Odesláno 20. listopadu 2008 16 let Zdravim, rad bych se podelil o dalsi zkusenost s UPC. Podarilo se mi dovolat na klientskou linku, prislibena sleva 50% z ceny UPC Light, kdyz mi tedy nemuzou dat novy tarif. Chvile pocitu vitezstvi. Ovsem jake bylo me prekvapeni po obdrzeni nove faktury - sleva v realu pouze 35%! Pri dalsim dovolani se na klientskou linku mi bylo sdeleno, ze je vse v poradku, ze maji v systemu zavedenou 35% slevu a ze to tak ma byt... Pry to mam zkusit reklamovat. Mate nekdo podobnou zkusenost? zkontrolovali jste si slibovanou slevu na fakture?
Odesláno 23. listopadu 2008 16 let Slíbeno 50%, nastaveno 50% Sice nezvládají inkasovat z nového účtu, ale to sem nepatří .)
Odesláno 24. listopadu 2008 16 let slibeno 50% - fakturovano 50% Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno 8. prosince 2008 16 let 50/50 Prosím Tě a na jak dlouho Ti slíbili slevu. Stále a nebo na určité časové období ? Dík.
Odesláno 12. prosince 2008 16 let 50/50 Prosím Tě a na jak dlouho Ti slíbili slevu. Stále a nebo na určité časové období ? Dík. na rok - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 27. prosince 2008 16 let Dotaz: když si nechám vypovědět smlouvu na internet a nechám televizi - budu po měsíci moc využít jakoby akci na internet jako nový zákazník ?
Odesláno 29. prosince 2008 16 let zdravím po zavolání na KC ohledně nějakých info mě byla nabídnuta sleva na SUPREME.místo 1099kč bych mohl platit po dobu 8 měsíců pouze 888kč.prý to mají v akci.samozřejmě na stánkách UPC nic.po skončení 8měsíční lhůty se dá tato slouva po zavolání opět prodloužit. - - - - Brno-Kohoutovice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.