Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Co se stalo s pevnou IP? Platime si ji, ale tento ctvrtek najednou nejel internet. Tak jsem zkusil router prenastavit na DHCP a internet normalne jede, ale pod jinou IP. Takze to vypada, ze puvodni pevna IP je zrusena. Na mail zadne upozorneni neprislo. Ma nekdo stejnou zkusenost? Jak si mam zjistit pripadnou novou IP?

Odesláno

DHCP je jiz delsi dobu vychozi nastavenim u UPC, pokud jsi tam mel neco jinehom tak je to chyba,

pevna IP se prirazuje k MAC adrese koncoveho zarizeni, takze zjistiti si MAC routru a napis na UPC at ti tvoji IP priradi,

muzes to zkusit udelat i sam na registrace.upc.cz , ale me to tam nefunguje.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Jde mi o to, ze "pevna" IP byla z rozsahu 84.242.67.xx .Tu jsem mel napevno zadanou v routeru, jinak si sam z DHCP stahoval adresu z rozsahu 89.103.184.xx . Doted vse fungovalo, ale ve ctvrtek prestalo. Takze jsem router musel nastavit na DHCP. Na upc.registrace kdyz dam pridat PC, zadam mac adresu modemu, tak vypise, ze MAC adresa jiz existuje a nic jinyho tam nemuzu udelat.

Jde mi o to, ze nam doma bezi webovy server, na ktery se musim odkazovat nasi verejnou pevnou IP, ale ta se ma ted bud zmenila, nebo nevim.

Odesláno

Mne prisel tenhle email. Taky si platim pevnou IP.

 

Važený kliente,

 

zasíláme informace ke změně pevné IP adresy, kterou využíváte navíc jako doplňkovou službu k internetu UPC. Vaší původní IP adresu xxx.xxx.xxx.xxx je nutné z důvodu rozroutování v síti změnit na xxx.xxx.xxx.xxx, ke změně dojde nejpozději do 3.6.2009 23:00. V nastavení Vašeho PC/routeru se nic nemění.

Odesláno

Takze nam mail nedosel, pokud dosel, tak na nejakou adresu, o ktere nevime :-)

Pochopil jsem to teda tak, ze je treba priradit nasi pevnou IP adresu k MAC adrese modemu. Potom mi bude stacit nastavit v routeru zjistovani IP z DHCP serveru a mel bych dostat nasi pevnou IP? Do ted jsem do routeru zadaval IP, DNS, Gateway rucne.

Odesláno

Ne, rekl jsem MAC koncoveho zarizeni, coz je v tvem pripade router.

Ale muzes tam dat i MAC modemu a na routeru to pak naklonovat.

 

Takze nam mail nedosel, pokud dosel, tak na nejakou adresu, o ktere nevime

Posila se to pres formular na www.upc.cz/kontakt

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

OK, diky za rady. Vyplnil jsem formular na jejich helpdesk, snad jsem se v nem vyjadril srozumitelne. Uvidime, jak se veci vyvrbi.

Odesláno

Taková změna IP proběhla v mé části sítě už ze 17 na 18.5. a způsobilo mi to nemalé potíže (ne nadarmo si za pevnou IP doplácím). Po provětrání tech. podpory (kterou to nikterak netrápilo) se problém eskaloval o trochu (hodně) výše a výsledkem by měla být jistá změna v informování klientů o plánovaných změnách...

Odesláno

To je dobrý, jak to tady tak čtu, tak si platíte pevnou IP, která se vám stejně čas od času mění??? :lol: To je tedy hodně "pevná" IP adresa.

 

V tom případě mi přijde docela zbytečný vyhazovat 200,- měsíčně za pevnou.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community