Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno
:-D Tak to ja teda taky.. no tak polovicni light u me znamena 375 KB/s down. ;-) a jestli ten rychlej rapid neni dan zabezpecenym pripojenim jestli mas premium.

 

Tak teď v lednu by to měli zrychlit na 8Mbit=1MB/s.. mám půlku ty máš třetinu a kousek :-P

 

jj premium účet mám, ale když stahuji normálně přes webový prohlížeč tak to zas jede max z 1/2...

 

Fingon1: A k cemu bys vyuzil takovou rychlost? Jasne, pokud stahujes z torrentu 24 hod. denne, pak asi ano, ale drtiva vetsina klientu to nevyuzije. Vytvaris umele problemy tam, kde nejsou.

 

Jo většinou se to nevyužije a troufám si tvrdit že většína lidí co má tenhle internet nevyužívá jeho potenciál ani z 1/10:-D. Na to icq, idnes a e-mail by jim bohatě stačila 512..

 

No je to zajimavy, jako kdyby ten program vyuzival jinej port nebo nevim cim to je ze se rychlosti tak markantne lisi. :-)

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Tak dneska mi to v Brne-Slatine taky spadlo na polovicku, nekdy v noci, a trva to doted: misto 10/1 mam 5/0.5. Plne rychlosti jsem si tedy uzival 14 dni. :evil:

 

EDIT: dnes uz je to zase v normalu, od rana :)

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno

Díky za informace hoši.Když jsem volal UPC tak mi řekli že jen Litvínově jsou problémy z rychlostí,oni pěkně kečaj to je od nich neseriozní!!!

 

mám EASY mám mít 6Mb/s 256Kb/s výsledek 2048Kb/s 128Kb/s takže žádnou 50% slevu nechci to je hodně málo. 60% je akorát jsem dost zvědaví kdy oni to opraví.

Odesláno

nejak jsem na tom stejne ... 14dni me to bezelo uz 6mbit/256 ... a ted uz me to tejden bezi jen 2mbit/128 :( ... a do tech mailu peknej kecaj ... mame problrem v dane lokalite ... a kdyz sem jim napsal ze to mozny neni ze soused bezi normalne ... tak poslali uplne neco jinyho co se vubec nevztahovalo k tomu na co se sem jich ptal :)

Odesláno

jo jsem z Liberce ...

Odesláno

No vida, tak přesně o půlnoci mi resetovali modem a mám zase zpátky svoji rychlost - 6Mbit. Lokalika Brno-Ponava.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Ponava
Odesláno

Já taky,ale já si myslím že to bude jen na 2dni max 6dní.

Odesláno

Já taky, respektive mi to navýšili. Dne 1.1 jsem žádal o přechod z Easy na 10M a dnes je to opravdu provedené. Asi 14 dní už jsem měl přechodně /doufám/ 6mbit.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • Modem Technicolor, 2x CA modul
  • Teplice
Odesláno

Tak že můžu očekávat zítra rychlost 8Mb/s 512Kb/s ??? to by bylo super.

Odesláno
Tak že můžu očekávat zítra rychlost 8Mb/s 512Kb/s ??? to by bylo super.
moc s tim radsi nepocitej... pocitej s tim ze ti to zvednou 28., pak muzes bejt jenom prijemne prekvapenej :)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community