Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, zkouším se přihlásit do modemu Compal a nejde mi to, že mám nesprávné heslo. Zkoušela jsem ze zadní strany modemu tlačítko obnovy do továrního nastavení, ale stále mě to píše "Vítejte zpět" a chce to již zavedené heslo. Z návodu od UPC jsem pochopila, že po provedení továrního nastavení se bude postupovat jako v případě prvního přihlášení, jako kdybych modem dostala nový, kdy si heslo a vše ostatní znovu nastavím. Jinak forum jsem prošla a nenašla radu nebo jak jinak heslo k modemu obnovit. Děkuji. 

Odesláno

Bohužel ne, zkoušela jsem všechny tyto základní až triviální možnosti. Tento článek a další návody a postupy jsem četla na stránkách UPC snad stokrát. Jediné, že se připojuju k 192.168.0.1 přes wifi.

Odesláno

Pro tovární nastavení to chce podržet resetovací tlačítko asi 10 sec

Odesláno

Vyřešeno, je to tak,  nebyla jsem dost důrazná při mačkání tlačítka. Děkuji za Váš čas a pomoc.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community