JirkaP Odesláno 15. února 2009 Sdílet Odesláno 15. února 2009 Jak už jsem několikrát psal, tím že si budeme tady mezi sebou stěžovat, tak se nic nevyřeší Je potřeba tyto problémy dostat do SVĚTA. Kdyby se toho chytlo pár internetových fór, tak to má větší dosah, něž, když jim budeme stále psát na ten jejich kontaktní formulář. Pak se možná ledy hnou. Citovat 150 Mb/s - Start TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55 Litoměřice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1806-to-je-vizitka/page/5/#findComment-27246 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Fingon1 Odesláno 15. února 2009 Sdílet Odesláno 15. února 2009 Správně, musíš se ozvat. Oni sázejí na to, že 90% zákazníků ani netuší jestli jim to jede 2 mega nebo 10 mega a nepoznají to a neřeší to... takže když se ozveš ty, řeknou ti sice, že je problém u tebe, ale nečekaně za dva dny po restartu modemu budeš mít správnou rychlost... a černého petra zkusí dát někomu jinému, který se třeba neozve.Smutná politika tak velké firmy. Lžou, kde se dá... Presne tak o tom cernem petrovi jsem to chtel taky uz davno rict, to to vystihuje presne. Asi se jim ozvu. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1806-to-je-vizitka/page/5/#findComment-27249 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Fingon1 Odesláno 15. února 2009 Sdílet Odesláno 15. února 2009 Já nevím, asi někdo z nás neumí číst.Proč Fingon1 říká, že se ...zavada v konfiguracnim souboru, ktera se 5 let pred tim nikdy neobjevila... Když v odpovědi je jasně napsané ...závada je ve firmwaru nových zařízeních, které postupně vyměňujeme v rámci navyšování rychlostí... Já to chápu tak, že: Tedy není závada v "konfiguračním souboru pro modem", ale ve "firmware nových zařízení", takže konfigureční soubour nelze správně předat modemu. Navíc netuším, proč by paní J. Horsáková měla hlát. Většinou "různě" vysvětlovat pravdu bývá v náplni obchodníků, případně PR oddělení. Jezisi kriste asi neumis cist ty, akorat ze nikomu modem nevymenovali, jestli v nakym sokolove par lidem tak to je hezky, ale tohle je celorepublikova zalezitost, proboha. A je uplne jedno jakou srackou te odbyde, pokud tomu uveris, tak to svedci o tom ze sis asi neprocetl tohle forum, nebo si opravdu tak blbe naivni.. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1806-to-je-vizitka/page/5/#findComment-27250 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HaWe Odesláno 15. února 2009 Sdílet Odesláno 15. února 2009 Stále víc si myslím, že ty různé neduhy v kabelové síti jsou možná i důsledkem slátanosti sítě, která vznikala postupně slučováním různých operátorů. Nejede jen o Karneval a UPC, ale o předchůdce každé z nich. Jen u nás to byly TES Media, TES Litvínov, První sevorečeská kabelová společnost, Intercable, Dakr Most ....Ten poslední vlastně síť vybudoval. Bůh ví zda se to řádně přebíralo a a ví se co kde je. Když si to promítnu, že i jinde v republice to je podobné tak se nedivím, že to pak tak dopadá, Hlavně se cosi rychle naslibuje ale možnosti jsou asi jiné. Citovat Internet 300 - TV Komfort Modem Technicolor, 2x CA modul Teplice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1806-to-je-vizitka/page/5/#findComment-27257 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 15. února 2009 Sdílet Odesláno 15. února 2009 2Fingon1: Prosím zanech zas na chvíli výpadů a urážek. Já jsem jen rozporoval ten jasný nesmysl, na který ses nachytal. Paní J. Horsáková ani já jsem nemluvil o výměně modemu. To jsis někde vycucal z prstu. Kdyby sis to znovu a v klidu přečetl, tak bys na to možná i přišel. Jinak já opravdu čtu toto fórum, ale i ostatní Tvá velmi odborná vyjádření např. na CzTorrentu. Možná je to má chyba, ale věřím spíš těm, kteří se umí vyjádřit bez vulgarit i když třeba s pravopisnými chybami. Ovšem neznalost psaní vlastních jmen s počátečním velkým písmenem mě docela zaráží. