Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,mám takový problém....předevčírem mi byl technik nainstalovat set top box kde mám placenou nabídku starter plus kanály HBO...10 dní by mi měli fungovat všechny programy a po uplynutí pouze placená nabídka...bohužel do této doby mi jedou pouze tři programy a ostatní jsou bloklé pod značkou dolaru...zkoušel jsem snad všechno od vymazání a načtení programů přes kontrolu kabelů atd.nechce se mi utrácet stovky za kredit a dovolávat se na zákaznickou linku...pokud již někdo měl tento problém ať mi prosím odepíše..děkuji moc..

Odesláno

Nalaď programy znova manualně (ne automaticky )..... a nech zapnuty settopbox na jednom programu minimalně 30 minut... a se settopboxem nic nedělej a naskočí ti vše na těch 10 dnů....

Odesláno

Tvuj problem je v tom, ze na tvuj STB jeste nedorazil signal pro sparovani karty s STB,

takze pro jistotu STB na chvily odpoj el. zasuvky, po zapnuti ho resetuj STB do tovarniho nastaveni, pote nalad manualne znovu kanaly a nech ho pustene treba na CT1,

tak dlouho dokud dokud to nenabehne, muze to trvat az nekolik hodin.

Pokud to nezabere, tak volej infolinku, at ti znovu poslou obnovovaci signal.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

No to je právě o tom že když nechám STB naladěnej na jeden kanál tak se mi asi po půl hodince STB sekne a musim ho vytáhnout ze zásuvky...jinak u těch blokovanejch kanálů mi normál jede signál akorát je u něj pořád symbol dolaru..tak to budu zkoušet no a kdyžtak tam zejtra zavolám...štve mě to teda a dost...

Odesláno

Díky zkusim to...no jo je škoda že upc dodává takový šunty...:)Už mi z toho fakt hrabe jak se v tom porát šťourám:)

Odesláno

Nerekl bych ze je to sunt, proste to sparovani chvily trva, ale muze se vyjmecne stat ze s tim nastane nejaky problem (nejcasteji u modelu CV-7000) a je nutne kontaktovat infolinku.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Také si nemyslím, že by byl problém v přístroji. Jak H 6000 tak 7000 u mne běhaly dlouhou dobu bez problémů. Faktem, ale je že po návratu z dovolené jsem trpěl obdobným problémem a na 3x se to nepodařilo tedy obnova signálu. Tak jsem změnil nabídku objednal jsem Supreme a ejhle to běhalo. Nyní už mne trápí jen časté vypadávání signálu.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community