Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Aby nedoslo k nejakym omylum, tak prosim ctete pozorne:

 

Zadny FUP se oficialne neuplatnuje !

 

Pouze jsem vyvodil podezreni ze v nekterych lokalitach se slabsi konektivitou by mohlo vlivem prilisneho stahovani u nekterych jedinncu dojit k mirnemu omezeni rychlosti (na 2 Mbit), ale jak rikam je to pouze spekulace.

 

Tech 64/32 kbit se uplatnovalo pred ctyrmy lety u Karnevalu, dneska nic takoveho neni

(ty porty se ale blokuji stale, na vyzadani vam je ale klidne odblokuji).

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tomasy já jsem se nikde nedočetl k čemu slouží ty dva porty jsou nějak důležitý???

 

PS:když je odblokují chtějí za to peníze???.

Odesláno

Ty porty jsou blokovane predevsim kvuly vasi bezpecnosti (utoky ze site), v minulosti se to zde jiz nekolikrat resilo,

pokud potrebujete nektery odblokovat, staci napsat na UPC a oni vam to zadara odbloknou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Musím souhlasit s Fingon1.

Z dobrých zdrojů o upc mám dokonce informaci, že upc vedou bývalí členové armády kteří firmu vedou právě tak aby nebylo možné nic vyřídit bez ohledu na zákony.

Odesláno

Ahoj, tak jsem dostal další E-mail od dalšího odborníka a tady si ho můžete přečíst, jestli z toho budete chytří, tak mě nakopněte, bo já už opravdu nevím??????

 

Vážený pane Lukáši,

dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 11.2.2009, týkající se technického problému.

Provádíme změny na síti, bohužel u některých modemů dojde k chybě při stahování konfiguračních souborů, které definují rychlost připojení v obou směrech. Tato závada je ve firmwaru nových zařízeních, které postupně vyměňujeme v rámci navyšování rychlostí.

Odúčtování části poplatků bylo předáno na oddělení reklamací.

S pozdravem a přáním příjemného dne

J. Horsáková

Specialistka technické podpory datových služeb UPC

 

Tak co? Mají tam chybu oni, nebo my máme vadné modemy???? co myslíte.

Odesláno

Náhodou, první odpověď která vypadá jako od technika.

Odesláno

jj to je dobra odpoved, navic od technicky:D. jesi ti daj slevu, tak bych to bral jako fer jednani. i kdyz furt je mi zadahou chyba stahovani konfiguracniho souboru kvuli ktery ma pulka uzivatelsky zakladny polovicni rychlost.

Odesláno
jj to je dobra odpoved, navic od technicky:D. jesi ti daj slevu, tak bych to bral jako fer jednani. i kdyz furt je mi zadahou chyba stahovani konfiguracniho souboru kvuli ktery ma pulka uzivatelsky zakladny polovicni rychlost.

 

Tak tomuhle muze naletet jen naprosty idiot. :lol::lol: Jasne zavada v konfiguracnim souboru, ktera se 5 let pred tim nikdy neobjevila a najednou ji ma pulka zakazniku. Gor kdyz predtim znely vymluvy na to, ze se nejedna o zavadu, ale o to, ze modernizuji. Proste sracky, keci, LZOU nam nehoraznym zpusobem, ja uz mam pres tyden snizenou na pulku puvodniho nominalu a zacina mi pomalu dochazet, ze pokud se neozvu tak mi to zustane az do konce brezna ne li dal, pac takhle se UPC stavi k zakaznikum. Nerekne ze to nezvlada, ale radsi potichoucku sidi sluzby a pak nestydate lze..

Odesláno

Správně, musíš se ozvat. Oni sázejí na to, že 90% zákazníků ani netuší jestli jim to jede 2 mega nebo 10 mega a nepoznají to a neřeší to... takže když se ozveš ty, řeknou ti sice, že je problém u tebe, ale nečekaně za dva dny po restartu modemu budeš mít správnou rychlost... a černého petra zkusí dát někomu jinému, který se třeba neozve.

Smutná politika tak velké firmy. Lžou, kde se dá...

Odesláno

Já nevím, asi někdo z nás neumí číst.

Proč Fingon1 říká, že se

...zavada v konfiguracnim souboru, ktera se 5 let pred tim nikdy neobjevila...

Když v odpovědi je jasně napsané

...závada je ve firmwaru nových zařízeních, které postupně vyměňujeme v rámci navyšování rychlostí...

 

Já to chápu tak, že:

Tedy není závada v "konfiguračním souboru pro modem", ale ve "firmware nových zařízení", takže konfigureční soubour nelze správně předat modemu.

 

Navíc netuším, proč by paní J. Horsáková měla hlát. Většinou "různě" vysvětlovat pravdu bývá v náplni obchodníků, případně PR oddělení.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community