Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Stala se mi taková věc. Mám 2 TV Sony na modulech před cca 3 týdny začal vypadávat signál a to třeba na 10 minut nebo se opakovaly několikrát rychlé výpadky. Objednal jsem technika z UPC a přijel snad druhýá den. Vše zkontroloval a konstatoval, žeč je vše v pořádku a kdyby se to opakovalo, tak mám zavolat na TP a požádat ať přijede někdo s lepším měřákem. Mimo to vyměnil v domě u rozvodů nějakou součástku, která byla hodně cca 5 let stará a UPC ji už nepoužívá. Jenže opět večer se situace opakovala a tak jsem povolal dalšího. Rozebral a zkontroloval zásuvku a vše proměřil. onstatoval, že je to vše OK a signál, že je silnější. Samozřejmě, že se situace opakuje a tak jsem si myslel, jestli to není modulem, ale, že by oba moduly stejně zlobily ve stejný okamžik? Co si o tom myslíte? Kde by mohla být chyba?

Odesláno

Vypadne komplet signal, nebo jen na urcitem muxu ?

Nejlepsi je TV zapojit na zkousku co nejbliz k zasuvce UPC, at mas jistou jestli je problem u tebe nebo az za zasuvkou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

TV 1 je zapojena cca 1.5 m od zásuvky a druhá je cca 5, rozvod dělalo UPC. Když to vypadne tak nejde nic žádný program. U obou TV. Kabely byly zkontrolovány a vyzkoušel jsem i nový Belden H125 s koncovkama Gilbert a to samé. Někdy to jede třeba pár dní a nic a někdy to je třeba 5x za hodinu.

Odesláno

Vypada to na nejaky problem ve vedeni, pokud to vypadne, ta zkus zahybat z kabelama a ze zasuvkou, kdyz to nepomuze, bude problem nekde pred zasuvkou, pak musis zavolat techniky at ho najdou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

tomus díky . Zapoměl jsem poznamenat, že se technik též zmínil, že venkovní vedení kabely, které jdou po fasádě jsou tady od začátku tedy minimálně 5 let jsou to ještě ty černé, kdy jue k silnějšímu kabalu ještě jeden tenký a ten je přerušen tedy od UPC. Též mluvil , že je možné, že na kabelu je nějaká spojka. Ale to je vše.

Odesláno

Tak zrejme to bude nekde tam, je potreba projit celou trasu a vsechno prekontrolovat a popr. vymenit na novy.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

00ještě jednou děkuji a pokusím se je k tomu dotlačit.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community