Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den

Mám tu takový problem s modemem motorola 5B5100E od upc ......

Nedavno mi navyšovali rychlost internetu z 2mb na 10mb a najednou kdyz tedko hraju po internetu tak mi proste modem vypadne, a jako by se restartuje a musim pockat az nabehnou vsechna 4 zelena svetelka, takto mi to udela treba 10x za den, nevite cim by to mohlo byt ????

napadlo me estli treba modem stiha tu rychlost estli neni potrba mit jiny.....

nebo estli este neni chyba v tom navysovani ze to navysuji prej vsem tak treba ze to takhle pada ze jim nestiha sit, nebo nam v baraku rozvodna skrin (je tu 72bytu), nebo treba to muze byt sjineho duvodu .... prosim dekuji za pomoc a odpovedi

Odesláno

Budto nejaky problem se signalem (privodnim koaxialnim kabel, konektor apod.) nebo s el. napajenim,

eventualne nejaky problem primo s modemem.

Ale tipuju to na to prvni.

 

S rychlosti to nema nic spolecneho.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zavolej si at ti vymení modem . Tohle jsem viděl u více lidí .

Odesláno

tak tak, to znam... ten modem mi to taky delal. Delaji to stary modemy, ktery nezvladaji novy rychlosti. Pretecou buffery v modemu a ten se pak restartuje. UPC zdarma vymeni, jen je potreba byt doma a ocekavat sjednany prichod technika.

Odesláno

urcite . pripadne jestli to dela treba vice lidem v dome tak muze byt prebuzenej zesilovac ..

Odesláno

volal sme tam a nic, tam se dovolat to je taky veda, zkuskm zitra .... diky za rady :wink:

v baraku nevim kolik to dela lidem, ale me to sere, kdyz hraju source tak mi to najednou spadne a kdyz to nabehne tak vidim behat jen opasky se zbranema :D:D

Odesláno

Uplne nej bude když jim napíšeš přes kontaktní formulář . Do 24 hod se ti ozvou :)

Odesláno

tak dneska mi vymenily modem, zjistily ze spojeni a signal sou vsude perfektni tak sme mel radost ze konecne uz nebudou problemy

ale dlouho sem se neradoval zas mi to spadlo a behem minuty naskocilo, ale uz fakt nevim, modeme to neni, signalem taky ne .... mozna muze bejt neco se sitovkou no .... ale sem zase nasranej

Odesláno

Vyměnil Ti technik nový modem i včetně nového napájecího zdroje? Mně kdysi měnili modem také (kvůli podobným problémům), ale nechali mi tam staré napájení a bylo to nakonec v něm....

Odesláno

jojo vymenil i napajeci zdroj, este zkusim vymenit prodluzovacku estli to neni vni ...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community