Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dnešním dnem jsem pojal podezření že na UPC sedí banda nevzdělanců a co se týká technického servisu to by mohli okamžitě zrušit - stejně nic neřeší, ale hrachy si berou!!!!

Již několik dní marně bojuji s tupostí techniků na UPC. Nechápu jak se mohou chlubit spolehlivosti a zlatými korunkami coby nejlepší poskytovatel služeb!!! Místo jimi avízovanému navyšování rychlosti mi naopak spadla na polovinu 2000/128 kb/s a toto trvá již celý týden!!! Po nekonečném čekání na spojeni s technikem mě pravděpodobně přepojili do Bohnic, jinak si nedovedu představit že mluvím s rozumným a vzdělaným člověkem. Na jediné co se zmohl bylo že probíhá modernizace sítě, že mají problém se ztrátovosti rychlosti ale na odstranění se pracuje - asi tak jako v Rusku tam nějaký ten rok nehraje roli?!?!?! Ale už nikdo mi nebyl schopen vysvětlit že soused který bydlí ode mně 5 metrů má rychlost 8Mb/s a navyšuje se mu postupně a bez problému dál???????

A jejich hlavní technik mi posílá stupidní a alibistické E-maily s nic neříkajícím obsahem a tohle už po několik dní. Je jenom škoda že se tady nedá nikde dovolat nápravy, poněvadž za toto stupidní jednání bych okamžitě ty mamlasy vyrazil ze zaměstnání a všechny techniky honosící se vlastní důležitosti utopil ve sračkách. Jestli si někdo takhle představuje bezvadný klientský servis, tak jsme se dostali do hezky hluboké tmy, teď jenom čekám na vyjádření ohledně vrácení financí za nekvalitní služby a jestli mi prdne v kouli tak se do Prahy rozjedu a s technikem si popovídám osobně a hezky od plic.

Upraveno uživatelem lukasnoe

Odesláno

Zkusím se Tě zeptat, jsi si jistý, že komunikuješ s techniky?

S nimi jsem zatím tolik problémů neměl. Nesmyslných odpovědí se mi zcela běžně dostává od Klientkého centra. Tam naopak jen výjimečně mohu říct, že ta protistrana umí číst a odpověděla mi na položenou otázku.

Upraveno uživatelem Jaku

Odesláno
Dnešním dnem jsem pojal podezření že na UPC sedí banda nevzdělanců a co se týká technického servisu to by mohli okamžitě zrušit - stejně nic neřeší, ale hrachy si berou!!!!

Již několik dní marně bojuji s tupostí techniků na UPC. Nechápu jak se mohou chlubit spolehlivosti a zlatými korunkami coby nejlepší poskytovatel služeb!!! Místo jimi avízovanému navyšování rychlosti mi naopak spadla na polovinu 2000/128 kb/s a toto trvá již celý týden!!! Po nekonečném čekání na spojeni s technikem mě pravděpodobně přepojili do Bohnic, jinak si nedovedu představit že mluvím s rozumným a vzdělaným člověkem. Na jediné co se zmohl bylo že probíhá modernizace sítě, že mají problém se ztrátovosti rychlosti ale na odstranění se pracuje - asi tak jako v Rusku tam nějaký ten rok nehraje roli?!?!?! Ale už nikdo mi nebyl schopen vysvětlit že soused který bydlí ode mně 5 metrů má rychlost 8Mb/s a navyšuje se mu postupně a bez problému dál???????

A jejich hlavní technik mi posílá stupidní a alibistické E-maily s nic neříkajícím obsahem a tohle už po několik dní. Je jenom škoda že se tady nedá nikde dovolat nápravy, poněvadž za toto stupidní jednání bych okamžitě ty mamlasy vyrazil ze zaměstnání a všechny techniky honosící se vlastní důležitosti utopil ve sračkách. Jestlisiněkdotakhle představuje bezvadný klientský servis, takjsme se dostali dohezky hluboké tmy, teď jenom čekám na vyjádření ohledně vrácení financí za nekvalitní služby a jestli mi prdne v kouli tak se do pPrahy rozjedu a technikem si popovídám osobně a hezky od plic.

