Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

To já volal na klientské centrum a na druhý den mi donesli nový.Od té doby bez problémů.

Odesláno
To já volal na klientské centrum a na druhý den mi donesli nový.Od té doby bez problémů.

 

Já jsem ho chtěl také vyměnit ,výpadký kodováních programu.Technik nevyměnil pouze navrhl vyměnit kabel.To ci přestalo ale po týdnu se objevilo znovu ten stejný problém. :evil:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community