Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý večer,prosím vás mám problém mám digitální TV mě se sekají programy například STV 1,Nova cinema,atd

úroveň signálu mám 55-63% to je největší kvalita signálu co mám.

kvalita signálu je 97-98%

 

PS: prosím vás jaká úroveň signálu má být?? ( aby šla TV bez problému??),

mě říkala paní z UPC že má být 90%.

Odesláno

čau,

jj, 90% je správně...

ja tam mam uroveň 90-95% a kvalitu 94-98%..

zkus mrknout na kabely...

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

Síla signálu je relativní číslo, pro každý typ přijímače jiné, oněch cca 60% může být OK. Mux slovenských programů a NC má možná oproti ostatním muxům nižší úrověň signálu, problém však je zcela určitě v nekvalitním kabelu od úřastnické zásuvky k TV. Zajisti DOKONALÝ kontakt u všech konektorů - co vyhoví silněkšímu digitálnímu signálu nebo analogu zde působí výpadky, případně rušení vnějšími zdroji

Odesláno

Jj úroveň signálu je v pořádku, záleží na konkrétním přijímači. Tyto nižší hodnoty ukazují STB Handan CV-5000, ty další 6000 a 7000 ukazují již kolem oněch 90 %. Na úrovni signálu, pokud se pohybuje v těchto hodnotách, moc nezáleží, mnohem důležitější je hodnota kvality signálu, která by neměla klesnout pod těch 97 % (jiné zdroje mohou tvrdit u kvality signálu jiné hodnoty - už jsem jich zaslechl více). Jinak každopádně, pokud obraz kostičkuje, zkontrolovat své kabely a konektory, popř. vyzkoušet výměnu za kvalitnější. Pokud i přesto bude obraz kostičkovat, teprve potom kontaktovat UPC.

 

Podle mě, bude problém na tvé straně v kabeláži, pokud bydlíš v lokalitě, kde se slovenské kanály šíří na muxu 418 MHz. Může totiž docházet k zarušení z jiných vysílačů vysílajících na podobné frekvenci, ostatně jak už zde na fóru je často probíráno. Takže jak už je výše popsané, zkusit vyměnit kabely za kvalitní, aby nedocházelo k rušení.

Odesláno

Ten samý problém lokalita MOST,volal jsem UPC problém nemají není hlašen.Kabel 3 měsíce starý Hama s firty za 300Kč.Signál 94%-90%-Kvalita 99%-97%.Joj Plus zpomalený obraz.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.