Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno
to asi těžko... :shock: to de přes upc modem...

 

No a když ten telefon odpojím od modemu a připojím k mému routru, tak se do jeho konfigurace nedostanu? To maj zaheslovaný?

Odesláno

jo takhle... nevim o tom, že by se musel telefon nějak konfigurovat :) my tam máme píchlej úplně jinej...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

No musí se nastavit účet pro FAYN. To je jednoduché pokud mi to telefon dovolí.

Netuším jestli to svoje zařízení UPC nemá nějak blokováno.

Přespokládám že se jedná o klasický VoIP telefon.

 

Konfigurace pro FAYN je zde:

http://www.fayn.cz/pece-a-podpora/navody-a-nastaveni/

Odesláno

A není to třeba tím, že místo klasického kabelového modemu dá UPC nějakou VoIP bránu a na ní se pak připojí "obyčejný" telefon ?

To by pak bylo veškeré nastavení v tom modemu a tam by to mělo UPC zajisté zabezpečeno "z druhé strany".

Odesláno
jinak teda si myslim, že by úplně stačil jeden tarif bez paušálu (za korunu) a bez volnejch minut...

když nad tim tak uvažuju, asi přejdu na basic... měsíčně prokecáme na pevný linky do 30 minut, na mobily tak 10, ale ty stejně nejsou v ceně... za rok dám na měsíc kredit 50 a pak zase na rok basic...

Proč každý rok přecházet z jednoho tarifu na druhý.Já jsem na Basicu už asi 3 rok po sobě.Vždy,když končí 1 letá smlova na tarif Basic zavolám na infolinku a vysvětlím jim,že zas tolik neprovolám,aby se mě vyplatil tarif KREDIT 50 a než jeden den vypovědět Basic a druhý den si ho znovu objednat je lepší,když mě ho prodlouží na další 1 rok.Ušetří se nejen papírování,ale i výjezd technika.Zatím to vždy pochopily a smlouvu prodloužily.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

UPC pro telefonovani nepouziva technologii VoIP, ale Packet Cable,

takze menit nejake nastaveni na modemu, nebo si myslet ze modem vyuzijete pro telefonovani pro jineho operatora nepujde ani nahodou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Proč každý rok přecházet z jednoho tarifu na druhý.Já jsem na Basicu už asi 3 rok po sobě.Vždy,když končí 1 letá smlova na tarif Basic zavolám na infolinku a vysvětlím jim,že zas tolik neprovolám,aby se mě vyplatil tarif KREDIT 50 a než jeden den vypovědět Basic a druhý den si ho znovu objednat je lepší,když mě ho prodlouží na další 1 rok.Ušetří se nejen papírování,ale i výjezd technika.Zatím to vždy pochopily a smlouvu prodloužily.

snad to tak bude fungovat i za rok, pokud se něco nezmění 8) ale stejně by mohli mít jenom jeden tarif...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community