Přejít na obsah

to je vizitka!!!!!!


Doporučené příspěvky

Aby nedoslo k nejakym omylum, tak prosim ctete pozorne:

 

Zadny FUP se oficialne neuplatnuje !

 

Pouze jsem vyvodil podezreni ze v nekterych lokalitach se slabsi konektivitou by mohlo vlivem prilisneho stahovani u nekterych jedinncu dojit k mirnemu omezeni rychlosti (na 2 Mbit), ale jak rikam je to pouze spekulace.

 

Tech 64/32 kbit se uplatnovalo pred ctyrmy lety u Karnevalu, dneska nic takoveho neni

(ty porty se ale blokuji stale, na vyzadani vam je ale klidne odblokuji).

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1806-to-je-vizitka/page/4/#findComment-27214
Sdílet na ostatní stránky

Ty porty jsou blokovane predevsim kvuly vasi bezpecnosti (utoky ze site), v minulosti se to zde jiz nekolikrat resilo,

pokud potrebujete nektery odblokovat, staci napsat na UPC a oni vam to zadara odbloknou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1806-to-je-vizitka/page/4/#findComment-27221
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Dragokazov

Musím souhlasit s Fingon1.

Z dobrých zdrojů o upc mám dokonce informaci, že upc vedou bývalí členové armády kteří firmu vedou právě tak aby nebylo možné nic vyřídit bez ohledu na zákony.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1806-to-je-vizitka/page/4/#findComment-27225
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lukasnoe

Ahoj, tak jsem dostal další E-mail od dalšího odborníka a tady si ho můžete přečíst, jestli z toho budete chytří, tak mě nakopněte, bo já už opravdu nevím??????

 

Vážený pane Lukáši,

dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 11.2.2009, týkající se technického problému.

Provádíme změny na síti, bohužel u některých modemů dojde k chybě při stahování konfiguračních souborů, které definují rychlost připojení v obou směrech. Tato závada je ve firmwaru nových zařízeních, které postupně vyměňujeme v rámci navyšování rychlostí.

Odúčtování části poplatků bylo předáno na oddělení reklamací.

S pozdravem a přáním příjemného dne

J. Horsáková

Specialistka technické podpory datových služeb UPC

 

Tak co? Mají tam chybu oni, nebo my máme vadné modemy???? co myslíte.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1806-to-je-vizitka/page/4/#findComment-27235
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník AjSi

jj to je dobra odpoved, navic od technicky:D. jesi ti daj slevu, tak bych to bral jako fer jednani. i kdyz furt je mi zadahou chyba stahovani konfiguracniho souboru kvuli ktery ma pulka uzivatelsky zakladny polovicni rychlost.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1806-to-je-vizitka/page/4/#findComment-27237
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Fingon1
jj to je dobra odpoved, navic od technicky:D. jesi ti daj slevu, tak bych to bral jako fer jednani. i kdyz furt je mi zadahou chyba stahovani konfiguracniho souboru kvuli ktery ma pulka uzivatelsky zakladny polovicni rychlost.

 

Tak tomuhle muze naletet jen naprosty idiot. :lol::lol: Jasne zavada v konfiguracnim souboru, ktera se 5 let pred tim nikdy neobjevila a najednou ji ma pulka zakazniku. Gor kdyz predtim znely vymluvy na to, ze se nejedna o zavadu, ale o to, ze modernizuji. Proste sracky, keci, LZOU nam nehoraznym zpusobem, ja uz mam pres tyden snizenou na pulku puvodniho nominalu a zacina mi pomalu dochazet, ze pokud se neozvu tak mi to zustane az do konce brezna ne li dal, pac takhle se UPC stavi k zakaznikum. Nerekne ze to nezvlada, ale radsi potichoucku sidi sluzby a pak nestydate lze..

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1806-to-je-vizitka/page/4/#findComment-27238
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník piposek

Správně, musíš se ozvat. Oni sázejí na to, že 90% zákazníků ani netuší jestli jim to jede 2 mega nebo 10 mega a nepoznají to a neřeší to... takže když se ozveš ty, řeknou ti sice, že je problém u tebe, ale nečekaně za dva dny po restartu modemu budeš mít správnou rychlost... a černého petra zkusí dát někomu jinému, který se třeba neozve.

Smutná politika tak velké firmy. Lžou, kde se dá...

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1806-to-je-vizitka/page/4/#findComment-27241
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku

Já nevím, asi někdo z nás neumí číst.

Proč Fingon1 říká, že se

...zavada v konfiguracnim souboru, ktera se 5 let pred tim nikdy neobjevila...

Když v odpovědi je jasně napsané

...závada je ve firmwaru nových zařízeních, které postupně vyměňujeme v rámci navyšování rychlostí...

 

Já to chápu tak, že:

Tedy není závada v "konfiguračním souboru pro modem", ale ve "firmware nových zařízení", takže konfigureční soubour nelze správně předat modemu.

 

Navíc netuším, proč by paní J. Horsáková měla hlát. Většinou "různě" vysvětlovat pravdu bývá v náplni obchodníků, případně PR oddělení.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/1806-to-je-vizitka/page/4/#findComment-27245
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...