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1806-to-je-vizitka/page/5/#findComment-27266 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník kofis Odesláno 16. února 2009 Sdílet Odesláno 16. února 2009 Navíc netuším, proč by paní J. Horsáková měla hlát. Většinou "různě" vysvětlovat pravdu bývá v náplni obchodníků, případně PR oddělení. bohuzel te musim sklamat ale LHANI ZAMESTNANCU UPC se tyka i technickeho oddeleni. kdyz jsem je kontaktoval s problemem rychlosti a spatneho nacitani stranek (coz bylo tady na foru uvedeno jako dalsi syndrom pretizeni site pri navysovani) ja, tak mi prvni rekli ze: 1) "vse funguje podle parametru" takze si ty problemy ktere jsem jim presne technicky popsal, asi vymyslim vubec neexistuji. 2) pri 2. urgenci mi ten sami clovek napsal ze: "DVD PREHRAVAC JSEM UMISTIL MOC BLIZKO MODEMU A TEN MI TED RUSI SIGNAL", a v zadnem pripade se tak nejedna o chybu na jejich strane, mam si to vyresit asi sam ... 3) kdyz jsem po 3. urgoval moji stiznost a uvedl ze s zadnym prehravacem jsem nehybal a vse bezi uz 2 roky ve stejne pozici, tak mi byla nakonec sdelena tady na foru uvedena odpoved ze se jedna o problem prestavby site a podobne vymluvy. kdyz jsem mu teda odepsal jestli mam aspon narok na nejakou slevu tak uz mi NEODPOVED VUBEC! a musel jsem telefonovat na linku. takze podle toho ze jsem jasne uvedl jak zavada vypada a podle toho ze si technik ocividne vymyslel lzi ohledne toho ze mi internetovy modem rusi blizko umisteny spotrebic (=LOL) a az pri urgenci se PRIZNAL, je jasne ze LZOU a lzou vsichni a zastavat se jich je tedy uplne bezpredmetne! jmeno cloveka ktery mi takto lhal uvadet nebudu, to neni dulezite. taktika firmy UPC je: co nejmene momunikovat se zakaznika a ztizit jim komunikaci s firmou, lhat a nebo pri nejmensim mlzit o problemech a stavu, nedbat vlastnich smulvnich podminek, kde ma zakaznik jasne narok na slevu od dne nahlaseni technicke zavady do dne jeji odstraneni, a co nejvic ignorovat jakekoliv dotazy na slevu kvuli jejich chybe. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1806-to-je-vizitka/page/5/#findComment-27279 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 16. února 2009 Sdílet Odesláno 16. února 2009 2kofis: No vidíš, a já s většinou toho co jsi napsal naprosto souhlasím. Jen se mi nechce věřit, že by první a druhou odpověď psal technik. To psal podle mne velmi špatně informovaný člověk z KC. Tam podle mne, tedy podle většiny nesmyslných odpovědí, které jsem sám dostal, sedí naprosto neschopní lidé. Vůbec si nepřečtou, co jim člověk píše a odpovídají úplně nesmyslně. Odpovědi podle mne mají připravené ze svého tiskového oddělení. A jsou to stejné nesmysly jako publikoval v únorovém UPC informuje pan Malina. Jen tak mimochodem mě stále neodpověděli na digitální rádio Expres 7 na pozici 26 ve slovenském MUXu 2. Místo toho mi poslali seznam FM rádií s jejich frekvencí. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1806-to-je-vizitka/page/5/#findComment-27281 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 16. února 2009 Sdílet Odesláno 16. února 2009 Jen tak mimochodem mě stále neodpověděli na digitální rádio Expres 7 na pozici 26 ve slovenském MUXu 2. Ja ti to zjistim. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1806-to-je-vizitka/page/5/#findComment-27290 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 16. února 2009 Sdílet Odesláno 16. února 2009 Já tuším čím to je. A myslím, že už jsi mi to někde psal. Mě vadí, že neodpoví KC na dotaz a hlavně, že UPC nedokáže napravit nepořádek, který má v informacích, které poskytuje klientům. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1806-to-je-vizitka/page/5/#findComment-27294 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 16. února 2009 Sdílet Odesláno 16. února 2009 To radio proste prestalo vysilat (nevim jestli v digitalu nebo uplne), proto je to hluchy, tot je vysvetleni. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1806-to-je-vizitka/page/5/#findComment-27298 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.