 

Jenom týden, tak to máš ještě dobrý, mně to jede 2000/128 už přes měsíc, sice jsem si vydyndal slevu 50 % na rok, ale jestli to nespraví do toho března, tak se začnu poohlížet po jiném poskytovateli...

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Ponava
Odesláno
Dnešním dnem jsem pojal podezření že na UPC sedí banda nevzdělanců a co se týká technického servisu to by mohli okamžitě zrušit - stejně nic neřeší, ale hrachy si berou!!!!

Již několik dní marně bojuji s tupostí techniků na UPC. Nechápu jak se mohou chlubit spolehlivosti a zlatými korunkami coby nejlepší poskytovatel služeb!!! Místo jimi avízovanému navyšování rychlosti mi naopak spadla na polovinu 2000/128 kb/s a toto trvá již celý týden!!! Po nekonečném čekání na spojeni s technikem mě pravděpodobně přepojili do Bohnic, jinak si nedovedu představit že mluvím s rozumným a vzdělaným člověkem. Na jediné co se zmohl bylo že probíhá modernizace sítě, že mají problém se ztrátovosti rychlosti ale na odstranění se pracuje - asi tak jako v Rusku tam nějaký ten rok nehraje roli?!?!?! Ale už nikdo mi nebyl schopen vysvětlit že soused který bydlí ode mně 5 metrů má rychlost 8Mb/s a navyšuje se mu postupně a bez problému dál???????

A jejich hlavní technik mi posílá stupidní a alibistické E-maily s nic neříkajícím obsahem a tohle už po několik dní. Je jenom škoda že se tady nedá nikde dovolat nápravy, poněvadž za toto stupidní jednání bych okamžitě ty mamlasy vyrazil ze zaměstnání a všechny techniky honosící se vlastní důležitosti utopil ve sračkách. Jestlisiněkdotakhle představuje bezvadný klientský servis, takjsme se dostali dohezky hluboké tmy, teď jenom čekám na vyjádření ohledně vrácení financí za nekvalitní služby a jestli mi prdne v kouli tak se do pPrahy rozjedu a technikem si popovídám osobně a hezky od plic.

 

Jenom týden, tak to máš ještě dobrý, mně to jede 2000/128 už přes měsíc, sice jsem si vydyndal slevu 50 % na rok, ale jestli to nespraví do toho března, tak se začnu poohlížet po jiném poskytovateli...

 

Panove.. :-) za tohle nemuzou ti technici. Tohle je obchodni taktika UPC. Sit ani zdaleka nema na nove rychlosti, a tak nekomu ji daji a tomu druhemu ji skrouhnou na polovinu nominalu, bezna necista praktika. A pak to omluvi tim, ze je sit pretizena.. No bodejt by ne kdyz na to ta sit nema, kdyz si nabrali dalsich 70 tisic zakazniku. Ja uz to mam taky pres tyden snizenou rychlost. Uz sem mel 11 Mbps a ted mam zas jenom 3 Mbps. Ten download mi ani tak nevadi jako ten upload a to ze to nejsou schopni ani ohlasit. Srabove.

Odesláno

Panove.. :-) za tohle nemuzou ti technici. Tohle je obchodni taktika UPC. Sit ani zdaleka nema na nove rychlosti, a tak nekomu ji daji a tomu druhemu ji skrouhnou na polovinu nominalu, bezna necista praktika. A pak to omluvi tim, ze je sit pretizena.. No bodejt by ne kdyz na to ta sit nema, kdyz si nabrali dalsich 70 tisic zakazniku. Ja uz to mam taky pres tyden snizenou rychlost. Uz sem mel 11 Mbps a ted mam zas jenom 3 Mbps. Ten download mi ani tak nevadi jako ten upload a to ze to nejsou schopni ani ohlasit. Srabove.

 

Není se čemu divit, jsme v Čechách. Společnosti jako O2, UPC, mobilní operátoři apod. můžou beztrestně rozhlašovat jak skvělý a rychlý mají internet aniž by to byla pravda a postih jim za to nehrozí. Nicméně byl to právě O2 kdo začal první tyhle lživé marketingové akce, když začal nabízet zákazníkům 8 a 16 Mbit (LOL) přes ADSL. Asi spoléhají na to že, většina lidí ani nezná rozdíl mezi Mbit a megabajtem apod., natož princip a technické možnosti technologie ADSL. Myslím, že směrem dál na západ v Evropě by s touhle taktiktou nepochodili a ještě by měli z ostudy kabát.

