Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Nemyslím si, že by zesík vyřešil to co není schopno zajistit UPC kvalitní signál. Asi bych šel následující cestou. Po opakované opravě bez zlepšení buď zaslat stížnost na ochranu spotřebitele a pozvat soudního znalce z oboru a nechat vypracovat znalecký posudek a následně jednat s UPC a doložit znaleckým posudkem. Bohužel to chce čas a peníze. Nicméně v případě výhry se Ti náklady vrátí. Nic jiného asi UPC nepohne k tomu aby se Tebou jako jedincem zabývali. Jediná šance je v tom doložit hodnověrně, že chyba je na straně UPC.

Odesláno

Muze se stat ze u tebe technik zadny problem nezjisti, protoze objevuje jen obcas a pod.,

resit to pres urady bych bral jako krajni moznost.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

samozřejmě, že to by byla krajní možnost. Máš třeba jiné řešení. Vem si také to, že člověk který tomu moc nerozumí je ztracen.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community