Návštěvník PsyB3RD3LIXX Odesláno 16. listopadu 2008 Sdílet Odesláno 16. listopadu 2008 Dobrý den..v pátek byl u ně technik a připojil mi net od UPC INTERNET..Po připojení mě obeznámil,že musím čekat asi 5hod až se nahraje do modemu FIRMWARE..Ovšem ani po 11 hodinách se nic nedělo, stále jen se střídalo SEND a RECEIVE.. zkusil sem tedy restartovat modem a celý proces udělat znovu..Opět 11hod a nic.. Kontrolka ONLINE s eprostě nerozsvítí,opět to střídáni RECEIVE a SEND, a samozřejmě PC/ACTIVITY ..Pak sem se tedy dozvěděl,jak se najíždí do konfiguračního manažera a tam vidím,že když to najede do UPSTREAM RANGING a je IN PROGRESS...,tak to začně nějakou dobu vyhazovat chyby NO RANGING RESPONSE RECEIVED - T3 Time-Out a po nějaké době se celý ten proces zase hodí na první řádku a je IN PROCESS ta první věc,ale už se dlooouho nenačte,jestli vůbec(ještě sem nezkoušel) .. Na modemu dochází pořád k tomu,a to nezávisle jestli odpojím ethernetový kabel že svítí kontrolka RECEIVE, SEND bliká.. pak SEND svítí,RECEIVE bliká..restartovat přes toho managera to jde,takže možná je ten modem i funkční..Prosím poraďte..DĚKUJIII Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1623-probl%C3%A9m-s-modemem-upc-motorola-sb5101e-no-ranging-respone/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 16. listopadu 2008 Sdílet Odesláno 16. listopadu 2008 Technik je debil, mel tam pockat dokud to nenabehne, chvily to muze trvat, ale ne 5 hodin. Za volej na UPC a zadej napravu, oni uz si s tim poradi, je to jejich chyba. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1623-probl%C3%A9m-s-modemem-upc-motorola-sb5101e-no-ranging-respone/#findComment-24064 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Luka Odesláno 2. prosince 2008 Sdílet Odesláno 2. prosince 2008 asi vadny mdm. ikdyz tohle jsem primo jeste nevidel. technik mel pockat a sluzbu vam predvest. Je to reklamace. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1623-probl%C3%A9m-s-modemem-upc-motorola-sb5101e-no-ranging-respone/#findComment-24447 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 2. prosince 2008 Sdílet Odesláno 2. prosince 2008 Ja mam presne ten isty problem, technik bol zapojit net vcera a hovoril ze intenet nebudem mat hned, ze to potrva tak 1-2 hodiny, ze v poslednom case im to nejako trva kym to zaktivuju. Skusal som tam volat uz 3x a vsetci operatori su stale obsadeni. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1623-probl%C3%A9m-s-modemem-upc-motorola-sb5101e-no-ranging-respone/#findComment-24449 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 4. prosince 2008 Sdílet Odesláno 4. prosince 2008 Technik je debil, mel tam pockat dokud to nenabehne, chvily to muze trvat, ale ne 5 hodin.Za volej na UPC a zadej napravu, oni uz si s tim poradi, je to jejich chyba. tak frajere zkus nafasovat od upc mdm ktere najizdi 5 H a pak kecej blbosti bo kdyz mas 9 instal na den tak tak nemuzes byt u klienta 5h a ted se vyjadri Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1623-probl%C3%A9m-s-modemem-upc-motorola-sb5101e-no-ranging-respone/#findComment-24509 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Bender Odesláno 5. prosince 2008 Sdílet Odesláno 5. prosince 2008 Technik je debil, mel tam pockat dokud to nenabehne, chvily to muze trvat, ale ne 5 hodin.Za volej na UPC a zadej napravu, oni uz si s tim poradi, je to jejich chyba. tak frajere zkus nafasovat od upc mdm ktere najizdi 5 H a pak kecej blbosti bo kdyz mas 9 instal na den tak tak nemuzes byt u klienta 5h a ted se vyjadri Modem, kterej najíždí 5h si ani nezaslouží připojovat do sítě Jestli nebude chyba spíš v lidských zdrojích a tím nemyslím techniky co provádí instalaci ale ty lidičky v tom dohledovém centru. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1623-probl%C3%A9m-s-modemem-upc-motorola-sb5101e-no-ranging-respone/#findComment-24513 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 5. prosince 2008 Sdílet Odesláno 5. prosince 2008 Technik je debil, mel tam pockat dokud to nenabehne, chvily to muze trvat, ale ne 5 hodin.Za volej na UPC a zadej napravu, oni uz si s tim poradi, je to jejich chyba. tak frajere zkus nafasovat od upc mdm ktere najizdi 5 H a pak kecej blbosti bo kdyz mas 9 instal na den tak tak nemuzes byt u klienta 5h a ted se vyjadri kdyz mu nastavis, startovaci freq a mas urovne v poradku, nabehne CM hned! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1623-probl%C3%A9m-s-modemem-upc-motorola-sb5101e-no-ranging-respone/#findComment-24516 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 5. prosince 2008 Sdílet Odesláno 5. prosince 2008 kdyz mu nastavis, startovaci freq a mas urovne v poradku, nabehne CM hned! Bohuzel nenabehne, s tim uz jsem se take setkal. Nadruhou stranu ale, technik by mel predat funkcni sluzbu, kdyz to nestiha tak by se mel aspon vratit to dodelat. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1623-probl%C3%A9m-s-modemem-upc-motorola-sb5101e-no-ranging-respone/#findComment-24524 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.