odstoupit od smlouvy bez pokuty v pripade vypadku sluzeb (internetu)? Za posledni 5 dnu internet je spis nepouzitelny od UPC. Vypadek muze trvat od 5 min az 2 hodiny... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/16131-vypadky-upc-vrsovice-praha/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 4. září 2019 Sdílet Odesláno 4. září 2019 A proč chcete hned odstupovat od smlouvy, není lepší to nejprve pořešit s technickou podporu UPC? Jinak podmínky pro odstoupení najdete ve Všeobecných podmínkách zde : https://www.upc.cz/pdf/pece-o-zakazniky/dokumenty/VOP_UPC.pdf Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/16131-vypadky-upc-vrsovice-praha/#findComment-125545 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Michal F. Odesláno 4. září 2019 Sdílet Odesláno 4. září 2019 Dobry vecer, Dekuju za odkaz! Volal jsem dneska do technicke podpory. Potvrdili ze meli nekolik vypadku v posledni dobe, a ze eviduji vypadky v 6 ulicich v Vrsovicich. Porad kontroluji koncovky atd, rozvadec, ale (jestli jsem spravne pochopil) nemaji jistotu co zpusobi pravidelne vypadky Dostal jsem odpoved’ ktera dava nadeje: Ve Vaší lokalitě se objevil rušení ze sítě, které způsobuje výpadky internetu (posledních 5 dní). Naši technici konečně lokalizovali zdroj rušení, ale čeká se na přístup do oběktu, který je zamčený. Dle posledních informací bude přístup zajištěn k 5.9.2019. Velice se omlouváme za vzniklé potíže. Predpokladam ze UPC vubec nevi co a jak opravit... Napsali mi dneska v 13:42: ”...Dle informací z dohledového systému probíhal ve Vaší lokalitě hromadný výpadek, který způsoboval nefunkčnost poskytovaných služeb. Výpadek se již podařilo našim technikům odstranit a služby jsou nyní v provozu.” Ale zadny Internet neni...a ted zase hlasi vypadek... a ze to bude opraveno do 19:41 (?!). To je spickovy dodavatel...a bohuzel monopolista ohledne rychlosti Internetu...ted’ opravdu lituju o podepsani smlouvy s “d’ablem”... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/16131-vypadky-upc-vrsovice-praha/#findComment-125569 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ApacheSK Odesláno 5. září 2019 Sdílet Odesláno 5. září 2019 Poprve, UPC používa koaxialovú sieť na koncových miestach. Optiku rozrúšite len tým že poškodíte kabel alebo začnete do káblu vysielať samovolne iné svetlo ako je požadované. Ale metalické rozvody sa daju dosť ľahko zarušiť, od ťahania pri kábloch napájania s vysokým napätím až po "skratovanie" tienenia s "živým" drôtom. Neviem ako by ste to riešili vy, ale žiadny zákon nepovoľuje ISP (poskytovateľ int. pripojenia) spraviť si svoju cestu k nehnuteľnosti kde sú uložené ich zariadenia, a musia počkať kým im to povolí, resp. sprístupní majiteľ. To by ste mali pochopiť. Ďalšia vec je to, že sieť UPC je celkom stabilná, ale citlivá, a i najmenšie zásahy (i koncových zákaznikov) vedia rozmetať integritu. Minulý rok v celých koŠiciach bežal net UPC tak na nič, trvalo to asi pol mesiaca, a nemyslím si že niekto by bol na tom tak, aby hneď rieŠil všetko nervami a po-frajersky odstupovaním od zmluvy. Nakoniec osobne sme požiadali o penalizáciu tým, že následujúca splátka sa neplatila a hotovo, každý bol šťastný. K tomu, ak chcete nepretržitý internet bez výpadkov, alebo si zarábate vďaka internetu, nech sa páči, zaveďte si Biznis tarifu s určite vyšším percentom Času garantovania danej rýchlosti a lepšou podporou, poviem vám tak, že si priplatíte pekne, a stále to nebude garancia niečo extra. Si myslím že 5 dni s nie konŠtantnými, non-stop výpadkami je ešte fajn, a dá sa rozhodne vydržať. Najprv si treba prečítať zmluvu o garancii rýchlosti, uvedomte si, že rýchlosti, a najmä i samotné poskytovanie internetu nie je ručené na 100% času. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/16131-vypadky-upc-vrsovice-praha/#findComment-125741 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Michal F. Odesláno 5. září 2019 Sdílet Odesláno 5. září 2019 Jste pracovnik UPC? Jinak Vasi duvody k nepochopeni. Jsem Klientem (velke pismeno K). A je mi to jedno jak citlive jsou site UPC k problemum atd. Nechci resit reklamaci a slevu v 200 KC - muj cas je pomerne drahy. Chci zmenit dodavatele v pripade nizke kvality sluzeb - je to normalne. