Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Lepší bude počkat do 1. dubna, protože to nabude účinnost i změna ZoEK, např. v § 63 odst. 1 písmeno

p) pro případ ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, ať již výpovědí, nebo dohodou smluvních stran,

1. informace o výši úhrady, která smí být v případě smlouvy se spotřebitelem požadována pouze, pokud smlouva skončí do tří měsíců od uzavření, a která nesmí být v případě smlouvy uzavřené se spotřebitelem vyšší než jedna dvacetina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy nebo jedna dvacetina součtu minimálních sjednaných měsíčních plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, přičemž výše úhrady se počítá z částky placené v průběhu trvání smlouvy, a pokud je poskytována sleva oproti ceníkové ceně, nelze určit výši úhrady z ceníkové ceny

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Ještě taková úvaha. Třeba VF zruší věrnostní slevu a nebudeme muset sledovat, co se v podmínkách změnilo atp.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Vzhledem k té novele ZoEK by to bylo logické, protože sleva z ceníkové ceny nebude mít prakticky žádný význam. Stejně je to nesmyslná šaškárna.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Já spíše myslel z toho pohledu, že to VF nemá a tak to nebude chtít zavádět (ať už z jakéhokoliv důvodu), nehledě na nový ZoEK.

Třeba se jednou konečně dostaneme do stavu, kdy to tady nebude jak na arabském tržišti a slevy nebudou existovat. Ještě chápu nějaké balíčkové slevy (víc produktů, levnější výsledná cena) a třeba první měsíc zdarma na vyzkoušení. Ale tak to vidím já a většinou když tohle řeknu, tak na mě koukají jak na exota.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
před 31 minutami, Marek-26 napsal:

Ještě taková úvaha. Třeba VF zruší věrnostní slevu a nebudeme muset sledovat, co se v podmínkách změnilo atp.

Přesně tohle by bylo fajn, kdyby zrušili ty pitomé tanečky kolem na tomto fóru tolik diskutovaných "věrnostních" slev. Nějaký průhlednější a uživatelsky příznivější systém by to chtělo.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Primárně ta věrnostní sleva vznikla samozřejmě kvůli tomu, aby fa UPC co nejvíc znepříjemnila lidem případný odchod jinam, ale nevztahovalo se na to ustanovení ZoEK o 1/5 paušálu. Na což už pamatuje ta novela ZoEK, takže to ztrácí význam nadále mít.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

No, nevím, jestli je to primárně kvůli znepříjemnění odchodu jinam., ale v mém případě (věrnostní slevu jsem nežádal, byla mě nabídnuta od UPC kdysi) to má výhodu v tom, že když bych si spočítal normální cenu služeb a zařízení, které díky oné slevě mám, tak bych to odmítl platit (tedy bych to vše neměl), neb by to přesáhlo rozpočtovou rozvahu, kterou jsem ochoten akceptovat. Takže já jsem rád za věrnostní slevu

Věrnostní sleva se dává na 1 rok a je možno ji po roce prodloužit, nebo zrušit. Rok je, myslím, přijatelná doba pro to, aby si zákazník měl čas uvědomit, jestli chce pryč od UPC/Vodafone, jestli se bude stěhovat jinam, a tak podobně.

Upraveno uživatelem Ivo Mašek

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Tak samozřejmě, že ta cena byla výhodnější, ale tady jde o to, že i přímo ta výhodnější cena mohla být jako jedna jediná a nemusely být ceny dvě.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Věrnostní sleva je za mě poněkud nelogická. Nechápu, proč UPC udržuje dvojí cenu, když by logicky mohla být cena s věrnostní slevou cenou normální. Dle mého názoru používá tu nevěrnostní cenu oproti věrnostní minimum lidí.

Upraveno uživatelem hrochada

Odesláno

Zas na druhou stranu firmy potřebují mít jistotu stabilního příjmu po celý rok. Věřím, že i proto byla tato množstevní sleva poskytována rovnou poměrnou částí každý měsíc. Jinak by to mohlo být stylem, že po 9 měsících budou další tři např. zdarma. Ale pak by UPC mělo tři měsíce v roce výpadky příjmů. Ona to bude ve výsledku kombinace všeho možného dohromady.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community