Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím na fóru,

nedá mi to abych se nepodělil o svůj TRAGICKÝ zážitek s UPC. Jsem jejich zákazníkem cca 8 let, poctivě platím každý měsíc převodem, s kvalitou jsem smířen, prostě vcelku spokojený zákazník :).

Letos v lednu jsem si jako X jiných zákazníku domluvil, ba skoro vybrečel slevu z dosavadních cca 1500,- za mesíc na cca 950,-kc, byl jsem rád, že to proběhlo změna po 8mi letech vcelku vítaná, to že mi to nenabídli sami jako trvalému zákazníkovu, ale musel jsem vyhrožovat odchodem, je smutné, no ale je to UPC.

Změna i sleva se promítla do reálu a mé nadšení bylo vcelku oprávněné. V půlce března jeden příjemný den sedím u PC, pracuji a najednou mi přijde SMS od UPC, že mě z důvodu neplacení okamžitě odpojují :shock::shock: ..volám na info linku a zjišťuji, že jsem prý udajně někdy v červnu 2008 jednu úhradu neprovedl. Ptám se slečny, proč jsem o tom nebyl informován, vždyť na mne mají telefonní i mailový kontakt, protože bych to ihned uhradil. Slečna mi sdělila, že na každé faktuře je kdesi malým písmem napsáno, že mám něco uhradit navíc. Beru fakturu do ruky a zběžně projíždím sumu a reaguji, že bohužel jejich faktury jsou od přechodu od KARNEVALU k UPC velmi nepřehledné, protože mi vždy posílají na faktuře už i částku na další měsíc, přestože platit mám pouze aktuální měsíc, kdysi jsem to s infolinkou řešil a bylo mi řečeno, že to tak generuje systém a že si toho nemám všímat a platit pouze aktuální měsíc. Díky tomuto zmatku se cenou na FA vždy platím pouze aktuální částku a zbytek neřeším a rozhodně nebyla částka navýšena o další měsíční úhradu. Přes to jsem slečně řekl, že to beru a částku jsem ihned uhradil a nabízel jsem slečně, že ji pošlu i doklad o platbě, ale at mě nedopoují, že potřebuji internet k práci. Slečna řekla, že to dělá automat a že s tím nic neudělá, ale že zadává abych byl ihned zase připojen. Nakonec se žádné odpojení fyzicky nekonalo, tak jsem byl rád, že to takhle dopadlo.

Včera mi přišla faktura a byla na ní částka né 950,- né 1500,- jak jsem platitl před tím, ale 1850,- opět volám na infolinku co to má znamenat a slečna mi řekla, že jsem byl v březnu odpojen a přišel jsem o veškeré balíčky a výhody :x .. odpověděl jsem, že jsem fyzicky odpojen nebyl a částku jsem ihned uhradil, na to mi řekla, že to vidí, že mam vše uhrazené a v pořádku, ale že s tím nic neudělá. Lapám po dechu a říkám ji co s tím můžeme dělat, že takovou částku jsem nikdy za stejné služby neplatit a platit to nehodlám, zda mi může vrátit zpět mé domluvené balíčky, na což mi řekla, že to v žádném případě není možné :shock::x ..nechávám si to ještě jednou zopakovat, pokládám telefon a otvírám formulář pro ukončení služeb od UPC, který vyplňuji a odesílám.

 

Aneb jak si UPC drží své stálé zákazníky, jak má propracovanou komunikaci s nimi a jak se snimi snaží řešit nedopatření..

Chápu , že je to kolos pro, který jsem jedna položka z milionu a překousl jse to Xkrat, když mi nejel internet nebo když byla kvalita připojení pod psa...ale dělat ze sebe jitrnicu nenechám.

tak to byl muj příběh s UPC pro pobavení v těchto jarních svátcích.. :)

Martin

Odesláno

Mozna stacilo te slecne na infolnce sdelit ze das vypoved a neni vylouceno ze bys to ukecal, proto podle me je lepsi nejaky zakaznik nez zadny.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

ríkal jsme ji, že to v tom případ budu muset s nimi ukončit, zda s tím opravdu nic neudělá, řekla, že ne.. do formuláře jsem to popsal a napsal jsem ať mi zkusí udělat poslední nabídku..tak uvidím, ale slečna byla striktní..

Odesláno
ríkal jsme ji, že to v tom případ budu muset s nimi ukončit, zda s tím opravdu nic neudělá, řekla, že ne.. do formuláře jsem to popsal a napsal jsem ať mi zkusí udělat poslední nabídku..tak uvidím, ale slečna byla striktní..

 

tak jedine neco akcniho ;)

http://www.cz.o2.com/osobni/specialni_n ... week_.html

Odesláno
... otvírám formulář pro ukončení služeb od UPC, který vyplňuji a odesílám.

 

Smím se zeptat, kde takovýto formulář nalézt ?

Odesláno

Díky. Není ale v nových smluvních podmínkách, že vypovědět službu lze pouze písemně ?

Odesláno

To jsi ještě dopadl dobře.. mě upc nijak neupozorňovalo a hned to dalo vymahačské firmě takže z cca 400kč nedopladku najednou byla nějaká ta tisícovka. UPC má prostě nejlepší péči o klienty.

Odesláno

Tak to se da povazovat za dost nesolidni jednani. :roll:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Dragokazov: mno tak to je taky slusny... :shock:

 

jinak mě dnes došla odpověď:

Tímto bychom Vás chtěli informovat, že dle Všeobecných podmínek, které jsou součástí Smlouvy o poskytnutí telekomunikačních služeb je klient povinen hradit v daném termínu za využívané služby. Z Vaší strany došlo neuhrazním plateb k porušení uzavřené Smlouvy. Z tohoto důvodu jsou služby po úhradě nedoplatku a opětovném zapojení účtovány za standardní cenud le platného Ceníku služeb. Na dané služby Vám nyní nemůžeme nabídnout zvýhodněné akce.

 

jinymi slovy: 8 let bez problémů?? nezajem - před pul rokem jsi jednou omylem nezaplatil, tak ted ikdyž si to hned zaplatil máš smulu...

 

opravdu kvalitní služby

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community