Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
Ano, na Eurosportu to dělá dost často :evil: - to vážně skvělé, když se někdo odrazí ke skoku a v tu chvíli to zamrzne :evil:

to se ti zdá,že obraz zamrzl.to jen ten krasobruslař má nový trik.a o jak dlouho vydrží ve vzduchu :D .jinak na KC ví o těchto problémech a na odstranění se prý pracuje.aspon to platí pro BRNO,VYŠKOV,BLANSKO a ADAMOV.v ostatních lokalitách prý problém není. takže doporučuji všem,co nejsou z těchto lokalit,aby to klidně i několikrát denně urgovali na KC

 

 

To je ,ale zajimave , ze to nedela vsem jenom nekomu ! jsem z Lisne a dela nam t tu v ulici prakticky vsem s kym sem mluvil , a treba Tomus je taky z Lisne a rika ze u neho vse OK !

Odesláno

jo Eurosport HD vcera blbnul i u Vernera

Odesláno

Vcera se me taky zdalo ze to kostkuje trochu casteji nez obvykle a take obcas vypadavaly barvy u obrazu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Takže teď jsme mluvili s naší babičkou co má taky UPC digital. Bydlí v Brně - Juliánově. Cca 500 metrů vzdušnou čarou od nás (Brno - Židenice) . Má rovněž už skoro týden ty samé problémy. čili jak už tu někdo říkal - je nesmysl, aby se takovému množství lidí pokazily kabely zaráz. :D Dneska jsem se pokoušel dovolat na UPC, abych si trochu ulevil, ale po spojení mi to na druhé straně opakovaně zavěšovalo. :evil: Ti sviňáci tam cosi kurví a ani nedají vědět. Očekával bych spíš informace, omluvy a nějakou tu slevu. Přece jen to není zadarmo. Tenhle přístup k zákazníkům se mi fakt nelíbí.

Odesláno
Takže teď jsme mluvili s naší babičkou co má taky UPC digital. Bydlí v Brně - Juliánově. Cca 500 metrů vzdušnou čarou od nás (Brno - Židenice) . Má rovněž už skoro týden ty samé problémy. čili jak už tu někdo říkal - je nesmysl, aby se takovému množství lidí pokazily kabely zaráz. :D Dneska jsem se pokoušel dovolat na UPC, abych si trochu ulevil, ale po spojení mi to na druhé straně opakovaně zavěšovalo. :evil: Ti sviňáci tam cosi kurví a ani nedají vědět. Očekával bych spíš informace, omluvy a nějakou tu slevu. Přece jen to není zadarmo. Tenhle přístup k zákazníkům se mi fakt nelíbí.

tak nevím jak vám,ale mě od UPC došla tahle sms:Vážený kliente,ztrátu signálu digitální TV máme nahlášenou již i ve vaši lokalitě.Zatím prosím nevolejte kvůli servisu.Omlouváme se,vaše UPC

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

Me dneska zaply vsechny programy,myslim i ty co nemam zaplacene...Jesli si mysli,ze mi tim zalepi hubu,tak to jsou hosanci na omylu....

Odesláno
Me dneska zaply vsechny programy,myslim i ty co nemam zaplacene...Jesli si mysli,ze mi tim zalepi hubu,tak to jsou hosanci na omylu....

 

to se neboj oni ti je zase rychle vypnou a tim spis kdyz se tim budech chlubit zde na foru :lol:

Upraveno uživatelem Big.rob

Odesláno

Jinak nevim jaka je situace ve vasich domacnostech ,ale u nas Brno-Stara Lisen , ulice Jatecni dneska BEZ PROBLEMU !!! , mel sem asi 5 hodin vyplej STB ze zasuvky tak nevim jestli je to tim , nebo jestli uz to opravili ...

Odesláno

To chápu, při vypnutém STB se určitě kostičky na TV nedělaly. :lol::lol::lol:

Promiň tohle už jsem asi přehnal. Chápu, že po zapnutí ti to fungovalo lépe.

Odesláno
Takže teď jsme mluvili s naší babičkou co má taky UPC digital. Bydlí v Brně - Juliánově. Cca 500 metrů vzdušnou čarou od nás (Brno - Židenice) . Má rovněž už skoro týden ty samé problémy. čili jak už tu někdo říkal - je nesmysl, aby se takovému množství lidí pokazily kabely zaráz. :D Dneska jsem se pokoušel dovolat na UPC, abych si trochu ulevil, ale po spojení mi to na druhé straně opakovaně zavěšovalo. :evil: Ti sviňáci tam cosi kurví a ani nedají vědět. Očekával bych spíš informace, omluvy a nějakou tu slevu. Přece jen to není zadarmo. Tenhle přístup k zákazníkům se mi fakt nelíbí.

tak nevím jak vám,ale mě od UPC došla tahle sms:Vážený kliente,ztrátu signálu digitální TV máme nahlášenou již i ve vaši lokalitě.Zatím prosím nevolejte kvůli servisu.Omlouváme se,vaše UPC

 

Ano, je pěkné, že alespoň někdo je informován a že díky tomuhle fóru se to dozví i někteří ostatní. :)

 

P.S. něco se změnilo. Asi 3/4 hodiny jsem koukal na Viasat Explorer a ani jednou to nezakostičkovalo. Jenom uprostřed dokumentu přešli plynule z češtiny do ruštiny a ne a ne se vrátit nazpátek. Přece jenom tuhle řeč už jsem dávno zapoměl. Ale za tohle už asi UPC nemůže. :D:D:D

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community