Návštěvník mipo Odesláno 14. dubna 2009 Sdílet Odesláno 14. dubna 2009 Myslím, že to je celkem běžné jednání od fy., která má v dané oblasti služeb téměř monopol. Až bude na trhu více konkurence (pokud vůbec někdy bude), budou si vážit každého zákazníka. Zatím je odchod několika málo zákazníků příliš neohrozí. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1905-jen-tak-pro-zaj%C3%ADmavost/page/2/#findComment-29554 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dragokazov Odesláno 15. dubna 2009 Sdílet Odesláno 15. dubna 2009 Myslím, že to je celkem běžné jednání od fy., která má v dané oblasti služeb téměř monopol. Až bude na trhu více konkurence (pokud vůbec někdy bude), budou si vážit každého zákazníka. Zatím je odchod několika málo zákazníků příliš neohrozí. Téměř? řekl bych, že má... dost by mě zajímalo jak moc nadité obálky UPC rozdávalo po antimonopolním úřadě když sežralo Karneval Media Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1905-jen-tak-pro-zaj%C3%ADmavost/page/2/#findComment-29582 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník piposek Odesláno 16. dubna 2009 Sdílet Odesláno 16. dubna 2009 To není jenom karneval... UPC postupně skupuje všechny menší i větší kabelovky po celé republice. Při současném trendu bych tak za 5-7 let očekával, že jediný kabelový operátor v čr bude UPC. Antimonopolní úřad a úřad pro ochranu hospodářské soutěže v tom případě asi nějak postrádají smysl - asi jako všechno, co platíme z našich daní. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1905-jen-tak-pro-zaj%C3%ADmavost/page/2/#findComment-29587 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dragokazov Odesláno 16. dubna 2009 Sdílet Odesláno 16. dubna 2009 To není jenom karneval... UPC postupně skupuje všechny menší i větší kabelovky po celé republice. Při současném trendu bych tak za 5-7 let očekával, že jediný kabelový operátor v čr bude UPC.Antimonopolní úřad a úřad pro ochranu hospodářské soutěže v tom případě asi nějak postrádají smysl - asi jako všechno, co platíme z našich daní. JJ já vím no. už občas i uvažuju že bych začal poskytovat net taky protože mě už nebaví ty rychlosti a ceny co u nás jsou.. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1905-jen-tak-pro-zaj%C3%ADmavost/page/2/#findComment-29593 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Cyclop Odesláno 16. dubna 2009 Sdílet Odesláno 16. dubna 2009 Býval jsem zákazníkem Karnevalu. Pořídil jsem si ho proto, že jsem potřeboval internet. Jenže v krátké době se poštěstilo a NetBox nabídnul své služby i v naší ulici. Vzhledem k tomu, že jsem zaplatil „startovné“ 1000 Kč, tak jsem si kabelovou televizi nechal. Jenže po pár letech jsem zkonstatoval, že se na TV vůbec nedívám a zbytečně platím, kromě povinných odvodů státu, ještě další peníze kabelovce. Tak jsem zavolal do Karnevalu a dle jejich instrukcí podal žádost přes Internet. Po nějaké době mi volala slečna, která se mne snažila přesvědčit, že mám zůstat, nabídla mi citelně nižší cenu, ale odolal jsem Chvíli to ještě trvalo, ale pak přišel den D, kdy jsem na výpisu SIPO neměl poplatek za kabelovou TV. Ovšem přišel další den D, kdy mi přišel dopis z UPC, že jim dlužím několik set korun. Ani jsem ho nečetl. Zjistil jsem, že se jedná o upomínku poté, co mi poslali ještě email s upomínkou. Vážený pane,Vážená paní důvodem našeho kontaktu je skutečnost, že jsme doposud nezaznamenali platbu k upomínanému dluhu po splatnosti, který evidujeme na Vašem klientském účtu. Dovolujeme si Vás touto cestou požádat, abyste provedl/a úhradu tohoto nedoplatku v nejbližším možném termínu. I nadále prosím věnujte pozornost Vašemu pravidelnému vyúčtování měsíčních poplatků. Tohle se mi samozřejmě nelíbilo, tak jsem jim odpověděl: Dobrý den, zaslali jste mi oznámení o nedoplatku za vaše služby. Já jsem ovšem nikdy zákazníkem UPC nebyl. Byl jsem zákazníkem televize Karneval, s níž jsem ovšem SMLOUVU UKONČIL. Televizi jsem platil pomocí SIPO. V létě jsem volal do Karnevalu, že chci ukončit smlouvu, řekli mi, že žádost musím podat přes webový formulář. Tak jsem učinil. Za pár týdnů mi volala slečna z Karnevalu, snažila se mne ještě přemluvit k dalšímu používání služeb, že jsou ochotni mi nabídnout výraznou slevu, což jsem odmítnul. Informovala mne tedy, že budu muset uhradit ještě měsíc, a pak mi televize bude odpojena a platby ukončeny. V měsíci září se mi ve vyúčtování SIPO poplatek za kabelovou televizi již neobjevil, čímž jsem považoval celou věc za vyřízenou! A najednou mi od vás přijde poukázka, že vám dlužím peníze. Nic vám hradit nebudu, udělejte si pořádek sami u sebe. Pokud jste mi televizi reálně neodpojili (což nevím, přestal jsem ji používat již dávno a zásuvka je zastavěná za skříní), tak ji tedy konečně odpojte, měli jste to udělat už dávno. V opačném případě se jedná pouze o administrativní chybu ve vaší evidenci. Uspokojivá odpověď přišla brzy: dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 21. 