Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ahoj , posledních pár dnů ( od pondělí ) pozoruji že ve večerních hodinách začne šum ve zvuku všech kanálů na mém STB (CV-7000 HD) , vždy šum začne v rozmezí od 23:00 do 01:00 a je tam dokud nejdu spát , a když ráno vstávám tak už tam opět není a vše je OK

 

 

Zkoušel jsem nové kabely HDMI a Coax od zásuvky UPC ale problém přetrval , ale přišel jsem na jednu věc a to tu že když když jsem se dotkl HDMI kabelem kostry STB tak slabě probíjel.

Odesláno

Tak mně ještě napadlo připojit jiné HDMI zařízení , tak jsem připojil NTB ( HDMI - HDMI ) a zvuk je bez šumu a probíjení taky nebylo

 

Asi na to něco bude co jsem zaslechl , že všechny STB od UPC jsem ty nejhorší co se dají vyrobit.

Odesláno
ale přišel jsem na jednu věc a to tu že když když jsem se dotkl HDMI kabelem kostry STB tak slabě probíjel.

V tom bych problem nevidel.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ahoj,mám 5000 setobox a mám brukot ve zvuku docela je to silně slyšet co s tím mám udělat??.

Odesláno

Zkus od settopboxu odpojit kabel z účastnické zásuvky. Pokud v tu chvíli brum zmizí, příćina je v zemní smyčce, kterou vytváří kabelový rozvod. Potřebuješ galvanický oddělovač, jako třeba http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105140000000000CR8

 

Používáš-li výstup z účastnické zásuvky pro rozhlasový pŕijímač, je ho obvykle potřeba oddělit též. Přesvědčíš se o tom opět odpojením kabelu.

 

Pokud od brumu nepomůže odpojení (oddělení), od účastnické zásuvky znamená to, že je problém jinde - chybný kabel, chybně zapojený kabel, uzemněný přístroj mimo uzel kabeláže, plovoucí zdroj, případně je jeden z přístrojů napájen z jiné fáze než ostatní. To už není tak prosté najít.

 

PP

Odesláno
Ahoj,mám 5000 setobox a mám brukot ve zvuku docela je to silně slyšet co s tím mám udělat??.

To uz se tu resilo mockrat,staci prohledat forum, galvanický oddělovač to spravi.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tak ten šum zmizel , nic jsem neudělal tak nevím zda to byl problém sítě nebo co to bylo

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community