Návštěvník yoky Odesláno 22. dubna 2009 Sdílet Odesláno 22. dubna 2009 Nemyslím si, že by zesík vyřešil to co není schopno zajistit UPC kvalitní signál. Asi bych šel následující cestou. Po opakované opravě bez zlepšení buď zaslat stížnost na ochranu spotřebitele a pozvat soudního znalce z oboru a nechat vypracovat znalecký posudek a následně jednat s UPC a doložit znaleckým posudkem. Bohužel to chce čas a peníze. Nicméně v případě výhry se Ti náklady vrátí. Nic jiného asi UPC nepohne k tomu aby se Tebou jako jedincem zabývali. Jediná šance je v tom doložit hodnověrně, že chyba je na straně UPC. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1916-probl%C3%A9mov%C3%BD-kan%C3%A1l-418/page/3/#findComment-29804 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 22. dubna 2009 Sdílet Odesláno 22. dubna 2009 Muze se stat ze u tebe technik zadny problem nezjisti, protoze objevuje jen obcas a pod., resit to pres urady bych bral jako krajni moznost. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1916-probl%C3%A9mov%C3%BD-kan%C3%A1l-418/page/3/#findComment-29807 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník yoky Odesláno 22. dubna 2009 Sdílet Odesláno 22. dubna 2009 samozřejmě, že to by byla krajní možnost. Máš třeba jiné řešení. Vem si také to, že člověk který tomu moc nerozumí je ztracen. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/1916-probl%C3%A9mov%C3%BD-kan%C3%A1l-418/page/3/#findComment-29810 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.