Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

valyhonda pokud nepomůže opětovné naladění zavolej na UPC a požádej o zaslání obnovovacího signálu. Taky mne to trápilo.

Odesláno
valyhonda pokud nepomůže opětovné naladění zavolej na UPC a požádej o zaslání obnovovacího signálu. Taky mne to trápilo.

 

Ja tam volal,ten refresh mi poslali a stale to nefunguje...Dost me to vadi,kdyz ja tam ted tolik zimnich sportu....

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community