Návštěvník Dz Odesláno 14. července 2009 Sdílet Odesláno 14. července 2009 Pozoruji problémy při provozu SIP trunku od 802 přes UPC. Protistrana slyší hovor v pořádku (tedy uplink směrem k UPC je v pořádku) zatímco vnitřní strana si stěžuje na nesrozumitelnost hovoru (tedy downlink směrem z UPC je nekvalitní). Jakmile jsem začal hovory posílat přes záložní ADSL stížnosti na nekvalitní hovory ustaly. Zkusmo jsem opět směroval hovory přes UPC a opět byly stížnosti. Obě internetové přípojky (UPC i ADSL) jsou vyhrazeny pouze pro VoIP. Signál na UPC modemu je v pořádku bez ztrátovosti. Zdá se mi, že UPC začalo kromě omezování P2P sítí také šahat na VoIP. Pozoruje někdo stejné problémy s UPC? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 14. července 2009 Sdílet Odesláno 14. července 2009 Mam taktez telefon od 802 pres UPC a zadne problemy nepozoruju. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ludek Odesláno 14. července 2009 Sdílet Odesláno 14. července 2009 Pouzivam taktez denne 802 pres UPC a take zatim zadne problemy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.