Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
chtělo by to důkaz, jestli Gital nezvyšuje cenu jednotlivých programů sám o sobě bez důvodu

Ale to není jen věc Gitalu, já jsem ho uvedl jen jako příklad. Ale takhle je to u všech operátorů, buďto umožní koupit jednotlivý program, ale cena za něj je ve stokorunách za měsíc anebo balíčkují. Jednotlivé programy prodával i druhý sat. operátor TaT (dnesk Skylink), ale taky pak přišel s balíčkem Multi a nakonec od prodeje jednotlivých programů upustil, protože o ně nebyl zájem. Ekonomika tady prostě hraje prim, raději menší poplatek, ale od statisíců zákazníků, než dvě kila od stovky diváků.

V době digitalizace by asi nebyl problém pro operátory programy nabízet i jednotlivě, ale pak by řada z nich zkrachovala, protože těžko by si někdo zaplatil dejme tomu po stovce všechny dokumentární programy, ale vybral by si jen jeden nebo dva nejatraktivnější. Takže možná NGC nebo Viasatu by to vyhovovalo, ale Spektrum, Deko, Paprika, Reality by šli do kopru.

Ono balíčkuje i HBO, které by sice mohlo prodávat každý svůj program za kilo, ale většina lidí by si zaplatila jen hlavní program a HBO 2 a Comedy už ne. Takže dá radši všechno za dvě kila a má z toho víc.

Odesláno
jo a btw. o kolik by se musela zvednout cena standardu aby UPC zařadilo Nova/Sport HD ihned, 10 Kč? * 200 000 zákazníků digitálu je dvacet melounů pro Novu za měsíc i kdyby standard měla jen polovina zákazníků, tak je to deset mega . . .

 

myslím zvednutí poplatku o 100 kč, teď na to koukám že se mi tam připletlo 10 Kč (co by nemělo smysl zvyšovat o tak minimální částku)

Odesláno
chtělo by to důkaz, jestli Gital nezvyšuje cenu jednotlivých programů sám o sobě bez důvodu

Ale to není jen věc Gitalu, já jsem ho uvedl jen jako příklad. Ale takhle je to u všech operátorů, buďto umožní koupit jednotlivý program, ale cena za něj je ve stokorunách za měsíc anebo balíčkují. Jednotlivé programy prodával i druhý sat. operátor TaT (dnesk Skylink), ale taky pak přišel s balíčkem Multi a nakonec od prodeje jednotlivých programů upustil, protože o ně nebyl zájem. Ekonomika tady prostě hraje prim, raději menší poplatek, ale od statisíců zákazníků, než dvě kila od stovky diváků.

V době digitalizace by asi nebyl problém pro operátory programy nabízet i jednotlivě, ale pak by řada z nich zkrachovala, protože těžko by si někdo zaplatil dejme tomu po stovce všechny dokumentární programy, ale vybral by si jen jeden nebo dva nejatraktivnější. Takže možná NGC nebo Viasatu by to vyhovovalo, ale Spektrum, Deko, Paprika, Reality by šli do kopru.

Ono balíčkuje i HBO, které by sice mohlo prodávat každý svůj program za kilo, ale většina lidí by si zaplatila jen hlavní program a HBO 2 a Comedy už ne. Takže dá radši všechno za dvě kila a má z toho víc.

 

no jestli to tak je, tak se možnosti výběru jednotlivých programů za rozumné ceny nedočkáme, v tom případě ať všechny nové programy (nefilmové) hází UPC do standardu a jednou za (dlouhý) čas ať zvednou cenu, jak jsem psal zvednutí o 100Kč, které je na straně zákazníka zanedbatelné, jim bude generovat dalších 10 - 20 melounů. Opravdu by mě zajímalo kolik nových programů za 10 melounů měsíčně by UPC bylo schopno nakoupit od vysilatelů.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community