Odesláno 22. dubna 2009 16 let Nemyslím si, že by zesík vyřešil to co není schopno zajistit UPC kvalitní signál. Asi bych šel následující cestou. Po opakované opravě bez zlepšení buď zaslat stížnost na ochranu spotřebitele a pozvat soudního znalce z oboru a nechat vypracovat znalecký posudek a následně jednat s UPC a doložit znaleckým posudkem. Bohužel to chce čas a peníze. Nicméně v případě výhry se Ti náklady vrátí. Nic jiného asi UPC nepohne k tomu aby se Tebou jako jedincem zabývali. Jediná šance je v tom doložit hodnověrně, že chyba je na straně UPC.
Odesláno 22. dubna 2009 16 let Muze se stat ze u tebe technik zadny problem nezjisti, protoze objevuje jen obcas a pod., resit to pres urady bych bral jako krajni moznost. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 22. dubna 2009 16 let samozřejmě, že to by byla krajní možnost. Máš třeba jiné řešení. Vem si také to, že člověk který tomu moc nerozumí je ztracen.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.