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/16131-vypadky-upc-vrsovice-praha/#findComment-125753 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ApacheSK Odesláno 5. září 2019 Sdílet Odesláno 5. září 2019 (upraveno) Nie, nie som pracovníkom, a úprimne? V budúcnosti by som nemal vôbec problém, v našej lokalite má UPC fajn sieť, a eŠte sa ani nestalo, žeby bola zapríčinená samotnou firmou, ale okolitými vplyvmi, ako rekonštrukcie horúcovodov a novostavby. (Bohužial toto je zapríčinené používanie nevzdelaných robotníkov, bez školení na to, že v okolí je mnoho optických sieti, bagrom preseknúť ten istý optický kábel viac než jeden krát je holt umenie, bez dodržiavania ochrannej zóny optických káblov) Príde mi to celkom solídna firma, a prístup k zákaznikovi je v takýchto veľkých spoločnostiach rovnaký, veľkým spoločnostiam jeden zákazník ktorý odíde Škrt cez rozpočet nespraví. Sami ako vravíte, je to monopol čo sa týka rýchlosti vo vašej lokalite, a je samozrejme, že nemôźe zabezpečiť vždy, nonstop funkčnosť každému jednému zákaznikovi, s tým že UPC nemá svojich výjazdových technikov, ale ak sa nemýlim, využívajú sa externé firmy, čož je rozhodne pomalšie riešenie ako vlastí technici. Nikto vám nebráni, a čo sa týka pokuty pri odstúpení od zmluvy, najlepšie čo môžete spraviť je opýtať sa podpory, nikto vám lepšie neodpovie ako niekto z vnútra firmy kto s tým pracuje. Meniť poskytovateľa kvoli kvalitám je normálne, vybíjať si zlosť na celé UPC kvoli lokálnym problémom už nie. Žiadny poskytovateľ totiž nie je bezchybný, a čo sa týka UPC, ponúka asi najvhodnejšie ponuky, IPv4 pridelenie späť zdarma (v prípade niektorých slovenských ISP za to už žiadaju pekné poplatky, či mesačne alebo jednorázovo) , a i ceny za dané tarify su pekné, s tým že Net nemusí byť jediná služba. Upraveno 5. září 2019 uživatelem ApacheSK Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/16131-vypadky-upc-vrsovice-praha/#findComment-125755 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadra2030 Odesláno 5. září 2019 Sdílet Odesláno 5. září 2019 @Michal F. Ak je vas cas tak "drahy", urcite si zaplatite business pripojenie so SLA (ale to je "ponekud" vice nez par stovak).. a ak si myslite, ze iny ISP bude skakat do styroch hodin za par stovak korun mesacne, keep dreaming.. tak co vam brani zmenit dodavatela? Len do toho! @ApacheSK Suhlas, vedel by som rozpravat historky o "promptnej podpore a rieseni problemov" v Telekome aj Orange (DSL i optika), ako im to trvalo tyzdne ci v jednom pripade dva mesiace.. a ani jeden nedal vacsiu kompenzaciu ako odpustenie jedneho ci dvoch mesiacov pausalu v tomto segmente.. za 20 EUR mesacne sa naozaj neda platit SLA. UPC ma svoje muchy, no som u nich od zaciatku roka 2003, co sa tyka internetu (este testovacia prevadzka.. 384 kbit down/128 kbit up za 1790 Sk mesacne) a za tie roky bol pocet vypadkov minimalny - nehovoriac o tom, ze vo svojej lokalite (Stare mesto BA) ziadnu inu vysokorychlostnu alternativu nemam (DSL na zvonkovych drotoch nechcem, oranzova slubotechna slubuje 10 rokov "ze vraj bude optika", naposledy sme toho oranzoveho idiota vysmiali na schodzi vlastnikov). Citovat Super - Základní - Bratislava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/16131-vypadky-upc-vrsovice-praha/#findComment-125759 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evzen Odesláno 5. září 2019 Sdílet Odesláno 5. září 2019 před 1 hodinou, Michal F. napsal: Chci zmenit dodavatele v pripade nizke kvality sluzeb - je to normalne V tom pripade, jak rikal Bohuš Stejskal: "Tož běž, běž! Val, val..." 😉 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/16131-vypadky-upc-vrsovice-praha/#findComment-125767 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník David R. Odesláno 6. září 2019 Sdílet Odesláno 6. září 2019 @Michal F. Zdravím, mrkněte na tarify pro podnikatele, kde je SLA trochu někde jinde, než u rezidentních zákazníků https://business.upc.cz/ Co se výpovědi týče - v tomto případě bych musel podat reklamaci, aby to kolegové jak z reklamačního, tak z technické podpory prověřili a napsali zpět posouzení. Pokud chcete, mohu reklamaci podat za Vás. A ještě pro doplnění - jedná se o některou z těchto ulic? BĚLOCERKEVSKÁ, DUKELSKÁ, JAKUTSKÁ, RUSKÁ, VOLYŇSKÁ? Klidně mi pište do zprávy. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/16131-vypadky-upc-vrsovice-praha/#findComment-125861 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martau Odesláno 6. září 2019 Sdílet Odesláno 6. září 2019 V 4. 9. 2019 v 9:06 PM, Michal F. napsal: do oběktu, který je zamčený. A čeština pláče .... 1 Citovat Internet 300 - TV Komplet tři Lobeček Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/16131-vypadky-upc-vrsovice-praha/#findComment-125863 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.