Návštěvník Kleff Odesláno 6. ledna 2009 Sdílet Odesláno 6. ledna 2009 Když jsem požádal o zrušení analogový kabelovky tak mi nabízeli slevu jen 35% a na to se jim můžu zvysoka. Ale efekt pro mě je stejný (platit UPC méně). Z ušetřených 500 kč měsíčně koupím na sledování zpráv novou televizi a za dva roky se mi to vrátí. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1631-sleva-po-zavolani-na-klientskou-linku/page/2/#findComment-25433 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník zmattecek Odesláno 6. ledna 2009 Sdílet Odesláno 6. ledna 2009 Stačí když o slevu požádám přes kontaktní formulář?? ... na čekaní na klintské lince opravdu nemám čas ... nemáte s tím někdo zkušenost?? ... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1631-sleva-po-zavolani-na-klientskou-linku/page/2/#findComment-25439 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 6. ledna 2009 Sdílet Odesláno 6. ledna 2009 Prosím vás kolik stojí hovor na UPC když volám přes O2 = mobil?? Děkuji vám za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1631-sleva-po-zavolani-na-klientskou-linku/page/2/#findComment-25447 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Fingon1 Odesláno 6. ledna 2009 Sdílet Odesláno 6. ledna 2009 Prosím vás kolik stojí hovor na UPC když volám přes O2 = mobil??Děkuji vám za odpověď. Tak jako na normalni pevnou linku, div to O2 extra nezpoplatni pac se zrovna tyto dve firmy moc v lasce nemaji. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1631-sleva-po-zavolani-na-klientskou-linku/page/2/#findComment-25448 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník dave67 Odesláno 6. ledna 2009 Sdílet Odesláno 6. ledna 2009 Stačí když o slevu požádám přes kontaktní formulář?? ... na čekaní na klintské lince opravdu nemám čas ... nemáte s tím někdo zkušenost?? ... Ja psal pres formular vyhruzku, ze podam vypoved kdyz nezrychli. Druhej den volala pani a nabidla 35%. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1631-sleva-po-zavolani-na-klientskou-linku/page/2/#findComment-25455 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Fingon1 Odesláno 6. ledna 2009 Sdílet Odesláno 6. ledna 2009 Stačí když o slevu požádám přes kontaktní formulář?? ... na čekaní na klintské lince opravdu nemám čas ... nemáte s tím někdo zkušenost?? ... Ja psal pres formular vyhruzku, ze podam vypoved kdyz nezrychli. Druhej den volala pani a nabidla 35%. Lol a jak si to oduvodnil. Na jakou rychlost meli zrychlit? Me dali jen 25% a to mi ted bezi jen polovicni rychlosti kuli prestavbe (misto 6 Mb jen 3 Mb).. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1631-sleva-po-zavolani-na-klientskou-linku/page/2/#findComment-25457 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník dave67 Odesláno 7. ledna 2009 Sdílet Odesláno 7. ledna 2009 Respektive pokud mi tarif Easy neprevedou na 10M. Nechtelo se mi cekat 3 mesice Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1631-sleva-po-zavolani-na-klientskou-linku/page/2/#findComment-25478 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 7. ledna 2009 Sdílet Odesláno 7. ledna 2009 Respektive pokud mi tarif Easy neprevedou na 10M. Nechtelo se mi cekat 3 mesice No to uz je jinak kava. Me pri prechodu na 10M vubec nedelali problem, ale pak sem se stejne dohodl na mensi sleve z Lightu. Stejne se myslim, ze vetsina z nas tu tarify od 10M nahoru ani nevyuzije. Download nad 8 Mb je zbytecnost, pac jen velice dobre peerovane torrenty jedou plnou rychlosti a mezi uploadem 1,0 a 1,5 veliky rozdil rozhodne neni. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1631-sleva-po-zavolani-na-klientskou-linku/page/2/#findComment-25485 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 7. ledna 2009 Sdílet Odesláno 7. ledna 2009 Taky si myslím s tím downloadem, u uploadu je určitě poznat rozdíl při odeslání třeba 5MB emailu... Já osobně bych dal místo 10/1 přesnost třeba 5/2. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1631-sleva-po-zavolani-na-klientskou-linku/page/2/#findComment-25487 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tukancheez Odesláno 7. ledna 2009 Sdílet Odesláno 7. ledna 2009 Já osobně bych dal místo 10/1 přesnost třeba 5/2. Kdo by nedal, že? Problém je v tom, že zaměření sítě UPC bylo vždy postaveno pouze na příjem dat, hlavně pro TV, kde dochází k minimálnímu počtu dat k odesílání. Proto ta nerovnoměrnost v poměru downloadu: uploadu. Snad nám rekonstrukce technologie sítě přinese požadované změny. Ale jak jsem sledoval zahraniční stránky UPC, tak vyšší rychlosti na uploadu tam též nemají, bohužel Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1631-sleva-po-zavolani-na-klientskou-linku/page/2/#findComment-25498 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.