Přejít na obsah

Rychlost a packetloss


Návštěvník piposek

Doporučené příspěvky

Návštěvník piposek

Myslím, že bychom už se konečně měli začít bránit. Ping Plotter mi vyhazuje tohle:

 

upc.gif

 

Dohromady v síti UPC ztráta 60% (součet druhého sloupce), rychlost místo 25 Mbps nějakých 1500 - 4000 kbps. Technická podpora odepsala že to předají síťařům, kteří samozřejmě neodpověděli a na opakované dotazy už neodpovídá ani první štace. Dyť takhle to dál nejde.

Před zrychlováním jsem měl 12 Mbps, které jelo 10 Mbps a teď mám 25 Mbps, které jede 2 Mbps, tak jaké zrychlení? Dyť na tom trhá už i skype, které mi fungovalo bezchybně na 64 kbps :-(

 

tohle je nejrychlejší, co se mi dneska podařilo naměřit:

 

432908966.png

 

Nejpodlejší mi příjde, že na jejich síťových uzlech začínají při velkém zatížení zahazovat pakety, ale průchozí ICMP (ping) mají politiku absolutní priority a zásadně se nezahazují, takže normálními metodami je tenhle způsob agregace nezjistitelný.

 

Nejrazantnější zahazování paketů mají až na konci sítě, těsně před NIXem, tak netvrďte, že to takhle pociťuju sám :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzyt mas packet loss 0! Na cilovy server ftp.upc.cz nemas ztraceny zadny packet.

Uz konecne pochopte ze routery po ceste maji nastaveny limit na kolik ICMP packetu mohou odpovidat. Maji na starosti dulezitejsi veci nez odpovedi na pingani.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník piposek

Proč tedy v momentě, kdy součet PL je 60% běží linka jen na maximálně 40% rychlosti linky a když je součet PL 30%, tak rychlost je na 70%???! Naprosto přesně koresponduje rychlost se ztrátou a když je PL 60%, tak nejde přes Skype plynule ani hovor, natož video...

A dále - po cestě se nezahazují jenom ICMP, ale i TCP i UDP i RAW - tedy naprosto všechno... jen průchozí ICMP mají nastaveno, aby se nezahazovaly, aby to lidi nepoznali...

Navíc měřiče rychlosti vypisují i parametr "stabilita" - proč je tam poslední dobou jen okolo 50% ???

Takže, vážený pane tečko, doporučuji být trošku v obraze, než napíšete tento naprostý nesmysl, hodný akorát neznalého pracovníka klientské linky UPC.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník michal.h

Navíc měřiče rychlosti vypisují i parametr "stabilita" - proč je tam poslední dobou jen okolo 50% ???

 

Nechci se UPC nijak zastávat (chci rychlé a stabilní připojení), ale na rychlost.cz je stabilita vypočítávána následovně:

 

Test stability vychazí z porovnání stahování nekolika stejných souborů dat. Porovná se nejhorší s nejlepším. Pokud tedy se testovaci soubor stáhne nejrychleji za 2 sekundy a nejpomaleji za 3 sekundy je vysledná stabilita rovna 66.7 procentum.

 

Stabilita tedy nemusí ještě znamenat zahazování packetů, ale jen kolísání rychlosti.

 

Pro srovnání: na připojení k síti cesnet (univerzitní síť - 1GB) je změřena stabilita 48%

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rychlosti by se mely merit v relanych podminkach a ne v nejakych speedmetrech,

zbytecne to tak mate uzivatele, kteri diky chybam ve vypoctu mysli ze maji pomaly a nestabilni internet ackovlim to casto nemusi byt vubec pravda.

 

Viz. treba moje starsi PC, ze ktereho nevytahnu na jedno stahovani vic jak 50% rychlosti downloadu, ale chyba neni na strane UPC, ale prave nekde v mem PC.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník malina

No ja si merim packetloss prubezne, automaticky nekolikrat za hodinu - pingem na branu V SITI UPC.

A z dlouhodobeho pozorovani (roky ;-) ) muzu rict, ze pokud neni vypadek, tak se zadne packety neztraceji - cili packetloss 0%

 

jednou, kdyz se packety ztracely a postupne se to zhorsovalo, tak mi trvalo asi 2-3 tydny nez jsem donutil UPC aby poslali technika - byl vadny modem a nakonec prijeli az pote co modem definitivne umrel...

 

nedavno - asi pred mesicem jsem opakovane zaznamenal kratke vypadky - vzdy treba 5 min OK a 5 min 50% packetloss a trvalo to radove pulhodinu i vic - kdyz jsem volal na podporu, tak jsem zjistil, ze se naucili novou mantru, kterou stale opakovali:

"ale vite pane, ze ping je nespolehliva metoda k urceni vypadku?"

 

jednou se podarilo zavolat v okamziku, kdy byl packetloss natolik patrny, ze ho zaznamenal i technik, ale zareagoval hbite:

"to je kvuli tomu, ze mate vysoky upload"

 

akorat, ze v tom okamziku zadny upload nebyl - mam na routeru traffic shaping a celkem presny aktualni prehled o tom nakolik je upload (1,5Mbit) vytizeny...

 

a pak si volejte na technickou podporu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...