Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Stává se mi ze nekolikrat denne mam sekundove vypadky modemu a tim i netu, nekdy i nekolikrat za sebou...stava se mi to az po navyseni rychlosti tedy nekdy od zacatku unora, koncem unora tu ume byl technik a vymenil mi modem za ten sami co sme mel tedy Motorola

ale dela to porad a ted mi pride ze i vic,

je chyba umě ? mam totiz integrovanou sitovku tak estli to nemuze bejt tou.......

nebo je chyba u UPC? jejich pomerne nizkou stabilitou......

 

Nebo mate/mel jste nekdo stejny problem .....

 

diky za rady a pomoc =)

Odesláno

Asi mám stejný problém (registruju ho ale jen tím, že se mi odpojí a hned připojí ICQ).

Odesláno

Tak mě se zase stává poslední týden, že zapnu net a cca pět vteřin trvá, než se začne načítat stránka. Jen je dole hlášení vyhledávám server .......

Odesláno

bacon -> icq mi taky pada to uz sme si zvykl, hodi mi to chybu icq neodpovida a konec..

blackskull -> kdyz ti tohle dela se podivej vten okamzik na modem estli se ti nenacitaji svetilka jako me

Odesláno

mam totiz integrovanou sitovku tak estli to nemuze bejt tou.......

 

Rozhodně ne, ostatně dnes každý novější počítač má integrovanou LAN.

Odesláno

tak to sem rad

mozna ze bude chyba u UPC , posledni dobou nejsou moc chvaleny ... a kdyz si ku*** za neco platim tak to ci mit v poradku ne :idea::?::?:

Odesláno

DOTAZ PRO UPC:

Dobrý den, v poslední době (cca 3 měsíce) pozoruji neustálé výpadky připojení internetu a pevné linky, v průměru 5-10x během celého dne. Výpadky jsou to krátké (cca1-2 minuty), modem se vždy sám restartuje, začnou postupně svítit LED diody. Během tohoto samovolného restartu modemu je nefunkční telefon i internet. Je toto způsobeno pracemi na Vaší rozvodné síti, nebo to svědčí o nějaké závadě na modemu?

Děkuji za odpověď.

 

ODPOVĚĎ OD UPC:

Vážený pane,

dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 24.3.2009, týkající se technického problému.Byla provedena kontrola Vašeho připojení i signálu na modemu a všechny hodnoty zcela odpovídají normě EuroDocsis.

Pokud Vámi popisované potíže přetrvávají kontaktujte nás, prosím, v době jejich trvání přímo od počítače na čísle 241 005 100 (po-pá 8-22, so+ne 8-20), abychom mohli celou situaci společně prověřit.

S pozdravem a přáním příjemného dne

P. Weil,operátor technické podpory datových služeb UPC

------------------------------------------------------------------------------------------------

Co dodat? Jsou to d.bilové, pokud restart modemu trvá cca 30s, jak mám zrovna v tu dobu s nimi něco řešit??? :evil:

Odesláno

Jo, přesně tak, výpadek netrvá víc než půl minuty. Stejně tak jsem psal na podporu, odpověď stejná jak u posledního příspěvku. Toto připojení je nepoužitelné v případě online her (děti + manželka) nebo stahování souborů a pravidelně ve chvílích, kdy potřebujem rychle zíkat nějaké informace (tj. samozřejmě spojené s Murphovým zákonem :roll:). Já osobně čekám do konce března, a pokud to bude přetrvávat i v průběhu dubna, začnu torpédovat upc stížnostmi. Doufám, že když nás bude víc, začnou problém řešit a ne ho bagatelizovat.

Odesláno

Všímám si toho takové tři čtyři dny.Během včerejška jsem zaznamenala několik takových někalikasekundových výpadků, párkrát "spadlo" stahování (z různých serverů). :(

Pokud to bude pokračovat i dneska, píšu na podporu.

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • CA modul, modem Cisco 3208
  • Ostrava
Odesláno

potvrzuju... od včera, kdy mi jen tak z ničeho nic změnili ip adresu z 89.102. x.x na 89.103.x.x mi to taky dycky na pár sekund vypadne. Osobně bych to tipoval na rozšíření způsobu agregace, kdy krom zahazování nemalé části paketů i uměle nechávají rozpadat spojení.

Na podpoře vám samozřejmě budou tvrdit, že to není záměrné, pokud už teda přiznají, že se něco takového vůbec děje.

Cena stejná, ale kvalita za poslední tři měsíce šla takovým způsobem dolů, že to začíná být nepoužitelné.

Vážně už mi začíná být docela nevolno z těch manýrů, které UPC podlení dobou realizuje a hlavně z toho, že jim to všechno prochází :-(

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community