Odesláno

Panove.. :-) za tohle nemuzou ti technici. Tohle je obchodni taktika UPC. Sit ani zdaleka nema na nove rychlosti, a tak nekomu ji daji a tomu druhemu ji skrouhnou na polovinu nominalu, bezna necista praktika. A pak to omluvi tim, ze je sit pretizena.. No bodejt by ne kdyz na to ta sit nema, kdyz si nabrali dalsich 70 tisic zakazniku. Ja uz to mam taky pres tyden snizenou rychlost. Uz sem mel 11 Mbps a ted mam zas jenom 3 Mbps. Ten download mi ani tak nevadi jako ten upload a to ze to nejsou schopni ani ohlasit. Srabove.

 

Není se čemu divit, jsme v Čechách. Společnosti jako O2, UPC, mobilní operátoři apod. můžou beztrestně rozhlašovat jak skvělý a rychlý mají internet aniž by to byla pravda a postih jim za to nehrozí. Nicméně byl to právě O2 kdo začal první tyhle lživé marketingové akce, když začal nabízet zákazníkům 8 a 16 Mbit (LOL) přes ADSL. Asi spoléhají na to že, většina lidí ani nezná rozdíl mezi Mbit a megabajtem apod., natož princip a technické možnosti technologie ADSL. Myslím, že směrem dál na západ v Evropě by s touhle taktiktou nepochodili a ještě by měli z ostudy kabát.

 

Presne tak O2 to zacalo, neni se cemu divit, ze 02 je prave ta spolecnost co dostala nejvetsi pokutu od Evropske komise, za neciste praktiky k zakaznikum. Bohuzel UPC se toho chytlo, sice nabizi nepomerne lepsi sluzby nez prevleceni Teles*hit, ale za to se trochu nechal inspirovat mlzenim, lhanim a necistosti, jen aby se dosahlo ucelu.. Ted uz se jen modlit aby se toho jednoho krasnyho dne opravdu dosahlo a vsichni meli slibovane rychlosti, tim myslim vsichni, ne prerozdeleni typu: jednomu dam, druhemu snizim, to neni modernizace ani upgrade, to je podvod. :-)

Odesláno

Chtělo by to, aby se tohoto tématu chytl nějaký větší internetový portál a dal o tomto vědět. Do televize a novin se toto téma asi těžko prosadí - napíše.

 

Napadá mne zive.cz, seznam.cz, mobilmania.cz a jim podobné.

 

Argumenty, že UPC zadává těmto portálům reklamu se mi moc nezdá - přesněji jsem si nevšiml, že by UPC mělo nějakou reklamu na těchto portálech. I když možná, že se pletu.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice
Odesláno

Já nevím co máte proti UPC. Oni ti nemůžou dát víc než 2048Kb/s 128Kb/s oni mají něco z hlavním přívodem nejsi jediný kdo to má pomalí to je po celí Republice.

 

PS:já si taky platím Easy a mám od Ledna 2048Kb/s = poradím ti jednu věc pošli Email na UPC

napiš že reklamuješ internet napiš tam od kdy to trvá jakou rychlost máš a jakou máš mít do 48Hod ti odpoví mě odpověději kladně 1Kč na 3měsíce.

Odesláno
Já nevím co máte proti UPC. Oni ti nemůžou dát víc než 2048Kb/s 128Kb/s oni mají něco z hlavním přívodem nejsi jediný kdo to má pomalí to je po celí Republice.

 

PS:já si taky platím Easy a mám od Ledna 2048Kb/s = poradím ti jednu věc pošli Email na UPC

napiš že reklamuješ internet napiš tam od kdy to trvá jakou rychlost máš a jakou máš mít do 48Hod ti odpoví mě odpověději kladně 1Kč na 3měsíce.

 

Hlavni privod?? :-D To ma byt co ty chytroline. NIX je v poradku, jen je sit na urovni zari, ale s o 80 tisic uzivatelu vice.

Odesláno

Aha tak to jsem nevěděl.UPC mi řeklo že mají problém s hlavním připojením.

Tak to reklamuj a vydrž do Března to prý opraví.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community