11. 2007, týkající se nesrovnalostí na Vašem klientském účtu u naší společnosti. Na základě Vašeho mailu jsme provedli důkladnou kontrolu Vašeho klientského účtu s tím, že ke dni 13/8/07 mělo dojít k odpojení služeb kabelové televize MINI.K odpojení však chybou v systému nedošlo. Z výše uvedeného důvodu dojde k odpojení služeb v nejbližším možném termínu a následnému odúčtování plateb za službu MINI od 13/8/07. Upomínku, která Vám byla doručena berte prosím jako bezpředmětnou. Za komplikace s tímto spojené se velice omlouváme. Všechno v pořádku, omluvu respektuji. Ovšem 3. den D přišel právě dnes - viz přiložený obrázek. Nevím, zda mne mají za blbce, nebo je tomu nějak jinak… Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1905-jen-tak-pro-zaj%C3%ADmavost/page/2/#findComment-29594 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 16. dubna 2009 Sdílet Odesláno 16. dubna 2009 To iste sa stalo aj mne v Brne. Nastastie ked som uz bol nastvany, a stale dokola som pocuval operatorku, ze s tym nic nemozu urobit, ze je to automaticky atd., tak som sa nastval a ziadal rozhovor s nejakym nadriadenym, alebo manazerom. O pol hodiny mi zavolala nejaka vyssie postavena manazerka, sama za mna vybavila reklamaciu a vcera mi prisiel ospravedlnujuci mail z UPC, ze obnobuju vsetky moje vyhody a hlboko sa ospravedlnuju. takze v pripade tajychti problemov odporucam nevzdavat sa a ak vas vyhodia dverami, vratte sa oknom, eskalujte, ziadajte nadriadeneho a konecne kompetentneho cloveka, pretoze operatori samotni s tym evidentne nic nie su schopni urobit. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1905-jen-tak-pro-zaj%C3%ADmavost/page/2/#findComment-29597 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 23. dubna 2009 Sdílet Odesláno 23. dubna 2009 Muj otec pokazdy, kdyz mu nejaka slepice u telefonu kvoka, ze to nejde, tak po ni chce, aby mu dala k telefonu nejakyho chlapa a nestalo se, ze by to chlap neumel... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1905-jen-tak-pro-zaj%C3%ADmavost/page/2/#findComment-29831 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 23. dubna 2009 Sdílet Odesláno 23. dubna 2009 Strasne dojima, ze kdyz ma UPC v systemu bordel a zapomenou si zadat inkasni platbu/sipo, tak te pak otravuji nejakyma upominkama, jako by si to nemohli stranout pristi mesic. Stejny pripad je pri ukoncovani smlouvy, proste si ten posledni mesic nestrhli a jeste mi pul roku posilali to svoje zmatene vyuctovani, ze kteryho jsem nebyl moudry proc a za co mam komu neco platit, kdyz uz sluzbu nevyuzivam. Po te, co jsem po informovani na zakaznicke lince zjistil o co jde a poslal prachy na ucet, tak mi mile vyuctovani chodilo porad dal. Myslel jsem, ze nekoho vyklestim... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1905-jen-tak-pro-zaj%C3%ADmavost/page/2/#findComment-29832 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Big Muscle Odesláno 24. dubna 2009 Sdílet Odesláno 24. dubna 2009 Taky uvedu jednu zajímavost. Byly velikonoční prázdniny a mně najednou přestal fungovat internet (středa ráno). Tak si říkam asi nějaký výpadek, že počkám. Odpoledne vše naběhlo a začlo fungovat. Jenže ve čtvrtek zase nic (modem nepřijímal ani neodesílal) a takhle to nefungovalo až do soboty, kdy jsem jim zavolal na technickou podporu. Byl jsem překvapen, že i v sobotu večer, tam byl někdo přítomen. Domluvili jsme si tedy návštěvu technika na úterý po velikonocích (do té doby jsem byl bez připojení). To úterý jsem ale musel pryč, tak doma zůstali rodiče, co technika "vyřídili". Technik závadu opravil, ale od rodičů jsem se dozvěděl: "No, musel jít až vedle do baráku něco přeštelovat, a pak říkal, že se v poslední době měnili nějaký čísla a že ty se musí pak změnit i v jejich systému, aby to fungovalo" Sice nevím, jaká čísla byla myšlena, ale to v tom má UPC opravdu takový bordel, že když něco změní, tak si to pak nedokáže řádně upravit i ve svém systému? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1905-jen-tak-pro-zaj%C3%ADmavost/page/2/#findComment-29852 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Big Muscle Odesláno 26. dubna 2009 Sdílet Odesláno 26. dubna 2009 hmm, užásný... týden nejsem doma a teď dostanu zprávu od rodičů, že už od pátka internet zase nefunguje. To jsou v tom UPC fakt takoví dementi? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1905-jen-tak-pro-zaj%C3%ADmavost/page/2/#findComment-29929 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.