Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

zdravím,

máte taky někdo zkušenosti s velmi častými výpadky UPC v ostravě- zábřehu? poslední dobou mi to několikrát denně vypadne, sem připojený přes wi-fi router ale tím to enbude, v síti normálně připojený zůstanu, ale jaksi na net se nedostanu.. někdy se to vyřeší do 5ti sekund takže ok, ale někdy mnohem déle.. už mě začíná s*át.. odstávky at si dělaj v noci nebo at aspon dal vědět pokud to ej plánovaný výpadek... :roll:

.. škoda že není v Zábřehu jiný internet přes kabel, PODA v místě mého bydliště optiku zatím nemá...

Odesláno

Stejný problém, taky OV- Zábřeh, odpověď od UPC - my máme vše v pořádku

Odesláno
Stejný problém, taky OV- Zábřeh, odpověď od UPC - my máme vše v pořádku

 

joo, tak někdo lže :) .. ale já to nejsem.. na wi-fi síti problém nebude jelikož v síti sem připojený normálně, akorát IP adresu pro net to jaksi nenačte .. a že by byl problém v tom že sem si do teď(cca od ledna asik kdy mám wifi router) nebyl schopný zabezpečit wifi síť v tom problém taky nebude xD .. někdo řekne že sem pěknej deb*l když jede na nezabezpečené wi-fi síti, ale to je moje starost, ne jeho .. táákže UPC má problém a není schopno to přiznat, a eště k těm wifi sítím, plno lidí je má nezabezpečené a nic se neděje.. :wink:

Odesláno

Ostrava - Hrabůvka firemní siť router CISCO stejný problém

Odesláno

Mam ten samej problem. Padno to i nekolikrat za den a to na par sekund. Problem bude u UPC, kdyz jsem jim psal tak mi bylo odepsano ze zadny problem nebyl nalezen :-) Nekdy to padne 2x zaden nekdy vubec nekdy i 10x :-) Byl jsem s UPC nadmiru spokojen ale to co se deje cca mesic je des. Rychlost je sice krasna ale tim to taky konci.

Odesláno
Mam ten samej problem. Padno to i nekolikrat za den a to na par sekund. Problem bude u UPC, kdyz jsem jim psal tak mi bylo odepsano ze zadny problem nebyl nalezen :-) Nekdy to padne 2x zaden nekdy vubec nekdy i 10x :-) Byl jsem s UPC nadmiru spokojen ale to co se deje cca mesic je des. Rychlost je sice krasna ale tim to taky konci.

 

já jim eště nepsal, ale jak tak čtu tyhle reakce tak radši ani nebudu xD .. zajímavé že za dob karnevalu to šlo úplně krásně, ale od doby co to má UPC to pomalu ale jistě začíná jít s kvalitou dolů... :roll:

Odesláno
zajímavé že za dob karnevalu to šlo úplně krásně, ale od doby co to má UPC to pomalu ale jistě začíná jít s kvalitou dolů... :roll:

jestli ono to nebude tim, že kdysi dávno stačila stará síť, která by teď na rychlosti 100/10 už nestačila... :roll: trpí tim každej, tak nezbejvá než čekat a doufat, že to co nejdřív dají dohromady...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
zajímavé že za dob karnevalu to šlo úplně krásně, ale od doby co to má UPC to pomalu ale jistě začíná jít s kvalitou dolů... :roll:

jestli ono to nebude tim, že kdysi dávno stačila stará síť, která by teď na rychlosti 100/10 už nestačila... :roll: trpí tim každej, tak nezbejvá než čekat a doufat, že to co nejdřív dají dohromady...

 

no dobře.. tak by aspon mohli rozeslat maily že něco předělávaj, upravujou.. a to co se dá, tak upravovat v nočních a ranních hodinách .. tak od pulnoci do 6.00 ráno .. aby eliminovali výpadky ve špičce.. :roll:

 

.. a eště si dovolí tvrdit že u nich je všechno v pořádku a žádný problém nemaj :twisted:

Odesláno
zajímavé že za dob karnevalu to šlo úplně krásně, ale od doby co to má UPC to pomalu ale jistě začíná jít s kvalitou dolů... :roll:

jestli ono to nebude tim, že kdysi dávno stačila stará síť, která by teď na rychlosti 100/10 už nestačila... :roll: trpí tim každej, tak nezbejvá než čekat a doufat, že to co nejdřív dají dohromady...

 

no dobře.. tak by aspon mohli rozeslat maily že něco předělávaj, upravujou.. a to co se dá, tak upravovat v nočních a ranních hodinách .. tak od pulnoci do 6.00 ráno .. aby eliminovali výpadky ve špičce.. :roll:

 

.. a eště si dovolí tvrdit že u nich je všechno v pořádku a žádný problém nemaj :twisted:

no to by teda mohli :roll: neřeknu, kdyby to byl problém pár lokalit, ale když to drhne úplně všude :? další možnost je, že to s upgradem nijak nesouvisí, o čemž ale silně pochybuju, když to celou dobu jelo dobře :) hold komunikace ze strany upc v tomhle ohledu lehce pokulhává... :roll:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Takze vecer jsem jim psal po druhe. Do 20 min jsem dostal odpoved ze po testovani linky a modemu slape u nich vse dobre. A do pul hodiny byl dalsi vypadek cca 20 sekund :-) Jak by clovek hrach na stenu hazel. Kdyz napisou ze na necem pracujou a do kdy budou vypadky budu to akcepotovat, ale takove jednani ze je vse v poradku se mi vubec nelibi. To ze maji super rychlost je sice pekna vec, ale radej bych internet kterej mi nekolikrat denne nepadne. 100 mbit a podobne k cemu to cloveku je, to pouzije maximalne nejaky stahovac ktery stahne i to co nepotrebuje :-)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community