Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Mám už od listopadu problém s portama, přestaly mě jet služby závislé na přesměrovaných portech.

 

Platím si pevnou veřejnou IP adresu a vypadá to jako by byly všechny porty blokovaný. Aspoň podle http://www.canyouseeme.org/ a podle toho že nic nejede jak má.

 

Vyzkoušel jsem vypnout firewall a odpojit router a připojit počítač přímo, i restartovat modem.

 

Na infolince řekli, že nic neblokují, kromě několika málo portů a ty mi vyjmenovali.

 

A teď babo raď :-)

Odesláno

Tipnul bych si na problém u tebe.

Zkus jiný počítač nebo nějakou live distribuci linuxu. Spusť na tom ftp nebo apache či torrent a ověř to přes ShieldsUp.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community